Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מנסה למכור קיה פורטה - נובמבר 2010 במצב מעולה! גם מכנית, גם פנימית וגם חיצונית.

בהתחלה עשיתי ממוצע של מחירון לוי יצחק ומחירון יד 2, הורדתי 2000 ש"ח ופרסמתי ביד 2, אף אחד לא התקשר.

 

לא מבין למה... הרכב ממש מציאה!

 

כעת הורדתי עוד 4000 ש"ח ופרסמתי היום ב39,700 ש"ח.

לא מבין מה קורה? מורידים היום יותר מ25% על רכב כדי למכור??

מה אני עושה לא נכון?

 

תודה,

איתי

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצלי במקום העבודה מוכרים קאיות כאלה, 2010, עם 200,000 - 220,000 ק"מ, עם הסטורית טיפולים ב13-15 אלף ש"ח.

הרכבים האלה אצלנו יד שניה מהשכרה או מליסינג.

בקיצור, כשיש כאלה רכבים בשוק, למה לקנות את הפורטה שלך ב40,000 ש"ח?

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

זה אתה?

http://yad2.co.il/s/c/0etf8v

 

נראה שהמחיר שאתה מבקש קרוב לקצה העליון של מה שהשאר מבקשים, והנתונים בטח לא רעים אבל גם לא יוצאי דופן לטובה (יד 2, ק"מ לא גבוה אבל לא נמוך באופן מפתיע).

 

אם יש לך סבלנות, תחכה קצת, אולי תמצא מישהו. אם לא, ולא בא לך לקחת את הסיכון שהמחירון ילך וירד, תוריד כמה אלפים, תתייצב יותר לכיוון הגבול הנמוך של מה שמבקשים, כנראה שתקבל יותר טלפונים. לדעתי אם תפרסם באזור 37 תהיה בקצה התחתון של הרכבים השמורים, ויש סבירות מסוימת שתהיה הראשון ברשימה של מי שמחפש פורטה 2010 שמורה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
מה הנתונים של הרכב?

 

קיה פורטה לבנה

חודש עלייה נובמבר 2010

קילומטרז' 84,000 ק"מ

טופלה אך ורק במוסכים מורשים - יש לי היסטוריית טיפולים מלאה

השקעתי ברכב רק את הטוב ביותר - 4 צמיגים של מישלין, מצבר של שנאפ, חיישני רוורס, בלוטוס

מצב מעולה מכל הבחינות

יד שלישית כי יד קודמת היתה קנייה ב-0 קילומטרז'

היתה אצל 2 נהגים פרטיים לאורך כל ימי חייה

נמצאת אצלי 5 שנים בטיפול מסור ביותר!

אין שום תקלה - מתחייב בבדיקה על מנוע, גיר, שאסי

פורסם
זה אתה?

yad2.co.il/s/c/0etf8v

 

נראה שהמחיר שאתה מבקש קרוב לקצה העליון של מה שהשאר מבקשים, והנתונים בטח לא רעים אבל גם לא יוצאי דופן לטובה (יד 2, ק"מ לא גבוה אבל לא נמוך באופן מפתיע).

 

אם יש לך סבלנות, תחכה קצת, אולי תמצא מישהו. אם לא, ולא בא לך לקחת את הסיכון שהמחירון ילך וירד, תוריד כמה אלפים, תתייצב יותר לכיוון הגבול הנמוך של מה שמבקשים, כנראה שתקבל יותר טלפונים. לדעתי אם תפרסם באזור 37 תהיה בקצה התחתון של הרכבים השמורים, ויש סבירות מסוימת שתהיה הראשון ברשימה של מי שמחפש פורטה 2010 שמורה.

 

 

זה אני

הבעיה שאנשים לא מבינים שזה חודש נובמבר ולכן זה בקצה העליון, זה כמעט 2011

פורסם
אצלי במקום העבודה מוכרים קאיות כאלה, 2010, עם 200,000 - 220,000 ק"מ, עם הסטורית טיפולים ב13-15 אלף ש"ח.

הרכבים האלה אצלנו יד שניה מהשכרה או מליסינג.

בקיצור, כשיש כאלה רכבים בשוק, למה לקנות את הפורטה שלך ב40,000 ש"ח?

