Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ליסינג משפחתי


AmosC
שימו לב! השרשור הזה בן 2638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

לפני כחודשיים ביקשתי המלצות על סטיישן בליסינג.

עכשיו כבר ממש צריך להחליט (אז חשבתי שהרכב יוחלף מוקדם יותר). הדרישות נותרו כשהיו אבל בינתיים ביררתי אפשרויות עם מקום העבודה - מתברר שלכל רכב יש עלות אחרת. נותרו בערך 4 אופציות רלוונטיות, לא כולן סטיישן:

 

פג'ו 308SW היתה הסטיישן המומלצת בפורום. העלות שלה מבחינתי היא תוספת של 200 ש"ח ברוטו לחודש לעומת מה שאני משלם היום.

לא הצלחתי לקבל נסיעת מבחן וגם לא לראות את הסטיישן בתצוגה, אבל ה-308 הרגילה עשתה באולם רושם של מכונית קצת צפופה. מבחינת אבזור אני לא בטוח שהיא מגיעה עם מצלמת רוורס. לא יודע למה, אבל נתנה תחושה קצת מיושנת. הנימוק העיקרי בעדה הוא ההמלצות הגורפות כאן.

 

הפוקוס סטיישן הפתיעה אותי לטובה אחרי מה שקראתי עליה כאן. נתנה לי תחושה פחות צפופה משציפיתי. הבנתי שהיא מגיעה עם מצלמת רוורס ועם מוביל איי בהתקנה מקומית. מנוע טוב, אולי קצת פחות חסכוני מהפג'ו. שווי השימוש בה נמוך יותר ועלותה זהה למכונית הנוכחית, ללא תוספת. אשמח לשמוע במנה היא נחותה מהפיג'ו.

 

קיה ספורטאז' 1600 נראית לי מצד אחד מרווחת וגדולה ומצד שני גם קצת מגושמת. מזהמת מאד ביחס לאחרות, לא חסכונית בכלל, אבל ללא ספק מראה מרשים. העלות שלה גבוהה מהאחרות (350 ש"ח מעל הבסיס, ושווי שימוש גבוה). מערכות בטיחות מתקדמות - זה חשוב כי יש שני נהגים צעירים בבית.

 

יונדאי איוניק היא אמנם לא סטיישן אבל בכל זאת 5 דלתות ועם בגאז' ענק (לכלבה יהיה פחות נוח מאחור מסטיישן, אבל זה לא שיקול כזה מכריע; היא לא נוסעת המון). בנסיעת מבחן התרשמנו מאד. מערכות בטיחות מתקדמות כמו בקיה. אבזור מרשים. ישיבה יחסית מרווחת. חסכונית בדלק ולא מזהמת. תוספת של 250 ש"ח מעל המחיר הבסיסי אבל הנחת היברידית בשווי השימוש.

 

הנטייה שלי כרגע היא לאיוניק, אבל אשמח לחוות דעת ולעצות נוספות.

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם עניין צריכת הדלק לא גורם לתוספת בעלויות, הייתי בוחר בפוקוס סטיישן. אני לא יודע מה קראת כאן על פוקוס, אבל אחרי שסוף כל סוף הגיר הבעייתי הוחלף ב 2016, זה אחלה רכב מכל הבחינות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את ה308 הרגילה ואני בן אדם גדול בכל קנה מידה,מרגיש לי מצויין,גם שאני לוקח זוג חברים וילד מאחורה,הרכב נהדר.

ל308 SW יש בסיס גלגלים גדול יותר משל הדגם הרגיל והוא מרווח יותר במיוחד מאחורה,הבגאז שלו גדול מאד,אני מציע לך לפחות לראות אותו,אתה לא תצטער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-308 מסך מגע מרכזי שמפעיליםן ממנו הכל, גם רדיו ומזגן. לי זה לא נוח, יש כאלה שלא מתלוננים. לטעמי המערכת עוד בחיתולי. בדוק את זה.

