Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים.

הרכב הוא פיאט פונטו גרנדה 1.4 2007.

בשבוע שעבר התחילה לי בעיה בהנעה של הרכב בבוקר, לאחר ההנעה קפצה הודעה של Excessive radiator fluid קראתי באינטרנט וראיתי שזה קורה לרוב בגלל שהמצבר עייף וצריך להחליף אותו בדקתי ובאמת המצבר היה ישן (שנת 2012) אחרי כמה ימים בבוקר בהנעה הראשונה הרכב לא הניע כלל אך בשניה-שלישית זה הניע ועם ההודעה הזו הופיע עוד רעש מוזר שמגיע אחרי ההנעה לכמה שניות ונעלם. גם בתקלה הזו היה רשום שהגורם יכול להיות במצבר..

כבר יום למחרת נסעתי להחליף את המצבר, התקלה נעלמה אך הרעש נשאר.

 

יש לציין שהרעש לא תמיד מופיע (כשהרכב חם הוא בקושי מופיע).

מזה הרעש הזה?

 

*יש לציין שהוחלפה רצועת אביזרים לפני כ-חודש אם זה קשור איכשהו.

 

סרטון:

פורסם

האם כפתור המזגן היה דלוק בהתנעה?

בדוק את רצועת האביזרים שוב! אולי לא מתוחה מספיק..

נשמע כאילו משהו נכנס לפעולה וגורם להתנגדות במנוע וחריקת הרצועה לשניה..

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם
האם כפתור המזגן היה דלוק בהתנעה?

בדוק את רצועת האביזרים שוב! אולי לא מתוחה מספיק..

נשמע כאילו משהו נכנס לפעולה וגורם להתנגדות במנוע וחריקת הרצועה לשניה..

כפתור המזגן לא היה דלוק וניסיתי לבדוק גם את זה, אם הרעש מתגבר כשאני מניע והמזגן דלוק אך שום דבר לא קרה.

 

אצלי ברכב זה מותחן אוטומטי ואי אפשר לשחק עם זה..

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

לפי מה ששמעתי בסרטון, אז זה רעש של בנדיקס הסטרטר שלא משתחרר מהר מספיק מגלגל התנופה.

זה קורה בעיקר כשקר בגלל שהגריז על ציר העוגן, שעליו נע הבנדיקס, התקשה מלכלוך ויושן ונהיה דבקי.

הפתרון: להסיר הסטרטר, לפרקו ולהלצאי את הבנדיקס, לנקות את הגריז הישן והדבקי מציר העוגן, לגרז שוב

את ציר העוגן בשכבה דקה בלבד של גריז דק ולהרכיב הכל בחזרה.

בהזדמנות זאת לבדוק את מצב הפחמים והבוקסות בסטרטר.

פתרון מהיר יותר: להחליף את הסטרטר לאחר משופץ ומוכן.

×
×
  • תוכן חדש...