 

סיבה אחת שאני יכול לחשוב עליה היא שהרכבים שאתה מתאר כבר מתים

הרכב שלי עשה רק 84,000 ק"מ בכמעט 7 שנים

הוא נחשב מהניילונים ליד רכבים שעשו 200,00-220,000 ק"מ

כמו כן הרכב שלי שמור וטופל בצורה יוצאת דופן ויש היסטוריית טיפולים מלאה והתחחיות בבדיקה

פורסם

לדעתי הצנועה, אתה צריך קצת לשנות גישה.

 

אתה מחפש קונה, לא מישהו שמבין שהרכב עלה בנובמבר או שהוא יד ראשונה אפס ק"מ. השוק מוצף, הרכב כבר ממש לא חדש, ויש הרבה אלטרנטיבות לא רעות במחיר כזה, לאו דוקא משפחתית קוריאנית בת 7.

 

אם אני מנסה להסתכל על מה יגרום לי להתקשר (בהנחה הלא סבירה שהייתי מחפש קיה פורטה), הייתי מחפש את הערך הכי טוב, כלומר, הייתי בוחר מבין הרכבים השמורים את זו שמבקשים עליה את המחיר הכי נמוך (גם אם בקצת). יש לך רכב שמור, תוריד עוד קצת, תציע עסקה קצת יותר טובה משאר המוכרים ותקבל טלפונים. אם תמשיך להציע עסקה ממוצעת, ימשיכו להתקשר למי שמציע עסקה יותר טובה. ככה פשוט.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מה המחירון שלו? נראה שאתה דורש קצת יותר ממחיר השוק.

קח בחשבון ששוק היד 2 מוצף, ההיצע עולה על הביקוש ברוב המכוניות - היום זה שוק של קונים ולא מוכרים.

פורסם
לדעתי הצנועה, אתה צריך קצת לשנות גישה.

 

אתה מחפש קונה, לא מישהו שמבין שהרכב עלה בנובמבר או שהוא יד ראשונה אפס ק"מ. השוק מוצף, הרכב כבר ממש לא חדש, ויש הרבה אלטרנטיבות לא רעות במחיר כזה, לאו דוקא משפחתית קוריאנית בת 7.

 

אם אני מנסה להסתכל על מה יגרום לי להתקשר (בהנחה הלא סבירה שהייתי מחפש קיה פורטה), הייתי מחפש את הערך הכי טוב, כלומר, הייתי בוחר מבין הרכבים השמורים את זו שמבקשים עליה את המחיר הכי נמוך (גם אם בקצת). יש לך רכב שמור, תוריד עוד קצת, תציע עסקה קצת יותר טובה משאר המוכרים ותקבל טלפונים. אם תמשיך להציע עסקה ממוצעת, ימשיכו להתקשר למי שמציע עסקה יותר טובה. ככה פשוט.

 

 

למה אנשים יורדים כל כך הרבה מתחת למחירון? המחירון של הרכב שלי ביד 2 לאחר שקלול הוא 43,500 ופה כבר הורידו את המחירון על הכל. למה מעבר לזה צריך לרדת בעוד כמעט 20%?

גם אם אני ארד ל37,000 שזה התרסקות כלכלית מבחינה מכירתית, אנשים בטח יתקשרו וינסו משם להתחיל להוריד אותי לכיוון ה30,000

פורסם
מה המחירון שלו? נראה שאתה דורש קצת יותר ממחיר השוק.

קח בחשבון ששוק היד 2 מוצף, ההיצע עולה על הביקוש ברוב המכוניות - היום זה שוק של קונים ולא מוכרים.

 

המחירון שלו לפי לוי יצחק 51,700 ולאחר שקלול 44,500

לפי יד 2 המחירון שלו 45,500 לפני שקלול ו-44,300 אחרי שקלול

 

אני הורדתי את המחיר ל39,700 ש"ח היום, זה נמוך מאוד משני המחירונים

פורסם
למה אנשים יורדים כל כך הרבה מתחת למחירון? המחירון של הרכב שלי ביד 2 לאחר שקלול הוא 43,500 ופה כבר הורידו את המחירון על הכל. למה מעבר לזה צריך לרדת בעוד כמעט 20%?

כדי למכור. רוצה למכור מהר? תציע מחיר קצת יותר טוב מהאחרים. רוצה להתייבש כמה חודשים? גם אופציה.

כשקצב המכירות של רכבים חדשים מגיע ל-300,000 בשנה, ורכבים יד 2 נמכרים בהמוניהם מליסינג עם "אחריות" ומימון, מעט מאוד אנשים מוכנים לשלם 40,000₪ על משפחתית קוריאנית אפורה בת 7 יד 3.

