Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמה כתומה בכביש החוף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא, הוא לא. לפחות לא באיזשהו אופן משמעותי.

כן הוא כן. מגודר, רחב, 3 נתיבים לכל כיוון, שטח הפרדה בנוי, עיקולים כמעט ולא קיימים, שוליים אחבים, כביש סלול היטב, ראות למרחק רב, נתיבי השתלבות ארוכים מאוד ורק מחלפים.

כביש שהתנועה בו כדרך קבע היא עם מחוג על סביבות ה120. לא רואה שום סיבה שזו גם לא תהיה המהירות החוקית, או לכל הפחוחת 110 קמ"ש כמו בקטע הצפוני יותר שלו.

 

זה מה יש? לא סובל כשאומרים את זה.

"זה מה יש" אומר בוא נקפא על השמרים.

 

מצטער אך אני חולק על המסר שלך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
כן הוא כן. מגודר, רחב, 3 נתיבים לכל כיוון, שטח הפרדה בנוי, עיקולים כמעט ולא קיימים, שוליים אחבים, כביש סלול היטב, ראות למרחק רב, נתיבי השתלבות ארוכים מאוד ורק מחלפים.

 

ושוב, זו לא ההגדרה של דרך מהירה. שיהיו גם שלושים נתיבים. זה לא משנה.

 

תחנות אוטובוס יש? יש. גדר למניעת כניסה של בעלי חי יש? אין. אז זו לא דרך מהירה. אני גם לא בטוח שהעיקולים, קלים ככל שיהיו, הם בגדר התקני לדרך מהירה.

 

הקטע הצפוני למשל כן מוגדר כמהיר. שם יש מקום להלין על מגבלת המהירות, שהייתה באותה מידה יכולה להיות 130 קילומטרים לשעה במקום 110, אם כי קטע מהיר הוא תמיד בעייתי יותר מדרך שכולה מהירה.

 

אז שלא יהיה תשעים קילומטרים לשעה בשאר הכביש. שיהיה מאה. 120? בכביש שאינו מהיר? איפה בעולם נשמע כזה דבר?

 

אני, אישית, לא נוהג ככה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
כן הוא כן. מגודר, רחב, 3 נתיבים לכל כיוון, שטח הפרדה בנוי, עיקולים כמעט ולא קיימים, שוליים אחבים, כביש סלול היטב, ראות למרחק רב, נתיבי השתלבות ארוכים מאוד ורק מחלפים.

אנחנו מדברים על אותו "כביש החוף" או שיש עוד אחד? להזכירך מדובר על הקטע בין נתניה/פולג להרצליה/כפר שמריהו.

עיקולים כמעט לא קיימים, אבל זה של וינגייט גורם לנהגים לבלום ל-80 קמ"ש, חד, משופע לשני הכיוונים, ולהוסיף חטא על פשע, גם מספר הנתיבים משתנה בתוך הסיבוב, מתווסף נתיב צפונה ומצטמצם נתיב דרומה. בין וינגייט ל-300 מטר לאחרי מחלף רבין אין שוליים כלל - לא ימין ולא שמאל. נתיבי השתלבות ארוכים? נתיב ההשתלבות מאודים צפונה הוא של 30 מטר בערך. רק דוגמאות.

 

תסלח לי, אבל זה לא סטנדרט לכביש מהיר, ובושה לכביש הקרוי "2".

:turn-l:
פורסם (נערך)
כביש החוף ממזמן ראוי להעלאת מהירות המותרת שזה דיון בפני עצמו.

לא, הוא לא. לפחות לא באיזשהו אופן משמעותי.

כן הוא כן.

יש מבין?

 

זה שמישהו אמר שכביש 2 הוא כביש מהיר זה פרי דמיונך. הויכוח הוא האם ראוי לעלות שם את המהירות.

 

אנחנו מדברים על אותו "כביש החוף" או שיש עוד אחד? להזכירך מדובר על הקטע בין נתניה/פולג להרצליה/כפר שמריהו.

עיקולים כמעט לא קיימים, אבל זה של וינגייט גורם לנהגים לבלום ל-80 קמ"ש, חד, משופע לשני הכיוונים, ולהוסיף חטא על פשע, גם מספר הנתיבים משתנה בתוך הסיבוב, מתווסף נתיב צפונה ומצטמצם נתיב דרומה.

זה רק מוכיח את הנקודה שלא באמת צריך הגבלת מהירות 90 קמ"ש. נהגים יודעים להאט לבד במצב מסוכן, אפילו באופן זהיר מדי.

בין וינגייט ל-300 מטר לאחרי מחלף רבין אין שוליים כלל - לא ימין ולא שמאל. נתיבי השתלבות ארוכים? נתיב ההשתלבות מאודים צפונה הוא של 30 מטר בערך. רק דוגמאות.

יש שוליים. בבוקר הן נת"צ פשוט. בשאר הזמן שוליים. נתיב השתלבות ממש לא 30 מטר. הוא משתלב לתוך נתיב ירידה למחלף. כל הנתיב שם עד פולג הוא נתיב השתלבות אחד גדול.

תסלח לי, אבל זה לא סטנדרט לכביש מהיר, ובושה לכביש הקרוי "2".

