Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

שכן שלי מתכוון למכור את הקורולה, שמורה מאוד, מטופלת במוסך יבואן( עד לרמת החלפת צמיגים במוסך) נהג יחיד עושה כ 10,000 קמ בשנה.

 

ועכשיו לשאלה? רכב כזה מצדיק רכישה במחיר מחירון?

שאני מדבר על מחירון נניח הנמוך מבין יד 2 ולוי יצחק.

 

בעבר רכשתי ממנו מאזדה 3 במצב דומה במחיר מחירון . מהר מאוד גיליתי שבמודעות יד 2 יש רכבים מאותו שנתון הנמכרים גם ב 20 אשח פחות מהמחירון ( נשים את מצבם בצד).

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם

איך אפשר לשים בצד מצב הרכבים האחרים? ברור שיש רכבים הרבה יותר זולים ( מליסינג- השכרה, עם קילומטראז' גבוהה, אחרי תאונות ועוד ).

תפתח לוח יד 2 ותראה כמה מבקשים על אותו רכב, מאותו השנתון, אותה רמת אבזור ועם אותם הנתונים.

צריך להשוות תפוחים לתפוחים.

את זה שהרכב מהשכן במצב שמור אתה יודע בוודאות. מצב הרכבים ממודעות בלוח יד 2 בפועל הרבה פעמים רחוק מאוד ממה שנכתב במודעה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הכוונה שלי הייתה שבמאזדה היה פער ניכר בין מחיר מהמחירון למחיר השוק. האם בגלל שבמרבית המיקרים מדובר ברכב בוגר ליסינג עם הרבה קמ או "שבהגדרה" מאזדה 3 נמכרת משמעותית נמוך מהמחירון?

 

ולעניין הקורולה, בנתונים הנוכחיים, מצדיק קניה במחיר מחירון ( יד 2 לוי יצחק) ?

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם

הצמיגים היו ( דוגמא לטיפול פדננטי) ולשאלתך דחפו לו טויו מקורי במחיר של 4 סינים

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם

לנו עם הקורולה עשו בדיוק ההפך. דחפו 4 סיניים במחיר של צמיגים רגילים בתור הטבת מועדון במוסך המורשה של טויוטה שהאוטו מטופל בו מעלייתו על הכביש(יד ראשונה).

פורסם

הדילמה הבסיסית היא האם ברכב ( קורולה 2013 צורה חדשה ) שמור מטופל נהג יחיד שווה לשלם מחיר מחירון?

 

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם

שווה לשלם מחירון הקורולה החדשה מיד פרטית נמכרת סביב המחירון גם ככה.

אצלנו במשפחה שידרגו אחת חדשה בת שנתיים עם 50K ביונדאי טוסון חדשה 1600 וקיבלו עליה בטרייד מחירון פחות 2000 ש"ח, כשפירסמנו את הרכב ביד 2 אנשים התקשרו, פשוט הנוחות של לחכות לרכב כמעט חודש היה שווה לוותר על 2000 ש"ח שכנראה היו הולכים להשכרת רכב

פורסם

אני לא מבין, בשביל מה יש מחירון?

 

מחירון זה מחיר בסיסי של רכב תקין במצב טוב.

 

אם הרכב לא שמור, ק"מ גבוה, יד קודמת ליסינג או השכרה, עבר הרבה ידיים, דגם שנחשב בעייתי ולא פופולרי אז מורידים מהמחירון.

 

אבל אם אין על מה להוריד וזה דגם מבוקש אז כן, שווה לשלם מחירון. וגם מעל אם מדובר ברכב במצב טוב מאוד ומעלה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...