Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוקל סופ"ש באילת בשבועיים הקרובים, עם ילדים בני 5 ו- 9 (יו"ה לילדה בת ה- 5).

יש מה לעשות עם ילדים בעונה זו, שהיא 20 מעלות ולכן כנראה לא מתאימה לבריכה וכו'? :shock:

יש מלון מומלץ?

 

תודה!

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

היינו בשנה שעברה בדצמבר (בני 4/7/9), והיה סבבה. בלי תורים, חנייה בכל מקום (וכמובן מחירים סבבה). מזג אויר מ-ע-ו-ל-ה.

 

המצפה התת ימי + הסירה עם התחתית השקופה, ריף הדולפינים, קולנוע תלת מימד, בדרך חזרה חי-בר. העברנו 4 ימים גדושי פעילות בלי להכנס לאף קניון.

בריכות פתוחות אבל לא מחוממת / מקורות - לאמיצים בלבד. הילדים שכשכו בים וקפאו מקור...

 

לצערי, עקב לחץ בעבודה, אנחנו לא חוזרים על זה השנה (אולי במרץ).

:turn-l:
פורסם

עונה אידאלית לטיול בהרי אילת.

 

אם נסיעה בדרך עפר קלה לא מרתיעה אותך אז קניון שחורת הוא מסלול לא קשה ומומלץ למשפחות עם ילדים צעירים. אנחנו עשינו אותו עם ילד בן 2.5 (ועוד 2 גדולים יותר).

גם הקניון האדום הוא מסלול מומלץ למדי. עשינו אותו כשהגדולים היו בני 4.5 ו-9. שים לב שהמסלול הקצר שבקישור כולל טיפוס, בחלק קצרצר, בעזרת ידיות אחיזה והליכה מעל מצוקון (גובה של 5-8 מטרים). הילדים חזרו מאושרים מהטיפוס וההליכה ה'מאתגרים', האמא חזרה על סף התקף לב.

עוד אפשרות קלילה זה ביקור בפארק תמנע. אפשר לעשות סיבוב עם הרכב בין האטרקציות העיקריות (עמודי שלמה, ציורי הקיר, הפטריה, אגם תמנע ועוד) ואפשר לעשות טיולי הליכה ברגל.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

הנסיון שלנו הוא עם ישרוטל רויאל גארדן, שנוח למשפחה עם ילדים. והוא גם נמצא באזור המרכזי ככה שהוא נוח למחוסרי כלי תחבורה.

אם אתם רוצים להתרחק מהמרכז אז בעבר היינו כמה פעמים באורכידאה שליד המצפה התת ימי, שגם הוא חביב למשפחות. רוב החדרים שם בנויים בצורה של חדר רגיל ומעליו קומת גלריה שם ישנים לרוב הילדים.

היינו גם בנסיכה שלדעתנו היה קצת over priced ובגדול קצת פחות מתאים למשפחה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
הנסיון שלנו הוא עם ישרוטל רויאל גארדן, שנוח למשפחה עם ילדים. והוא גם נמצא באזור המרכזי ככה שהוא נוח למחוסרי כלי תחבורה.

אם אתם רוצים להתרחק מהמרכז אז בעבר היינו כמה פעמים באורכידאה שליד המצפה התת ימי, שגם הוא חביב למשפחות. רוב החדרים שם בנויים בצורה של חדר רגיל ומעליו קומת גלריה שם ישנים לרוב הילדים.

היינו גם בנסיכה שלדעתנו היה קצת over priced ובגדול קצת פחות מתאים למשפחה.

 

תודה, אנחנו נגיע כנראה בלי רכב, ולכן השאלה האם למשל באורכידיאה אפשר באמת להסתדר באזור או שצריך להזמין FULL BOARD או לפחות HB לערב, כי נהיה חייבים בסופו של דבר לאכול הכל במלון?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

היינו באורכידאה לפני חודשיים. המלון הוכתב לנו, לא יכולנו לבחור.

מלון חביב, אוכל בסדר גמור. החדרים/ביתנים נחמדים, והקטע עם הטוקטוקים יכול להיות חוויה (גם) לילדים. אבל לא הייתי רוצה להיתקע שם ב-full board רק בגלל המרחק מהעיר ו/או בגלל שאין רכב. תמיד ניתן לקחת מונית, אפילו אם מדובר על ארוחה או שתיים בעיר.

אין שם משהו ייחודי לילדים, כך שניתן שקול מלון סטנדרטי באיזור המלונות.

פורסם (נערך)

באורכידאה אין כמעט כלום באזור, למעט הארומה שבישרוטל ים סוף והמפלט האחרון (מסעדת דגים/פירות ים). יש שטלים למרכז, לא זוכר מה התדירות שלהם. אנחנו מעולם לא אכלנו באורכידאה ארוחת ערב אז אני לא יכול להעיד על טיבה.

מקום מומלץ למדי לארוחת ערב עם ילדים הוא ה"ברביס", שנמצא במרכז. אני מגיע לאילת הרבה בגלל נסיעות מהעבודה וכששמים אותנו במלון מצ'וקמק אני יוצא לשם לארוחת ערב (מעדיף לשלם ולהנות מארוחה טובה מאשר שישלמו עבורי על ארוחה מחורבנת). כמובן שגם בביקורים עם המשפחה אנחנו לפחות ערב אחד אוכלים שם.

 

אגב, מעולם לא הגעתי לאילת בטיסה (הכי קרוב היה בצבא טיסה מרמת דוד לעובדה). אם הנהיגה היא לא נטל כבד מידי שקול את עניין ההגעה עם רכב. אנחנו נוסעים כמעט תמיד דרך מכתש רמון ועצירות למתיחת רגליים במנסרה או משהו דומה ובפונדק הנהדר של נאות סמדר יקלו על הנסיעה הארוכה.

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

בר72בתולות, אתה רציני???

 

שגר בטיסה את האישה עם הילדים ותתפנק על נסיעה לבד לאילת.

מה, לא מגיע לך גם קצת נופש?

×
×
  • תוכן חדש...