Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה הוכח שכן?

יואב מכר אותה אחרי חצי שנה עם 6K ק"מ (ללא קשר לאמינות) ,אני לא אומר שהיא לא אמינה אבל זה לא קנה מידה לאמינות.

יש עוד חברי פורום שקנו קקטוס ויכולים להעיד על אמינותה ?

אתה מפספס לגמרי את הנקודה. התגובה ניתנה על הציטוט הבא:

 

השנה ראינו איך 'אנשי הפורום' קונים מכונית עם היסטוריה של אי אמינות (סיטרואן סי4 'קקטוס')

ועל זה תהה השואל, וגם אני תוהה - על איזו ״היסטוריה של אי-אמינות״ מדובר?

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למכונית כמו ה MG3 אין הרבה מה להפסיד, לפחות לא במונחים מוחלטים.

שכן שלי קנה כזו, על מנת שתשמש כרב שני.

לדבריו, אם לא יהיו תקלות ב 10 שנים שבהן הוא מתכנן להחזיק בה, מצידו הוא יכול פשוט לנטוש אותה ברחוב, שהעירייה תאסוף אותה..

את שלה היא עשתה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

דיברתי על סיטרואן סי4, הקקטוס נרשם במרכאות כי זה עדיין סיטרואן סי4.

בפורום נחשפתי לראשונה לקקטוס - אבל לא תפס לי את העין איזכורים שזו סי4, אלא 'קקטוס'. כאילו מדובר על רכב אחר.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

 

תכלס, אחרי שליוויתי את עסקי היבוא מסין של אבי במשך לא מעט שנים, אין מצב שאני קונה מכונית מייצור סיני!

 

 

יש בסין לא מעט זבל אבל יש גם לא מעט סחורה איכותית. הכל תלוי מה אתה מחפש ואיפה.

 

אל תשכח שזו עדיין המדינה היחידה שהפילה לווין עם טיל לפני 10 שנים.

 

לגבי MG ספציפית אין לי מושג איזה פשרות נעשו בתחום האיכות וכמה הן ישפיעו על אורך החיים אבל להזכירך גם מערכות חשמל של יצרניות מסויימות, DSG ן THP לא בדיוק מפגינים שרידות והם מגיעים ממדינות בעלות היסטוריה תעשייתית מאוד מכובדת וארוכת שנים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
דיברתי על סיטרואן סי4, הקקטוס נרשם במרכאות כי זה עדיין סיטרואן סי4.

בפורום נחשפתי לראשונה לקקטוס - אבל לא תפס לי את העין איזכורים שזו סי4, אלא 'קקטוס'. כאילו מדובר על רכב אחר.

אויש נו, תנוחי!

יש בסין לא מעט זבל אבל יש גם לא מעט סחורה איכותית. הכל תלוי מה אתה מחפש ואיפה.

 

אל תשכח שזו עדיין המדינה היחידה שהפילה לווין עם טיל לפני 10 שנים.

 

לגבי MG ספציפית אין לי מושג איזה פשרות נעשו בתחום האיכות וכמה הן ישפיעו על אורך החיים אבל להזכירך גם מערכות חשמל של יצרניות מסויימות, DSG ן THP לא בדיוק מפגינים שרידות והם מגיעים ממדינות בעלות היסטוריה תעשייתית מאוד מכובדת וארוכת שנים.

דווקא זכרתי שאתה מתעסק לעיתים ביבוא וגם מסין, כנראה טעיתי.

 

הבעיה היא לא ש"סינים לא יודעים לייצר", זה אפילו לא נטען מעולם, הטענה היא שרמת השחיתות וחוסר הנאמנות ללקוח שמשלם וחוסר אכפתיות מוחלט מתקנות ורגולציות היא בצורה חריגה לחלוטין לעולם המערבי.

 

אגב, הזדמנתי למוסך המרכזי של לובינסקי בפתח תקוה בדיוק לפני 6 שנים (תחילת הליסינג הקודם שלי) ומאחורי המוסך עמדו עשרות 350 חדשות לחלוטין, כולן בשלב כזה או אחר של פרוק חלקים.

 

בסופו של יום, אף רכב סיני לא משווק באירופה כיום.

למה?

כי הם יודעים לשגר טיל לחלל ולהוריד איתו גבה של חייזר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מייבא גם מסין אבל חלקים ולא מוצרים מוגמרים (בעיקר יציקות פלב"מ ויציקות אפורות). לקח לי לא מעט זמן למצוא ספקים אמינים אבל היום יש לי ספקים עם איכות שעולה בהרבה על מה שקיבלתי בארץ (כשעוד היו בתי יציקה), בטורקיה וברומניה.

 

כשהם יודעים שאתה בודק אותם בדיקות קפדניות הם מקפידים ולא מתעסקים ברמאויות והיום יש לי ספקים שאני עובד איתם שנים ושיודעים שאני שולח לבדיקות חיצוניות אין לי נפילות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חבל שאתה מוריד את רמת הדיון, ולוקח ללב.

אני אבחר להפסיק להגיב.

 

בהצלחה ללובינסקי אעקוב מחר לראות רשמים (מהמכונית, ארגונית הם כבר הצטיינו במפגש שעבר).

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

וכשאף אחד לא בודק אותם והם מייצרים בעצמם עבור עצמם?

 

כמו במקרה של יצרן רכב עצמאי?

 

במקרה של כשל מכני, קל לעלות על הקומבינה, מה במקרה של מלמין בחלב (אגב, זאת אותה חברה שרכשה את תנובה)?

 

מה אני יודע עכשיו ממה הם מייצרים את הספוגים של הריפודים?

 

בקיצור, אין אמונה, לא קונה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

85% מהמוצרים שסביבך מיוצרים בסין.

