Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

שמתי לב לתופעה מוזרה - שאני מבקש את חוות דעתכם עליה האם היא תקינה.

כידוע, באיביזה 2016 שני מדדי טמפרטורה: טמפרטורת נוזל הקירור, וטמפרטורת שמן המנוע.

טמפרטורת נוזל הקירור של המנוע, עולה אצלי באופן איטי, ורק לאחר נסיעה של 15 דקות/8 ק"מ מגיעה ל 90 מעלות.

בנוסף, עד הגעתה ל 90 היא משחקת בטווח זה ועולה וירודת לסירוגין (לדוגמא - מגעיה ל 80 מעלות, ואז יורדת ל 50 וחוזר חלילה). עם הגעתה ל 90 למשך 3-4 דקות רצופות, היא מתקבעת שם.

 

טמפרטורת שמן המנוע מנגד, עולה באיטיות רבה יותר, איננה קבועה, ומשתנה תדיר.

 

אציין שהרכב בן חודש, עם 2000 ק"מ.

 

האם המצב תקין?

עריכה אחרונה על ידי david1
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא נשמע תקין,

 

עליך לבדוק 3 דברים:

 

1.תקינות תרמוסטט

2.תקינות חיישן טמפ' נוזל קירור

3.תקינות חיישן טמפ' שמן

 

גש למוסך יבואן, הרכב באחריות, תן להם לשבור את הראש עד שתמצא התקלה ותתוקן על חשבונם.

הזול עולה ביוקר

פורסם

לא פרטת את מיקום מגורך ושעות ההנעה.

לדוגמא, מי שגר בחיפה ויורד בירידה בימים קרים כמו עכשיו, הגיוני שהטמפ' תרד בזמן ירידה ולפעמים עד למינימום. תנסה לעלות עלייה חזקה עם לחיצה הגונה על הגז ואז תראה שהמחוג יגיע מהר מאוד ל 90 מעלות.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

אדגיש משהו - כאשר הטמפרטורה עולה ל 90 מעלות היא מתקבעת שם. אני מדבר על השלב שעד ההגעה לטמפרטורת עבודה - שלוקח משהו כמו 10-15 דק' בו הטמפרטורה משתנה (עולה ויורדת) בהתאם לעומס שמופעל על המנוע. לכן, אם אחרי 5 דקות של נסיעה והגעה לטמפרטורה של 70 מעלות אני יורד ירידה, הטמפרטורה יורדת גם כן. מנגד, אם ארד את אותה הירידה אחרי שהטמפרטורה הגיעה ל 90 מעלות, הטמפרטורה לא תרד.

עדיין נחשב לא תקין?

פורסם
מחזק את הבחור שמעליי,

 

inon007 תחליף אצלך טרמוסטט.

 

אני חיפאי שהיו בבעלותי 3 מכוניות-סוזוקי ליאנה 2007, וולוו s60 2010 וסקודה אוקטביה 2013.

תמיד כשהמנוע קר ועוד לא הספיק להתחמם. ותמיד בחורף כאשר הטמפרטורה בחוץ נמוכה מאוד, בכל פעם שיורדים ירידה ארוכה ללא לחיצה על דוושת הגז (דרך פרוייד) חום המנוע יורד.

הטרמוסטט תקין לחלוטין (לפחות ברכבים שלי). לדוגמא, כשעליתי לחרמון בטמפרטורה של מינוס 2 מעלות חום המנוע באוקטביה היה על 90, כאשר החנתי את הרכב בגלל שקר הטרמוסטט המשיך לעבוד והסל"ד היה גבוה בשביל לשמר טמפרטורה.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
אני חיפאי שהיו בבעלותי 3 מכוניות-סוזוקי ליאנה 2007, וולוו s60 2010 וסקודה אוקטביה 2013.

תמיד כשהמנוע קר ועוד לא הספיק להתחמם. ותמיד בחורף כאשר הטמפרטורה בחוץ נמוכה מאוד, בכל פעם שיורדים ירידה ארוכה ללא לחיצה על דוושת הגז (דרך פרוייד) חום המנוע יורד.

הטרמוסטט תקין לחלוטין (לפחות ברכבים שלי). לדוגמא, כשעליתי לחרמון בטמפרטורה של מינוס 2 מעלות חום המנוע באוקטביה היה על 90, כאשר החנתי את הרכב בגלל שקר הטרמוסטט המשיך לעבוד והסל"ד היה גבוה בשביל לשמר טמפרטורה.

תשאל את עצמך שתי שאלות.

 

1. מה תפקיד התרמוסטט.

 

2. האם בכול הרכבים שעון החום מציג את הטמפ' האמיתית (בצע חיפוש בפורום ותבין).

 

הבחור עם הבעיה צריך להכנס למוסך ולבצע סריקת תקלות.

איזה כייף לי :)

פורסם

שמתי לב שאצלי לוקח למנוע מעל 10 דקות להגיע לטמפ' עבודה בימים קרים של 4 מעלות מאשר בימי קיץ של 35 מעלות בהם טמפ' עבודה מתקבלת תוך 3 דקות. עם זאת, המחט לא משחקת.

 

באיביזה מדובר על קוביות דיגיטליות, לא? בכל מקרה תוכל להתחבר עם טורק לקריאת נתון מדויק ואין תחליף למוסך. טמפ' שמן זה דבר אחר.

פורסם

מעניין אותי לדעת מה תשובת המוסך...

שאלתי את אבא שלי שהוא מנהל מוסך לגבי ה"בעיה" והוא פשוט הסביר לי שבטמפרטורה קרה בירידה הרוח הקרה מקררת את הרדיאטור ומורידה בו את הטמפרטורה ובגלל זה המחוג יורד...

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

נכון מאוד, הרוח מקררת את הרדיאטור ומורידה בו את הטמפ'.

 

אבל אז הטרמוסטט צריך להיסגר כדי לא לאפשר למים קרים להיכנס לתוך המנוע.

 

אצלך הוא נשאר פתוח והמנוע סתם מתקרר מעבר למה שצריך.

 

תחבר סורק OBD ותקרא בצורה דיגיטלית את הטמפ' בזמן שזה קורה, ותחזור לעדכן לאן הטמפ' יורדת.

Stay Dirty


×
×
  • תוכן חדש...