Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי פולו TSI שנת 2011 שקניתי לא מזמן, אני יד 3 ומאוד מרוצה מהרכב

אבל לפעמים כשאני מניעה את האוטו בבוקר יש רעש חזק (כמו טורבו כזה) מהמנוע,

אחרי חצי דקה בערך הרעש היה נעלם מעצמו..

הלכתי למוסך ספטון מוסך מורשה פולקסווגן, כשבדקו בהיסטוריית טיפולים ראו שהחליפו סט טיימינג ב-2012.

אמרו לי שאין צורך להחליף את השרשרת אלא רק להחליף את המותחן...

יש למישהו מושג כמה זה אמור לעלות?

 

תודה!!

פורסם

נשמע חשוד מאד. החליפו פעם את השרשרת אבל שכחו להחליף מותחן ? זה מגיע ביחד בקיט. הרי המותחן הוא היה הגורם מלכתחילה ב 2011.

פורסם

דרוש שיעשו זאת על חשבונם... תקלה ידוע( במידה ובאמת מדובר במותחן שרשרת). אצלי בפולו 2011 הוחלף הכל ללא עלות לאחר תם האחריות

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

למיטב ידיעתי הוחלף כל הסט בזמנו (2012).

כנראה שהשרשרת בסדר אבל הרעשים נובעים מהמותחן...

למה בכלל החליפו את כל הסט אחרי שנה?? הרי הרכב היה חדש......

פורסם

יש תביעה יצוגית בנושא, אל תוור להם!!

אם תרצה פרטים תריץ חיפוש באתר השכן שמתמחה בנושא..

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

אצלנו במשפחה (איביזה 2011 ופולו 2013) הוחלף לפני כמה חודשים קיט טיימינג ללא עלות.

 

צור קשר עם שירות לקוחות צ׳מפיון.

SEAT ATECA Style Plus

פורסם
אצלנו במשפחה (איביזה 2011 ופולו 2013) הוחלף לפני כמה חודשים קיט טיימינג ללא עלות.

 

צור קשר עם שירות לקוחות צ׳מפיון.

 

ללא עלות??

למרות שכבר הבעלים הראשון החליף...?

בצ'מפיון אמרו שצריך להחליך רק את המותחן...

אמר שצריך לעלות בסביבות 600 ש"ח

לדרוש את ההחלפה ללא עלות??

פורסם (נערך)

ברור. זה הרי "ריקול" ידוע.אם היו שמים מותחן תקין לא היית מגיע להחלפה שנייה. לדעתי פישלו בהחלפה הקודמת ובטעות התקינו לך בורג מותחן ישן.

עכשיו השרשרת כבר בטח רפויה קצת ולא בטוח שהיא תקינה לחלוטין אחרי המכות שהיא חטפה.תקליט אותם. תזכיר להם שהתביעה הייצוגית בדרך... תשמור את הקבלות ואל תחתום על אף מסמך של ויתור תביעות עתידיות .

פשוט בושה...

אני במקומך הייתי הולך בכלל למוסך רון כי אין לי כח לביהמ"ש. לא צריך לעלות יותר מ ₪400

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אצלי החליפו קיט מלא (עלותו 3000 שקל להבנתי) ולא רק את המותחן

 

אצלי בוצעה רק החלפה אחרי 5 שנים על הכביש, ד״א לא היה ריקול אני התלוננתי על רעש בהנעה בשני רכבים ובוצעה החלפה בשניהם.

 

ממליץ שוב לפנות לשירות לקוחות צ׳מפיון

SEAT ATECA Style Plus

×
×
  • תוכן חדש...