Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני רוצה לעשות טיפול 10 לשני רכבים בבעלותי.

מחפש חנות שאפשר לגשת אליה ולקנות את כל השמנים/פילטרים (שמן,אוויר,דלק)/פלאגים, נוזל קירור(זרקס) באיזור השרון.

 

עדיף כפר סבא/רעננה.

ראיתי שיש יונדאי שופ בתל אביב. קצת רחוק לנסוע עד לשם בשביל זה.

 

תודה רבה

פורסם

אם הרכבים המדוברים הם יונדאי אז חד משמעית יונדאי שופ. גם אם פחות סימפטי ליסוע עד לשם, זה ישתלם לך.

 

בכל מקרה, כפר סבא זה רק חדד חלפים, חנות ענקית עם מחירים טובים.

 

ברעננה יש לך את גו-קיי, הם בסדר.

 

את העבודה אתה מבצע בעצמך ?

Stay Dirty

פורסם (נערך)

תודה לכולם. מחר אני בסוף בפתח תקווה אז נראה לי שאקפוץ ליונדאי שופ... ולחדד כפר סבא.

אני מטפל בדברים הקלים בעצמי. מדובר על יונדאי אקסנט 08 ועל ג'מיני 06.. שתיהן צריכות טיפול. היונדאי על 130 והגימני על 150. בנוסף בגימני נדלקה לי נורת שמן שבחיים לא דלקה. הגימני זה הבייבי אז רץ לזוקילנד לטפל.

עריכה אחרונה על ידי ilan84
×
×
  • תוכן חדש...