Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה ושלושה חודשים ו-80 אלף קילומטר עם רנו פלואנס דיזל


timur2008
שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • שנה מאוחר יותר...

טוב,

מעדכן קצת,

הרכב עבר עד היום 77000 קילומטר.

פלואנס דיזל 2016

אז ככה, עד היום הוחלפו 2 צמיגים, בעיקר בגלל ברגים בכתף הצמיג.

אחרי כמה דוחות מהירות, אני נוהג יחסית רגוע והמחשב מראה צריכה משולבת של 5.4 ל100 קילומטר.

פעמיים מילאו גז למזגן, יש חשד לדליפה, עד היום לא נמצא שום דבר.

לאחר המילוי האחרון המזגן עובד בסדר גמור, אבל עכשיו לא קיץ.

עד היום המולטימדיה אכזבה ענקית, לא שווה להשקיע שקל.

הרכב נוח, כל הפלסטיקה תקינה, פה ושם יש זימזומים מכל מני מקומות, לא משהו קריטי. מבחינה מכנית תקין לחלוטין, לא היה שום בעיות בכלל.

התאהבתי בנוחות שלו, הנעה בלי מפתח, פתיחה וסיגרת הרכב ללא מפתח,בלם יד חשמלי. אלא דברים שיחסרו לי ברכב הבא ככל הנראה.

בקרת שיוט טובה מאוד, ומד מהירות דיגיטלי משפר את החוויה.

היה מאוד חסר מד חום חיצוני, לא יודע למה, אבל סתם מעצבן.

מצלמת רוורס סבירה, אבל בגלל שלא רואים את קו הפגוש האחורי, עדיין קשה היה להתקרב לרכב מאחור עד למרחק מינימלי.(לא ניתן לכוון).

הרכב מאוד יציב ובהשוואה למכוניות אחרות בקטגוריה נוח ביותר ופה הנקודה הכי חזקה של הרכב הזה. כמו כן הנתון של צריכת הדלק.

תא המטען גדול אבל לא ממש נוח בגלל המוטות, הרחבתי על זה בעבר.

 

לסיכום מדובר באחד הרכבים הכי מפנקים שהיו לי כרכבי ליסינג.

 

לא הייתי מתנגד לקבל את המגאן שככל הנראה נראה רכב מוצלח למדי;-)

 

נכון לכרגע נראה שהרכב הבא באופק

קיה סיד סטיישן דיזל......

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה לך קשה עם הסיד אחרי שהתרגלת לנוחות של הפלואנס.... מנסיון - עם קיה סיד אתה צריך מינוי לכירופרקט...

טוב,

מעדכן קצת,

הרכב עבר עד היום 77000 קילומטר.

פלואנס דיזל 2016

אז ככה, עד היום הוחלפו 2 צמיגים, בעיקר בגלל ברגים בכתף הצמיג.

אחרי כמה דוחות מהירות, אני נוהג יחסית רגוע והמחשב מראה צריכה משולבת של 5.4 ל100 קילומטר.

פעמיים מילאו גז למזגן, יש חשד לדליפה, עד היום לא נמצא שום דבר.

לאחר המילוי האחרון המזגן עובד בסדר גמור, אבל עכשיו לא קיץ.

עד היום המולטימדיה אכזבה ענקית, לא שווה להשקיע שקל.

הרכב נוח, כל הפלסטיקה תקינה, פה ושם יש זימזומים מכל מני מקומות, לא משהו קריטי. מבחינה מכנית תקין לחלוטין, לא היה שום בעיות בכלל.

התאהבתי בנוחות שלו, הנעה בלי מפתח, פתיחה וסיגרת הרכב ללא מפתח,בלם יד חשמלי. אלא דברים שיחסרו לי ברכב הבא ככל הנראה.

בקרת שיוט טובה מאוד, ומד מהירות דיגיטלי משפר את החוויה.

היה מאוד חסר מד חום חיצוני, לא יודע למה, אבל סתם מעצבן.

מצלמת רוורס סבירה, אבל בגלל שלא רואים את קו הפגוש האחורי, עדיין קשה היה להתקרב לרכב מאחור עד למרחק מינימלי.(לא ניתן לכוון).

הרכב מאוד יציב ובהשוואה למכוניות אחרות בקטגוריה נוח ביותר ופה הנקודה הכי חזקה של הרכב הזה. כמו כן הנתון של צריכת הדלק.

תא המטען גדול אבל לא ממש נוח בגלל המוטות, הרחבתי על זה בעבר.

 

לסיכום מדובר באחד הרכבים הכי מפנקים שהיו לי כרכבי ליסינג.

 

לא הייתי מתנגד לקבל את המגאן שככל הנראה נראה רכב מוצלח למדי;-)

 

נכון לכרגע נראה שהרכב הבא באופק

קיה סיד סטיישן דיזל......

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, שמעתי שההבדל בנוחות הוא עצום.

חבר עם פורטה חדשה(רכב עבודה)

לא רצה לרדת לי מהאוטו.

