Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז חבר קיבל דו"ח מהירות , אמרתי לו לבקש את התמונה.

ב FRAME עצמו נמצא עוד רכב ליד.

השאלה מופנת למקצוענים שביננו , האם לדעתכם אפשר לבקש פסילה או שהרכבים רחוקים מדי .

ranspeed.jpg

פורסם

they calc the speed and the distance the car taking from position X to Y ...

and their for they can calc the poisition of the car on the photo if it is resonable.

 

its all depands on the speed.

i think their is no place to argue about actually.

they are too far from each other.

that's my opinion.

פורסם

אני מאמין שהרכב של חבר שלך זה הסיאט

ואני לא חושב שאפשר לפסול בגלל שהוא במרכז התמונה הוא הממוקד עם השניה איתה יותר קרובה אז אולי אבל ממש אולי היה אפשר לעשות עם זה משהו

פורסם
הכנס אל הקישורים האלו:

http://www.speedtraps.co.il/pages/photof6.html

http://www.speedtraps.co.il/pages/photof6_2.html

 

הורד מהקישור הראשון את השבלונה ובדוק בעזרתה אם הרכב השני נכנס בתחום שפוסל את התמונה.

תודה רבה אישיקר , אם הבנתי נכון את ההסבר הלא ממש פשוט שלהם,התוצאה אומרת שקופת המדינה תתעשר לה בעוד 750 שקלים.

ranspeedb.jpg

פורסם
תודה רבה אישיקר , אם הבנתי נכון את ההסבר הלא ממש פשוט שלהם,התוצאה אומרת שקופת המדינה תתעשר לה בעוד 750 שקלים.

כן. אכן ההסבר לא פשוט, אבל המשחק עם השבלונה בפלאש באתר עוזר.

ובאמת נראה שהלכו 750 ש"ח למס מהירות.

פורסם

המצלמות הללו מצלמות מהר ככל שהן יכולות על מנת לקבל זיהוי טוב יותר של האוטו.

הטויוטה בתמונה רחוקה הרבה יותר מהסיאט לכן ברור שהסיאט צולם. אם הטויוטה הייתה במקביל לסיאט אזי ניתן היה לטעון כי לא ניתן להוכיח איזה מהרכבים ביצע את העבירה.

בכל מקרה, אם זו הייתה הטויוטה המצלמה הייתה מצלמת אותה במרחק קרוב יותר.

פורסם
כן. אכן ההסבר לא פשוט, אבל המשחק עם השבלונה בפלאש באתר עוזר.

ובאמת נראה שהלכו 750 ש"ח למס מהירות.

ונקודות לבעל הרכב או "ראש" שיביא ושיקח על עצמו את הדו"ח.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

מצטער שאני נדחף לתרד אבל יש לי שאלה....

לפני 8 חודשים חבר שלי קיבל בדואר דוח שרשום שהוא צולם בכביש מסויים(לא זוכר איזה) במהירות של 210 קמ"ש חבר שלי טען שהוא בחיים שלו לא נסע בכביש הזה ובטוח גם שלא במהירות כזאת.

הוא ביקש שישלחו לו את התמונה ומאז פרק זמן של 8 חודשים הוא לא קיבל שום תמונה ושום מכתב נוסף בקשר לארוע לשלילה או לחיוב.

למישהו יש מושג אם סתם ניסו לתפוס פראייר?

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

על כביש החוף יש מצלמות שנמצאות על ניידות סמויות שחונות להן בצידי הדרך, אני ראיתי פעמים (גם לכיוון צפון גם לדרום) כאלו ליד מחלף כפר שמריהו.

 

אין שם מצלמות קבועות.

 

גיא

פורסם
מצטער שאני נדחף לתרד אבל יש לי שאלה....

לפני 8 חודשים חבר שלי קיבל בדואר דוח שרשום שהוא צולם בכביש מסויים(לא זוכר איזה) במהירות של 210 קמ"ש חבר שלי טען שהוא בחיים שלו לא נסע בכביש הזה ובטוח גם שלא במהירות כזאת.

הוא ביקש שישלחו לו את התמונה ומאז פרק זמן של 8 חודשים הוא לא קיבל שום תמונה ושום מכתב נוסף בקשר לארוע לשלילה או לחיוב.

למישהו יש מושג אם סתם ניסו לתפוס פראייר?

ככה רק בתור שאלה ראשונית.. הרכב הנ"ל מסוגל להגיע למהירות כזאת?

hope for the best, expect the worse.

×
×
  • תוכן חדש...