כן, גם המחשב או הטלפון ממנו אתה כותב.

 

יש בסין מלא זבל, ויש בסין מלא דברים טובים.

 

כל ההכללות האלה לא במקום.

 

לגבי MG אני ממש לא מכיר, לפי התיאורים הדגמים הקודמים שלהם באמת זוועה, אבל הבנתי שעכשיו מדובר על משהו אחר לחלוטין.

אתה בדיוק מחפש רכב בתקציב.

לך לבדוק, מה יש לך להפסיד?

 

תיפתח קצת לדעות אחרות לא יזיק לך.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

ממש, אבל ממש לא הכללות!

 

אם זה היה הכללות, היית רואה את כל יצרני הרכב הסינים בכל השווקים האירופים וארה"ב.

 

למה אתה לא רואה אותם בכלל?

בגלל הכללות של המחוקק?

 

תבדוק בגוגל צעצועי מטאל ותבין על מה מדובר, אין לסינים האלה אלוהים ואין ממה לבוא להתרשם, זה לא שהמראה, איכות ההרכבה או הנהיגה שמדאיגים אותי.

 

אני גם לא קונא מוצרי מזון מסין, כלי מטבח, בגדים וכו מסין.

 

אתה מעוניין לקנות? תהנה, אין לי בעיה עם זה.

 

אני לא במסע צלב נגד סין אלא פשוט פורש את תפישת העולם האישית שלי בעניין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתה לא קונה בגדים מסין? כלי מטבח?

 

תציץ רגע בתווית של החולצה שאתה לובש כרגע. או במדבקה של מעבד המזון אצלך בבית.

 

מבטיח לך שתופתע.

 

 

קח לדוגמה את שאיומי. יצרך סיני ענק.

מוצרים איכותיים ביותר, החל משואבי האבק שלהם ועד וטלפונים חכמים.

 

הסמסונג שהיה לאשתי עלוב ביותר ביחס לרדמי נוט 3 שהחליף אותו.

 

אני יודע רק דבר אחד:

אם הסינים מחליטים שהם רוצים משהו - הם ישיגו אותו בכל מחיר.

 

אם יהיה לי זמן בהחלט אגיע להתרשם בשישי.

אשמח מאוד לראות גם אותך שם.

 

בירה עלי :-P

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

1. זה ממש לא נושא הדיון אבל תאמין לי, לא אופתע ולא נעליים, אני יודע בדיוק מה אני לובש, מה אני אוכל, במה אני מבשל ויודע בוודאות מאיפה זה בא ואם היה לי ילד, הייתי מקפיד גם לא לתת לו צעצועים מסין.

 

2. הסינים יודעים ליצור מוצרים משובחים אך ורק תחת בקרה של יצרן האם האירופי/ אמריקאי ולראיה, וואווי לא מגיע לרמה של אייפון, טלויזיה צינג צונג צאנג לא ברמה של טושיבה או LG, כולם מיוצרים בסין.

 

3. כאשר יצרן סיני מייצר לעצמו כי הוא המותג, אללה ייסתור מה הוא מכניס בפנים.

 

4. רוצה להיות שפן נסיונות? תהנה, למה לא. אני בטח לא מונע ממך.

 

5. הייתי מגיע בשמחה אבל לצערי אני עדיין מאלה שעובדים בשישי, בכל מקרה, תודה על ההזמנה לבירה (כל עוד זה לא בירה סינית)

 

נחזור לדיון על ה MG.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1. זה ממש לא נושא הדיון אבל תאמין לי, לא אופתע ולא נעליים, אני יודע בדיוק מה אני לובש, מה אני אוכל, במה אני מבשל ויודע בוודאות מאיפה זה בא ואם היה לי ילד, הייתי מקפיד גם לא לתת לו צעצועים מסין.

 

2. הסינים יודעים ליצור מוצרים משובחים אך ורק תחת בקרה של יצרן האם האירופי/ אמריקאי ולראיה, וואווי לא מגיע לרמה של אייפון, טלויזיה צינג צונג צאנג לא ברמה של טושיבה או LG, כולם מיוצרים בסין.

 

3. כאשר יצרן סיני מייצר לעצמו כי הוא המותג, אללה ייסתור מה הוא מכניס בפנים.

 

4. רוצה להיות שפן נסיונות? תהנה, למה לא. אני בטח לא מונע ממך.

 

5. הייתי מגיע בשמחה אבל לצערי אני עדיין מאלה שעובדים בשישי, בכל מקרה, תודה על ההזמנה לבירה (כל עוד זה לא בירה סינית)

 

נחזור לדיון על ה MG.

הסינים יודעים לייצר מוצרים מצויינים גם שהם מפיתוח עצמי.

המוצרים של הייר והייסנס מפגינים אמינות מעולה וביצועים מצויינים, בהתחשב במחירם.

אותו כנ"ל לגבי טלפונים סלולארים.

במכוניות הסיפור שונה; לסינים עוד אין מספיק ידע וניסיון, וניסיון נרכש עם השנים ולא נקנה ביום, ולכן המכוניות שלהם מרגישות לא מספיק מגובשות.

בנוסף, יתרון כח העבודה הזול אינו בא לידי ביטוי, מאחר ותעשיית הרכב מבוססת על אוטומציה כמעט מלאה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • ספונסר פורום
פורסם

ערב טוב לכולם,

נשמח לארח את כולם מחר, ונשמח עוד יותר שגם הספקנים וגם הספקנים פחות יעשו נסיעות מבחן על ה MG3, ויוכלו להתרשם בעצמם מהרכב.

מחכים לכם מחר ב 09:00 אצלנו באולם.

צוות לובינסקי


×
×
  • תוכן חדש...