 

משתתף בצערך, אבל זו המציאות. ככל שנמכרים יותר רכבים חדשים, ירידת הערך גדלה. אין אפשרות אחרת, זו כלכלה פשוטה של היצע וביקוש

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

בוא נראה, האם משתלם לי לקנות ממך את הרכב.

 

סיור זריז במגרשי הליסינג יגלה לי מציאות שבה רכבים כמו שלך, בני 3 בערך, נמכרים מליסינג או השכרה, עם 80-90 אלף ק"מ - בסביבות 50 אלף ש"ח.

 

על זה תוסיף עסקת מימון שלפעמים היא מעולה (נגיד פריים מינוס חצי) ותוסיף מגוון צבעים - ועל כל אלה תוסיף השבחה (ז"א שאני לא צריך להוסיף שקל, מקבל רכב תקין) ועל הדרך גם אחריות לשנה על גיר ומנוע.

 

אתה לא נותן אף אחד מהדברים הללו, יש לך גם כתם של ליסינג בדיוק כמו הרכבים מהליסינג - וכבונוס, הרכב שלך בן 7 ולא בן 3.

 

מחיר ריאלי למכונית כמו שלך, בתנאי השוק הנוכחיים - הוא סביבות 30-32K. לא יותר.

 

יכול להיות שחשבת לדפוק את המערכת, למכור במחירון או קרוב ולנסות לנצל את השוק המת של יד 2 - אבל זה לא באמת עובד ככה, אלא אם כן אתה מחליף מרכב סופר מבוקש לרכב סופר לא מבוקש...

פורסם

אתה רוצה להיום חכם או צודק? בעצם זה לא קשור, לא לוי יצחק מחליט ולא אף אחד אחר אלא כוחות השוק: ביקוש מול היצע.

יש לך רכב אפור, פשוט ושמור אך בהיצע מול ביקוש הוא לא שווה את הסכום שאתה דורש כנראה.

תוריד במחיר היום או שתחכה ותוריד עוד כמה חודשים.

פורסם
בוא נראה, האם משתלם לי לקנות ממך את הרכב.

 

סיור זריז במגרשי הליסינג יגלה לי מציאות שבה רכבים כמו שלך, בני 3 בערך, נמכרים מליסינג או השכרה, עם 80-90 אלף ק"מ - בסביבות 50 אלף ש"ח.

 

על זה תוסיף עסקת מימון שלפעמים היא מעולה (נגיד פריים מינוס חצי) ותוסיף מגוון צבעים - ועל כל אלה תוסיף השבחה (ז"א שאני לא צריך להוסיף שקל, מקבל רכב תקין) ועל הדרך גם אחריות לשנה על גיר ומנוע.

 

אתה לא נותן אף אחד מהדברים הללו, יש לך גם כתם של ליסינג בדיוק כמו הרכבים מהליסינג - וכבונוס, הרכב שלך בן 7 ולא בן 3.

 

מחיר ריאלי למכונית כמו שלך, בתנאי השוק הנוכחיים - הוא סביבות 30-32K. לא יותר.

 

יכול להיות שחשבת לדפוק את המערכת, למכור במחירון או קרוב ולנסות לנצל את השוק המת של יד 2 - אבל זה לא באמת עובד ככה, אלא אם כן אתה מחליף מרכב סופר מבוקש לרכב סופר לא מבוקש...

 

לא דייקת בהמון דברים אחי.

בליסינג בדקתי הרגע ורכבים כמו שלי בני 3 שנים עולים סביב ה75,000 ועל ההשבחה שתארת חברת הליסינג מוסיפה למחיר עוד 5% באדיבות לוי יצחק. בליסינג ינסו לדפוק אותך עם טופס בדיקה נקי ממכון טסטים שעובד בשבילם ומקבל מהם ימבה כסף... ישב מולך איש מכירות ממולח שינסה גם להשחיל אותך במחיר כי הוא נמדד לפי הצלחתו להשחיל אותך... אם לא הוא לא יעבוד שם כאשר כשאתה קונה מאדם פרטי אתה יכול להוריד אותו בכמה עשרות אחוזים במחיר כמו שעושים לי כרגע.. וכל המטרה של האדם הפרטי הוא לא לדפוק אף אחד אלא רק למזער את ההפסדים שלו קצת... תקרא טוב ותגיב


×
×
  • תוכן חדש...