Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז חבר קיבל דו"ח מהירות , אמרתי לו לבקש את התמונה.

ב FRAME עצמו נמצא עוד רכב ליד.

השאלה מופנת למקצוענים שביננו , האם לדעתכם אפשר לבקש פסילה או שהרכבים רחוקים מדי .

בוקר טוב,

 

אין מה להפסיד, יש להגיש ערעור , מקסימום הדו"ח ישאר בעינו...

מדובר על עבירה עם אפשרות לתשלום קנס ו 8 נקודות.

 

מריוס

פורסם
ככה רק בתור שאלה ראשונית.. הרכב הנ"ל מסוגל להגיע למהירות כזאת?

כן הרכב הנ"ל מסוגל להגיע למהירות כזאת...

 

ובשביל למנוע את הסקרות של חלק מהאנשים הרכב הוא z3 שלוש ליטר

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

סליחה שאני מיתערב מצלמה לא יכולה לצלם אחרי 178 קמש ראיתי את זה בטופ גיר.

היא תצלם, אבל הרכב יהייה במרחק רב כול כך שלא יראו כלום

רק אקדח לייזר יכול ושמעתי שהוא קולט עד 192 קמש.

יש מישפט שאומר שאם אתה עובר על החוק תעשה את זה במהירות....

לגבי מה שרשמתי על המהירויות אם מישהוא יודע אחרת שיעדכן אותי .

רז...

פורסם
סליחה שאני מיתערב מצלמה לא יכולה לצלם אחרי 178 קמש ראיתי את זה בטופ גיר.

היא תצלם, אבל הרכב יהייה במרחק רב כול כך שלא יראו כלום

רק אקדח לייזר יכול ושמעתי שהוא קולט עד 192 קמש.

יש מישפט שאומר שאם אתה עובר על החוק תעשה את זה במהירות....

לגבי מה שרשמתי על המהירויות אם מישהוא יודע אחרת שיעדכן אותי .

רז...

1. לא מדובר באותן מצלמות.

2. גם בטופ גיר, המהירות הסופית היתה 272 (או משהו באזור).

3. בטופ גיר המצלמה לא צילמה בכלל, היא פשוט לא הבחינה ברכב חולף.

4. לא חסרים תמונות (כאן בארץ) קבילות של מעל ל-200 קמ"ש (בעיקר אופנועים).

 

אם אתה באמת רוצה להעשיר את הידע שלך בנושא, כנס ל- http://www.ispeed.co.il/

 

צבי.

פורסם
סליחה שאני מיתערב מצלמה לא יכולה לצלם אחרי 178 קמש ראיתי את זה בטופ גיר.

היא תצלם, אבל הרכב יהייה במרחק רב כול כך שלא יראו כלום

רק אקדח לייזר יכול ושמעתי שהוא קולט עד 192 קמש.

יש מישפט שאומר שאם אתה עובר על החוק תעשה את זה במהירות....

לגבי מה שרשמתי על המהירויות אם מישהוא יודע אחרת שיעדכן אותי .

רז...

אתה מטבלבל, זה לא קמ"ש ... זה 178 מיל/שעה. שזה בערך 290 ק"מש אם אני זוכר נכון.

אקדח לייזר קולט עד 320 קמ"ש לפי מה שאני זוכר.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
סליחה שאני מיתערב מצלמה לא יכולה לצלם אחרי 178 קמש ראיתי את זה בטופ גיר.

היא תצלם, אבל הרכב יהייה במרחק רב כול כך שלא יראו כלום

רק אקדח לייזר יכול ושמעתי שהוא קולט עד 192 קמש.

יש מישפט שאומר שאם אתה עובר על החוק תעשה את זה במהירות....

לגבי מה שרשמתי על המהירויות אם מישהוא יודע אחרת שיעדכן אותי .

רז...

לך למי ששמעת ממנו. :roll:

×
×
  • תוכן חדש...