 

שוב, אפשר להתווכח על תיאוריה עד מחר [זו המומחיות של חן, נסה אותו], אבל בפועל "מהירות כביש מהיר" זה קצב התנועה שם יום יום.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אחת, אני חושב, קצת לפני מחלף כפר שמריהו, היכן שהיתה פעם הכניסה לתע"ש. ראיתי שם עבודות ביום חמישי בבוקר, אבל מצלמה עוד לא היתה. מחר אדווח.

:turn-l:
פורסם (נערך)

זה שמישהו אמר שכביש 2 הוא כביש מהיר זה פרי דמיונך. הויכוח הוא האם ראוי לעלות שם את המהירות.

 

שוב, אפשר להתווכח על תיאוריה עד מחר [זו המומחיות של חן, נסה אותו], אבל בפועל "מהירות כביש מהיר" זה קצב התנועה שם יום יום.

 

אם הוא לא דרך מהירה, לא ראוי להעלות בו את המהירות מעל למאה קילומטרים לשעה. ככה זה בכל העולם ולא בכדי: תעלה את המהירות מעל לרף הזה ותקבל יותר התנגשויות, ברמה שלא תקבל בדרך מהירה גם אם המהירות בה תעלה ל-150 קילומטרים לשעה.

 

זו לא תיאוריה. המחקר בתחום התעבורה מבוסס היטב בסטטיסטיקות של התנגשויות והנורמות להנדסת כבישים מושתתות עליו.

 

לא שזה אסון לנסוע 120 בכביש החוף ואני גם לא חושב שיש שם מקום לאכיפת מהירות דראקונית, אבל ביסודו של דבר זה ספציפית מקום שיש בו הצדקה הן למגבלת המהירות כשלעצמה והן לאכיפתה.

 

אם אנחנו רוצים שהדיבורים שלנו על העלאת המהירות המותרת לפחות יישמעו רציניים - הם חייבים להיות מוגבלים לדרכים מהירות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

80 אחוז מהנהגים בכביש החוף נוסעים לא פחות מ-120 קמ''ש שהכביש פנוי, שאר האחוזים נוסעים הרבה מעל 120, ואת זה אני רואה כל יום בשמונה בערב.

פורסם
אני צופה בימים הקרובים בלגאן רב מהרגיל, כשכל החוכמולוגים יגלו ברגע האחרון את המצלמות (פעילות כבר?) וידחפו חזרה לנתיבים הלגיטימיים. יהיה "שמח".

 

אני דווקא מקווה שכל עברייני הנת"צ ימשיכו ליסוע בו, יחשבו שמדובר במצלמת מהירות ויקבלו כמה הפתעות בדואר ממשטרת ישראל.

לשם שינוי החיוך יהיה על שפתיהם של העומדים בפקק.

פורסם

עברייני הנת"צ יודעים טוב מאוד להזהר, משתמשים בוויז כדי לקבל התראות על משטרה ( ואני עוזר להם...) ואם רואים רכב חונה במפרצי האוטובוס מול רשפון ויקום, או אפילו סתם כי העבריין שלפניהם חזר לנתיבים הלגיטימיים, גם הם עושים זאת, עד הפעם הבאה שיאספו אומץ. לצערי אני לא מצפה לאלפי דוחות. הפשע כן משתלם במדינת ישראל.

:turn-l:
פורסם

ומה קורה לזה שניתקע הרכב ואין שוליים..גם יקבל

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
איך אגב עובדת מצלמת הנת"צ? איך היא מזהה שהרכב לא מורשה לנסוע בנתיב?

טכנולוגיית LPR.

המצלמה מזהה את מספר הרכב ומריצה אותו במאגר המידע של רכבים המורשים לנוע על הנת"צ. במידה והרכב לא מורשה, מונפק דו"ח.

פורסם
איפה עוד 2 מצלמות?

 

אחת, כפי שכתבתי, אחרי רשפון, קצת לפני נוף ים, איפה שהיתה פעם הפנייה לתע"ש. השלישית, מעט אחריה, קצת לפני מחלף רבין/כפר שמריהו.

 

80 אחוז מהנהגים בכביש החוף נוסעים לא פחות מ-120 קמ''ש שהכביש פנוי, שאר האחוזים נוסעים הרבה מעל 120, ואת זה אני רואה כל יום בשמונה בערב.

אכן, כולל אותי (במקומות שתנאי הדרך והתנועה מתאימים). וזה לא אומר שצריך להעלות את המהירות המותרת בכביש.

 

איך אגב עובדת מצלמת הנת"צ? איך היא מזהה שהרכב לא מורשה לנסוע בנתיב?

היא לא.

 

טכנולוגיית LPR.

המצלמה מזהה את מספר הרכב ומריצה אותו במאגר המידע של רכבים המורשים לנוע על הנת"צ. במידה והרכב לא מורשה, מונפק דו"ח.

לא אלו. לפי מה שנכתב, אלו מצלמות מהירות שמכויילות ל-0 קמ"ש ויצלמו כל מי שיסע בנתיב. בעת הפקת הדו"ח לא יפיקו מן הסתם דו"ח לאוטובוסים של תח"צ. לפי התנועה בנתיב, עבודת הסינון לא תהייה קשה מדי, רוב התנועה איננה תח"צ.

:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...