Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הדבר הכי מעצבן ברכב כרגע זאת מערכת המולטימדיה. פשוט זוועה.

 

כל התיאורים שלך נשמעים כמו בעיות של מולטימדיה סינית בהתקנה מקומית - אין לי ספק שבמולטימדיה המקורית זה לא היה קורה.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פלואנס דיזל עם קילומטר גבוה נמכרת פחות, לעומת מכוניות יפניות או קוריאניות בסגמנט דומה.

ממש לא. תבדוק את המחירים.

כל התיאורים שלך נשמעים כמו בעיות של מולטימדיה סינית בהתקנה מקומית - אין לי ספק שבמולטימדיה המקורית זה לא היה קורה.

זו אכן מולטימדיה שמותקנת בארץ, זה לא שהמערכת המקורית של המגאן והפלואנס הן שוס גדול, אך לפחות הן אמינות ולא עושות בעיות.

לדעתי גם יש בהן כל מה שצריך, AUX/USB/BT ולחובבי האולד סקול יש גם דיסקים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
תתחיל מכיבוי פונקצייות הרדיו השונות, AF, TA, PTY ושאר קיצורים. דווח אם זה פתר לך את הבעייה.

 

אני אנסה

תוכל להסיר מה פירוש של הפונקציות הנ"ל?

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

לא רוצה להשבית שמחות אבל -

חבר מהעבודה עם פלואנס דיזל פרטית. 3 שנים וחודשיים. לא יודע כמה קילומטרים אבל לא משהו חריג - נראה לי ממוצע של 20K בשנה. מטופל במורשה. לפני כשבוע התחיל לעשות רעשים בהתחלת נסיעה. לאחר ברור במוסך, התברר שראשון לא נכנס והרכב מתחיל משני. אמרו לו הלך הגיר.

ניחוש פרוע שלכם מה ההצעות מחיר לתיקון.

פורסם

14 זה כמובן למשופץ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ומה זה "הלך הגיר"?

לאן הוא הלך?

וברצינות, עם כל הכבוד לחידון שלך, מה צריך לשפץ? להחליף מצמדים? מחשב? שיפוץ גיר קומפלט?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אין לי הרבה פרטים, וזה מה שהוצאתי ממנו.

מה שאמרו לו זה שמחליפים קומפלט. משופץ 15K וחדש 30K.

וזו הפואנטה שלי. מטורף לחלוטין. מחיר של חצי אוטו, בלי בושה ועוד חודשיים אחרי תום האחריות. כרגע הוא בדיון איתם על קבלת אחריות על הגיר ותיקון על חשבון היבואן. אעדכן שוב שאשמע מה נסגר.

עריכה אחרונה על ידי bjlb
פורסם

וברצינות, עם כל הכבוד לחידון שלך, מה צריך לשפץ? להחליף מצמדים? מחשב? שיפוץ גיר קומפלט?

 

מאחר וזאת מדינת ישראל, ויודעים פה לתקן גיר רובוטי בערך כמו שיודעים לתקן גיר אוטומטי, אז מחליפים אותו קומפלט.

 

Sent from my ASUS_Z00A using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כנראה גם יותר משתלם ( למוסך, כמובן ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מאחר וזאת מדינת ישראל, ויודעים פה לתקן גיר רובוטי בערך כמו שיודעים לתקן גיר אוטומטי, אז מחליפים אותו קומפלט.

 

Sent from my ASUS_Z00A using Tapatalk

יודעים לתקן יופי רק בגלל עלות החלקים לפעמים עדיף לשם גיר מפירוק

גם גיר אוטומטי לא בעיה לתקן ולא חסר מכוני גירים שמתפרנסים מזה

פורסם
ממש לא. תבדוק את המחירים./QUOTE]

 

חפשתי ביד 2 יונדאי I35 מול רנו פלואנס דיזל. דרישה מיוחדת: מעל 130 אלף קילומטר בין השנים 12-13. להלן התוצאות

28b8oew.png

2wp8rvb.png

 

רנו פלאונס מוצעת במחיר של 43-65K

לעומת זאת I35 במחיר של 60-67K

פורסם
תתחיל מכיבוי פונקצייות הרדיו השונות, AF, TA, PTY ושאר קיצורים. דווח אם זה פתר לך את הבעייה.

 

זה עזר , תודה לך

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

האם מישהו הצליח למצוא פתרון למד טמפרטורה חיצונית בדגם עם המולטימדיה? התקשרתי לאדי מערכות שמתקינה אותם בארץ, אמרו שאין אפשרות לראות.

חייב לציין שאם הייתה לי בחירה לחזור למערכת המקורית, הייתי חוזר. מערכת המולטימדיה שלהם על הפנים, וייז רוב הזמן לא עובד, הכל נעול, חסום, חצי מהפונקציות לא פועלות בזמן נסיעה. אין חנות אפליקציות. בקיצור אין שום יתרון למולטימדיה למעט מסך גדול יותר.

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0


×
×
  • תוכן חדש...