אם אין צורך בכוח מנוע רב אז הפוקוס לדעתי יורדת ועלייך לבחור בין האיוניק (חסכונית ומאובזרת מכל הבחינות) לבין הפיג'ו (יתרונה על האיוניק טמון בבגאז' הגדול, במרווח העדיף מאחור ובמנוע החזק יותר). אם לכלבה נוח באיוניק והחבר'ה מסתדרים עם היברידי, הייתי הולך עליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל 308 SW תא מטען גדול יותר בכ 40 ליטרים,מעבר לכך הוא מרווח יותר גם בתא הנוסעים במיוחד מאחורה.

אני נוסע ברכב כבר כמעט 3 שנים ואין שום בעיה עם המסך מגע,קח בחשבון שלא כל כך מזמן סמארטפונים היו מדע בדיוני,לכולם היו טלפונים פשוטים עם לחצנים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות.

אני לא משלם על הדלק בנוסף לתשלום הכולל על הליסינג, אבל מעדיף בכל מקרה רכב חסכוני ולא מזהם. זו הסיבה העיקרית לפסילת הספורטאז'.

מסך המגע של הפיג'ו לא מפחיד אותי, אבל אם היא מגיעה בליסינג בלי מצלמת רוורס זה מבאס.

 

מה שאני מבין מדבריכם זה שלפוקוס מנוע חזק יותר (ובזבזני יותר) אבל שהנהיגה בפיג'ו חלקה יותר. הבנתי נכון?

מהמפרטים שבדקתי - מערכות הבטיחות בפוקוס מתקדמות יותר וכן המולטימדיה (בהתקנה מקומית, אבל עם waze וכו').

 

פתחי מזגן מאחור יש כנראה רק לאיוניק, נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הצלחתי לקבל נסיעת מבחן וגם לא לראות את הסטיישן בתצוגה, אבל ה-308 הרגילה עשתה באולם רושם של מכונית קצת צפופה.

 

 

לא רלוונטי הצפיפות של הרגילה. ב 308 סטיישן יש יותר מקום גם בחלק של הנוסעים מאחר ובסיס הגלגלים גדול יותר בסטיישן מאשר בהאצ'בק (הרגילה).

 

זה שונה מרוב הרכבים בהם הסטיישן זהה למרכבים האחרים מבחינת בסיס הגלגלים. אם אני זוכר נכון במזדה 6 המצב הפוך בו הסטיישן היא עם בסיס גלגלים קטן יותר מאשר הסדאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שזה תוספת תשלום יותר גדולה הקיה ספורטאז עדיפה באפשרויות שתיארת. המערכת בטיחות שלה ממש טובה כמו המערכת שמחזירה לנתיב בצורה אוטומטית או מערכת בלימה אוטומטית. בכללי אם יש לך שני נהגים צעירים שגם ישתמשו ברכב זה די יעזור להם להימנע מתאונות חלילה. מניסיון איש, נראה לי שבכל דבר בחיים עדיף תמיד לשלם טיפה יותר בשביל לקבל תמורה לכסף ולא להידפק אחר כך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהבחירה היא בין איוניק לבין פוקוס. כך אחת והיתרונות שלה. איוניק יותר היטקית, מניח שהיא תעלה לך בסופו של דבר זול יותר בשכר ותנאים בגלל שהיא היברידית. פוקוס יותר מתנהגת, יותר מהנה.

תבחר את הרכב לפי מה שיותר חשוב לך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלבטות די קשה אבל לדעתי בסופו של דבר השיקול המרכזי זה הנהגים הצעירים והצורך במכונית שתהיה כמה שיותר בטיחותית, אז אני הייתי הולך על הספורטאז'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי הולך על הפוקוס, נסעתי על היוניק והתאכזבתי מנוחות הנסיעה והמושבים, נתון מפתיע נוסף שהרכב די רועש גם במהירות נמוכה (הקורולה הרבה יותר שקיטה)

והפוקוס בכללי אחלה רכב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול היתה לנו נסיעת מבחן על הפוקוס. לא התרשמתי שהיא שקטה מה-i30CW הנוכחית שלנו.

האמת שגם השקט של האיוניק הרשים בעיקר בעת עמידה. בנסיעה עירונית לא היה שקט בצורה יוצאת דופן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...