Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא מבין דימה,

אני, אתה, X-ENT, ואדוונט,

כולנו קשרנו קשר, נגד הסט של לאנזר ..... אתה מבין .. אין לנו שום ניסיון אחר בעולם עם RCA אחר.

ומה לעשות, כל כבל אחר, אפילו האיכותי ביותר, מתפרק כשמושכים לו את הראש. :| (נכון גל?)

 

דימה, אולי תספר לכולם על הניסיון שעשיתי עם הכבל שלך ? האם קרה משהו לראש שלו, כשמשכתי את הכבל שלו ?.... אה אופס, גם אתה משוחד... קונספירציה ...... :|

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

גל ממך לא ציפיתי לכזאת תגובה...

מה זה אם תמשוך מהראש הRCA לא יקרע?!

למה זה יש הוראות הפעלה לדברים האלה?!קונים RCA שיעמוד בתנאים מסויימים אם הRCA של לאנזר עונה לך על הדרישות ואתה מפרק אותו ככה בקומבינה ישראלית כזאת בשביל לחסוך עוד 100 שקל נגיד לקיט סאונד קווסט שיבושם לך מה אני יגיד לך...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

על איזה קומבינה אתה מדבר? קראת בכלל מה רשמתי?!

 

1. אין לי RCA של לנזר.

2. RCA מושכים ומכניסים כאשר האחיזה עליו היא מהראש, ולא הכבל, כי אם תמשוך מהכבל,

סביר כי הוא יינתק... זה הכל.

 

גל

פורסם

אוקיי אבל RCA קצת יותר עמיד הוא RCA שלא יקרע אם תמשוך אותו מהכבל וזה לא יהיה נורא אם כשנגיד תוציא את הרדיו דיסק הוא יקבל משיכה קטנה הקיט של לאנזר במשיכה הכי קטנה בעולם אתה מפרק לו את הצורה לא רק את הראש...

RCA צריך להיות עמיד לפי דעתי זה רחוק מאוד מלהיות דבר עמיד...

במחשבה שניה עניין הקומבינה הישראלית באמת לא קשור סלח לי...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

גל, אני לא יודע עם איזה כבלים של RCA יש לך ניסיון איתם.

אני יכול להישבע שיש לך יותר ניסיון ממני, אבל אני רוצה להבהיר דבר אחד.

 

כמה כבלים של RCA משכת בחיים שלך, והראש שלהם נפגם כתוצאה מזה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא צריך לבקש סליחה... על מה? :)

ברור שכבל RCA צריך להיות עמיד יותר-התכוונתי שלשמור על אריכות ימים... מושכים מהראש.

הקיטים (קיטים... מי שישמע - כל אחד עבר לפחות 15) שדימה ושי טוענים כי אינם טובים, זה פשוט

קשקוש אחד גדול.

ולא שי, מיליארד סינים לא טענו כך - אלא רק אתה... (טוב יודע מה, עוד 3 אנשים?)

...זה עדיין לא מעיד על טיבו של הקיט.

פורסם

אה, סליחה גל ...

צודק, ניסיון לקוי של 3 אנשים עם מוצר, אינו מעיד על דבר .......

טעות שלי, מצטער שניסיתי .....

(גל היום באמת עברת את גבול הטעם הטוב.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
גל, אני לא יודע עם איזה כבלים של RCA יש לך ניסיון איתם.

אני יכול להישבע שיש לך יותר ניסיון ממני, אבל אני רוצה להבהיר דבר אחד.

 

כמה כבלים של RCA משכת בחיים שלך, והראש שלהם נפגם כתוצאה מזה ?

יודע מה שי?

מתוך (ואני ממעיט מאוד במספר) נניח 200 התקנות בחיי, הלך לי רק RCA, שהיה שלי אישי,

וזאת כי בטיפשותי משכתי מהכבל והוא נקרע.

והשתמשתי בקיטים רבים, ואפילו בכבלים הזולים ביותר שיכולים להיות...

בגלל זה אני מוצא את עצמי מתקשה להאמין שאיזה קיט ספציפי בעייתי, כי גם אותו חרשתי רבות בארץ...

פורסם

גל, 3 אנשים ללא אינטרס ממשי טוענים שהסט הזה בעל ראשי RCA פגומים.

זה לא סוד וזאת לא הפתעה לאף אחד ..

אם דימה יבוא ויספר לך כמה ניתוקים המפצלי סיגנל של קאליפורניה בום עשו לו, אני בטוח שלא תבוא ותשאל שאלות מיותרות, ותכנה את דבריו כ"שטויות".

 

אז מה לעשות, ... הRCA בקיטים המדוברים - פגומים.

שום תירוץ לא ישנה זאת...

(לגבי משיכת RCA, אפילו הלחמות פשוטות שאני מכין, אי אפשר לשבור על ידי משיכה ... אם אתה רוצה אתה מוזמן לנסות לשבור את הSOUNDQUEST שלי ..)

 

ותחשוב בהיגיון גל, אם רק כבל אחד נהרס לך, זאת אינדקציה טובה יותר מ3 אנשים שטוענים משהו על כבל אחר ?

(חשבון פשוט ...)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ה RCA בקיטים לא פגום - אין לך שום הוכחה לכך.

תוכיח שהם פגומים - אני יאמין לך.

והחשבון הפשוט שלך לא נכון... הוא הפוך...

אבל לא משנה - אני לא בא להזין אותך עם הויכוחים האין סופיים והמיותרים בהחלט שאתה כה אוהב.

זו עמדתי - וזו עמדתך.

פורסם

טוב, אז סיכמנו את הויכוח :)

(לפחות הויכוחים איתך נגמרים...)

 

אז בואו רק נעשה סיכום קטן לויכוח, יש ל3 אנשים ניסיון לקוי עם סט RCA מסויים.

אין אף אחד אחר שיעיד על טיבו של הסט המסויים הזה.

 

המסקנה שלי ? עדיף להתרחק.

המסקנה של גל ? "שום דבר לא הוכח, הכל תקין"

 

יום טוב, מי יתן וכל הויכוחים יגמרו בצורה הזאתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

רק חייב להגיב לעוד משהו וזהו, מפני שלא השתתפתי בכל הויכוח הזה...כמעט, אני רוצה להגיב,

גל ידידי,

לי היו מפצלים של קליפורניה שהתחילו להתנתק תוך יומיים, הם היו חדשים, למה ? כי המוצר כנראה מחורבן, אח"כ שמתי מפצלים של RED SOUND, שגם עשו טיפה בעיות אחרי שבועיים..ותאמין לי שלא רק שלא משכתי להם בראשים, לא נגעתי בהם בכלל....

 

ושמע, כששי הכין לי כבל, בשווי שקל שלושים...והלחים אותו עם מלחם שעולה 19.90 ש"ח...

ניסינו למשוך את הכבל בחוזקה...באמת בכח, ונחש מה הוא לא נקרע בכלל...אני עוד פחדתי, ושי טען שצריך לבדוק את זה כדי שלא יהיה בעיות אח"כ והוא לא נקרא...

אז זה רק אומר שהמוצרים לפעמים לא טובים, אני לא יודע באיזה שנה עשית התקנה ואולי מייצרים עכשיו כבלים אחרים..אין לי שמץ...

אני רק אומר שיש כבלים חרא ויש טובים, גם פשוטים יכולים להיות טובים...יש לי סט EXPLOSION והוא מעולה...יש טובים ויש לא טובים...

בקיצר לסיכום, הLANZAR לפי כמה אנשים חרא, וזהו.

לדעתך הוא טוב?

תשתמש בו ושיבושם לך.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

×
×
  • תוכן חדש...