Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחרי פסלטלינה - סוורילים נוראיים


שימו לב! השרשור הזה בן 2530 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חח הכל בסדר. בכל מקרה-לאיזה חומר התכוונת למעלה? מה החומר שאתה מכיר? (לג'אנט או השמפו)

 

חומר מתאיםלג'נט וגם לפח הרכב אשר ניתן להשתמש

גם כספריי ישיר וגם באקדח קצף עם דילול אם רוצים

ועלות הכי משתלמת מסוגי IRON וללא בעיית ריח או

וללא אלרגי זה ANGELWAX עלות 170ש ליטר+מטלית 300GMS

חומר בטוח לכל סוגי עבודות,למרות זאת יש לנו גם

NANOLEX IRON WEEL REMOVER

SCHOLL CONSEPTS

תבקר אצלנו ונתאים לך חומר לדרישתך.

תודה יעקב אלטר

0544257236

​http://angelwax.eu/products/exterior/revelation/

Revelation.jpg

 

11012992_1668730100016906_4093696378049269414_o.jpg

rim7-125.jpg=.jpg-.jpgproduct_wheel_cleaner_and_iron_remover_500x800.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

לא ברור לי מדוע באוטוסטור הוא הציע לך פלסטלינה בינונית כאשר אמרתי לו שהרכב חדש. גם הנזק וגם 100 של הפלסטלינה לפח...

 

עשית משהו לשפר את המצב?

 

לגבי החנות.

משה בחור מצוין, לא מתמיד מתאים מוצרים לייעוד שלהם.

לעיתים לא שם לב שמולו עומד אדם חסר ניסיון שצריך להתאים לו תכשירים מתאימים.

 

בשביל זה יש פורומים שדרכו אפשר ללמוד כמעט כל דבר - בלי תואר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לא עשיתי כלום עדיין. חשבתי למשוך עד לשנה ואז לעשות פוליש ונאנו. קצת מעצבן אותי, אבל לא חושב שכדאי לעשות פוליש לרכב חדש ולהוריד שכבה. מה אתה חושב?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להוריד שכבה זה ביטוי לא מדויק בעליל.

ברכב סטנדרטי יש סביבות 100-150 מיקרון של צבע שהשכבה העבה ביותר היא הלכה.

בפוליש בשביל להוריד מפגעים כמו שלך אתה תוריד מיקרונים בודדים ואם תעשה ציפוי אז אתה תשלים את החוסר הזה.

ולמען הסר ספק אני מדבר על פוליש במקום מכובד, ולא איזה חובבן שלא יודע מה הוא עושה.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההסבר. אני אבדוק את הנושא, כנראה לאחר החורף (כדאי לחכות, לא?) בכל מקרה, המחירים שבדקתי לפני שרכשתי את הרכב היו בין 1000-2000 שח לפני מע"מ. לא זול...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עשיתי כלום עדיין. חשבתי למשוך עד לשנה ואז לעשות פוליש ונאנו. קצת מעצבן אותי, אבל לא חושב שכדאי לעשות פוליש לרכב חדש ולהוריד שכבה. מה אתה חושב?

 

 

אין מה לפחד לעשות פוליש לרכב חדש כפי שהוסבר לך. להפך, במצב שמגיעים הרכבים מהמפעל וגם לאחר שינוע של חודשים בתנאים קשים,זה משהו אפילו מחויב מציאות - שכל רכב חדש (לצערי) חייב לעבור. (נימקתי את הסיבות אין ספור פעמים בעבר)

 

עד שימציאו טכניקת עטיפת רכב בניילון נצמד...(חלום רטוב)

 

 

הבעיה זה לא הפוליש אלא כמה כל אחד יודע לתחזק את הצבע למניעה מקסימלית של נזקים? (הימנעות ממנהרות "חובטות" רכבים,טכניקת שטיפה/ניגוב,שימור,תחזוקה וכד')

 

 

זה יותר חשוב מפוליש או כל טיפול דיטיילינג נוצץ שירד לטמיון תוך תקופה קצרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי. אז אבצע את זה איך שהחורף ייגמר. רק צריך למצוא מישהו מקצועי שגם לא יגרום לי חור בכיס. אם יש דבר כזה... כן, אני יודע - על איכות משלמים

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אם תעלה מעט (פלוס לא מינוס) את התקציב תוכל לקבל טיפול דיטיילינג לא רע בכלל. (בטח עדיף מהמצב הנוכחי)

 

בסופו של עניין לא תאמין איזה פלאים עושה טיפול מקצועי לצבע הרכב. (שוב, חובה ללמוד את "תורת" שימור המצב)

 

 

למי לפנות? בפורום כאן יש כמה אנשים מקצוענים. (זה ממש כמה שורות למטה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
שלום לכולם,

 

היה לי כמה נקודות שחורות שלא ירדו בשטיפה, אז קניתי פלסטלינה בינונית ונוזל סיכוך (רכב לבן).

 

אתמול עבדתי עם הרבה נוזל, הפכתי את הפלסטלינה בצורה תכופה יחסית - זה גם רכב חדש בן חודשיים, אז לא היה הרבה לכלוך.

 

היום בצהריים חשכו עיניי כשהרכב היה בשמש והיו המון סווירלים באיזור שעבדתי בו. ממש נראה כמו מט! זוועה.

 

המצב נראה פחות גרוע אחרי קצת ווקס, אבל אני מניח שרק פוליש באמת יפתור את הבעיה.

 

יש לכם רעיונות למה זה קרה? אני ממש חושש להשתמש בזה שוב, וכמובן מהתוצאה שקרתה (למרות שזה לא משנה כבר).

 

תודה

נתאי

נתאי, על מנת שיתרחש אסון, כמה גורמים צריכים לחבור להם בו זמנית - ישנם שני סוגי פלסטלינה, האחד סינטטי והשני חימר טבעי, אתה קנית את הסינטטית! הפלסטלינה הסינטטית רגישה לחומרי סיכה המכילים דטרגנטים - סבון שמפו וכאלו... עדיף מים רגילים או ווקס נוזלי (הכי טוב והכי יקר) נתאי, אתה פגעת בפלסטלינה שלך במו ידיך, ועל כן היא התנקמה בך ונמרחה לך על רכבך בהשאירה לך שריטות ושיירים מגופה. בפעם הבאה, ווקס נוזלי!
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי נהיה שריטות רעות בגלל שימוש בפסטלינה ואפילו עדינה

עשיתי את זה על רכב רטוב ועם המון חומר ועדיין...

לא קראתי בשום מקום קודם שזה עושה כאלה שריטות.. חייבים פוליש אחרי זה כנראה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2530 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...