Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה לא רוצה להפסיד הרבה, פשוט תחזיק את הרכב עוד שנתיים. בעוד שנתיים תמכור אותו ב-10-12K בלי להסס יותר מדי ותמשיך הלאה בחייך.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, אם אתה רוצה לדעת מהו המינימום שאתה עומד לקבל עבור הרכב (וגם זה חשוב, לדעת מה הרצפה) - תנסה לעשות עסקת טרייד אין.

 

דהיינו, לגשת לסוכנות רכב יונדאי ולבקש עסקה של מפתח תמורת מפתח.

 

קח בחשבון שאתה מאבד את הנחת המזומן - נניח מכונית של 80 אלף ש"ח אפשר לרכוש די בקלות גם ב-75K.

 

עכשיו תיקח את המחיר שנותנים לך על הפורטה (נניח 20K) בעסקת הטרייד אין, תפחית ממנה 5K הנחת מזומן שאיבדת - והנה לך מחיר התחתית - 15K. (לצורך הדוגמא).

 

אם זה מחיר התחתית, כל שקל שתשיג מעבר לזה, נחשב לעסקה טובה.

 

אני הלכתי לבדוק מה השווי של הלנצ'יה אפסילון שהייתה בבעלותי - קיבלתי הצעת מחיר (לאחר שקלולים) של 8K - ומכרתי אותה 24 שעות לאחר קבלת ההצעה במחיר של 24.5K. למעשה הרווחתי 16.5K בתוך יום, בזכות זה שמכרתי לבד, בלי בעיות ובלי טרחה מיותרת. עם זאת, לא מתחרט על כך שהלכתי לבדוק את ההצעה בטרייד אין - ככה ידעתי מה מחיר התחתית שאותו אפשר לקבל בקלות, במידה ולא מצליחים למכור בשום דרך.

פורסם

המדריך למכירת רכב.

 

נפלת כבר בסעיף הראשון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני בדיוק מחפש כזו.אבל שלך 2010 עם גיר ארבעה הילוכים ואני מחפש עם 6 הילוכים 2011 או 2012.באסה.

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

גיר הארבעה הילוכים שיש לי בקיה פיקנטו, דפוק שאין דברים כאלה. קשה להאמין שמישהו בכלל שם גיר כזה ברכב...

 

אני בהחלט מבין למה אנשים יעדיפו לחפש דגם צעיר בשנה עם 6 הילוכים.

פורסם
אני בדיוק מחפש כזו.אבל שלך 2010 עם גיר ארבעה הילוכים ואני מחפש עם 6 הילוכים 2011 או 2012.באסה.

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

 

כנ"ל,מחפש את דגם ה6 הילוכים בלבד, הייתה לי את זאת של ה4 בעבר, כמו של פותח השרשור. מה אני אגיד...לנסוע על 120 קמ''ש כשהסל'ד הוא 3200 זה לא הכי כיף.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

היתה לי לפני שנה פורטה 2014 שנקנתה עם 25000 ק"מ ונמכרה עם 45000 ק"מ בעיסקת החלפה לרכב חסכוני יותר .הרכב חושב על 60000 ש"ח. כך שפורטה בת 7 שנים לא שווה יותר מ-25000 ש"ח. ודבר נוסף דגם 2014 משודרג יותר ובעל תוספות שלא נתנו בדגם lx של 2010 כמו בקרת שיוט פנסי ערפל מולטימדיה מוביאילי.


×
×
  • תוכן חדש...