Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני הכל יש לציין כי אין לי שום כוונה ללכת למתקין מקצועי , כיוון שכל מתקין יספק אותי.

בכל אופן

 

התקנה של מגבר קליפורניה + סאב של CV 10' .

2 מפצלים .

קיט התקנה כולל בית פיוז .

 

300 ש"ח .

 

ההתקנה בוצעה, לא רואים שום חוט . ושומעים מעולה

פורסם

לי ספציפית לא, אבל למתקין שהתקין לי (שהוא חבר שלי) יש ניסיון רע מאוד, ולפחות 20 אנשים חזרו אליו כי הRCA נהרס בסט הזה, וגם שי MIKMIK מסכים עם זה, ואני חושב שיש עוד אנשים פשוט לא שאלתי אחרים:)

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

לא אמרתי משהו רע, אלא נוצר ויכוח קל ביני לבין שי שטוען שכל הסטים ה RCA שם דפוק.

ואז מה שקורה (הנה דוגמא ב LIVE) שדימה מאמין למעשיות האלו, ומתגבר אותן.

רבותיי, אם לא תמשכו את הכבל מהחוט, אלא מהראש - סביר להניח כי לא תהיה שום בעיה איתו,

והכוונה גם לאלו של לנזר, וגם לכל RCA אחר שיש.

בכל אופן - אין טעם לפתוח את הויכוח שוב, כל אחד וה"מיתוס" שלו...

פורסם

גל אין פה שום מיתוס, מיליארד סינים לא טועים.

כל אחד נותן את חוות דעתו ואת ניסיונו עם מוצר, זאת חוות דעתי, וכבר כמה וכמה אנשים שפכו אור בנושא.

אתה מוזמן כל יום למשוך את הפינים של הRCA שלי, בהצלחה..

 

(מעשיות ? מעשיות תקרא למיתוסים שלך, לא לניסיון שלי.)

 

גל, חיפוש קל בפורום יתן לך מספיק ניסיון של משתמשים אחרים, אולי תפריך גם את הניסיון שלהם על הדרך ...

 

advant

תתפלא!

למרות שלא הייתי הרבה זמן, תמיד שמתי לב שאתה ממליץ או שולל דברים ללא נסיון.

כמו לכול חברה יש לה את היתרונות והחסרונות, לאנזאר חברה שאני מאוד אוהב אבל במה שקשור לערכות לא ממולץ ואני מדבר מנסיון של 3 ערכות ועוד כמה של חברים ששמעתי.

הם באמת יותר זולים אבל חוטי ה RCA שלהם נותים להיקרע! אם אתה מושך את ה RCA קצת הוא יתנטק לך מהחוט! וזה קרא לי כבר 3 פעמים! ושמעתי על עוד.

וגם הפיוז שלהם הבורג שסוגר על החוט נוטה לאבד מיכולת ההברגה של!!

 

 

X-ENT

צודק מיקמיק לי היה חיווט של לאנזאר עד לא מזמן ובאמת הראשים שם ממש מתפרקים

אני ממליץ על RCA של די אל אס חבר שלי נתן לי אותו מתנה ושמעתי שהוא עולה בערך 150 שקל שלדעתי זה סכום מטורף

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מיליארד סינים לא טענו כך - רק אתה והסיידקיק החדש שלך דימה.

זה שקנית בזול את ה"נסיון" שלך לא אומר שאתה מקצועי - כבר אמרתי לך זאת לא פעם.

אתה רק יודע לספר מעשיות על הבדיקות שלך וכו', אבל בשטח, כמו בשטח...

תמשיך לקרוא חומר על התקנות באינטרנט, ותקרא טוב טוב את מה ש RC רושם...

פורסם

גל, ממשתמשים אחרים בפורום אני מצפה לתגובות כל כך ילדותיות,

אבל ממך ?...

"סיידקיק החדש שלך" , "ניסיון זול" , "לספר מעשיות"....

 

פשש, אתה כותב הרבה גל, הרבה מעבר למה שאתה מסוגל לגבות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חיחיחיחי

 

אני מרגיש בגנון, סיידקיק?

מה הקשר?, אני אומר שהם חרא של סט כי מתקין שהתקין לי אמר לי את זה, מעניין מה האינטרס שלו לשקר לי???

לא ביקשתי ממנו להתקין לי, אלא סתם שאלתי על סטים...והוא שפך בפניי את המידע..

יש לו חנות התקנות, והוא בתחום יותר מ10 שנים, ואני דיי מאמין לו וסומך עליו בייחוד כשאין לו סיבה/אינטרס לשקר.

מבחינה אישית....גל הדרדרת לרמות שלא האמנתי שאתה...יכול להגיע אליהן...אבל בסדר

מודה כנראה שטעיתי:), אני אפילו לא אגיב בהרחבה.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

×
×
  • תוכן חדש...