ממש סובל מהקיה ומתלונן כל יום.

 

כמו שאמרתי, אי אפשר לקחת לרנו את הנוחות.

האמת שהפלואנס עשתה טוב לרנו, והמגאן החדשה היא יורשת מכובדת ביותר.

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל של רנו פלואנס דיזל ידנית 2014, אני מסכים עם כל מה שכתוב מעלי. כנראה שהבעיה היחידה שמחכה לי מעבר לפינה היא החלפת בולמי זעזועים, אני מאוהב ברכב הזה, נוח, חזק, מפנק, הקטע של התא מטען פשוט דיבלי( בפורד פוקוס 2000 שלי היה מוט טלסקופי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ ה"פטנט" של התא מטען מוכר מעוד הרבה מכוניות. נדמה לי שגם בקורולה זה כך. חסכו כמה גרושים על בוכנות. זה מרגיז אבל חיים עם זה.

 

כמה קילומטרים עשית שאתה חושב שצריך החלפת בולמים? שואל מסקרנות. אני חושב שגם אני בדרך לשם בקרוב.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

לאחר כ 3 שנים על שני גרסאות של רנו פלואנס, אני נוסע כחודש על קיה סיד סטיישן 2017 דיזל.

חייב לציין שפעם הייתה לי קיה סיד בגרסה הישנה כ3 שנים בנזין, וזה רכב שממש אהבתי מכל הבחינות למעט עניין בנוחות.

לפני הפלואנסים חלמתי על קיה סיד סטיישן החדשה, והיום אני מבין למה.

אני אתחיל קודם כל מהדברים החסרים,

פתיחה ובנעה ללא מפתח( זה משהו שמאוד יחסר לי בקרוב).

בלם יד חשמלי, ( כשמתרגלים אין דרך חזרה) אין!

פתחי מזגן מאחורה, יכול להיות שבגרסה שלי אין, ובכל זאת חסר.

הפעלה של המגבים חשמלית( היה חסר מאוד בימים האחרונים).

קיפול מראות חשמליות ( אין בגרסה שלי).

רכות של הרנו.

 

מפה זה רק יתרונות,

קודם כל מקום, כמה מקום יש ברכבי סטיישן, זה לא יאמן.

איזה בגאז'!!!! אי אפשר לקחת את זה מסטייישנים. ולדעתי זה הרכבים הכי פרקטיים, ואגב גם יפים מבחינתי.

מבחינת נוחות הרכב דיי מפתיע לטובה, ציפיתי להתאכזב קשות, אבל זה ממש לא כך.

מבחינת כח הרכב חזק מאוד, תיבת 7 הילוכים תשאיר את רוב הרכבים באותה קטגוריה מאחור. יש השעיה של דיזל, אבל לי אישית זה לא מפריע.

הרכב לא כזה חסכוני כמו הרנו( לא יודע איך הם עושים את זה), אבל זהו רכב חברה אז פחות כואב בכיס.

לעומת הרנו הקיה תעשה כ 200 ק"מ פחות על אותו מיכל.

מערכת סאונד, ציון 10,פשוט פצצה.

אני לא יודע מה הם שמו שם, יש פשוט סאוד מצויין.

הגה כוח עם מצבים משתנים, נחמד מאוד. כל סביבת הנהג בכלל נעימה מאוד ותואמת את המצופה. לעומת הרנו שלדעתי לוקים בחסר בגדול בעניין הזה.

מיקום תצוגה המולטימדיה מצויין ונוח, הרבה מקומות אחסון, תא כפפות גדול, עם פתח מיזוג, חימום ותאורה.

גם בתא המטען תמצאו כל מני מקומות אחסון נוחים מאוד שתמיד יש מה לשים גם שם.

אין בקרת אקלים אלקטרונית, אבל אני אישית מעדיף אותה ככה, אחד הדברים המעצבנים ברנו היו שצריך לשנות טמפרטורה בשני צדדים, בכדי לקבל טמפרטורה אחידה מכל הפתחים.

הרבה מקום מאחורה, בלי בעיה ל3 אנשים גדולים.

אצלי אין חיישני רוורס, אבל יש מצלמה.

אגב פי 100 יותר טובה ונוחה יותר מהרנו, אבל בימים גשומים כמו אלה המצלמה תופסת המון ליכלוך וזה חסרון.

שני שקעים 12v במקום נוח כולל שקע av +usb ממוקמים במקום מעולה. ברנו העניין הזה זה חסרון גדול.

מבחינת נהיגה, אני לא אתחיל להגיד לכם שזה רכב ספורט, ממש לא. אבל לקטגוריה של משפחתיות, זהו אחד הרכבים החביבים עליי מכל הבחינות, כולל המראה החיצוני. שילוב מעולה של נוחות, טכנולוגיה, נוחות, מחיר, פרקטיות.

תמורה מעולה לכסף!

הרכב עבר 105 אלף, יחסית מאוד שקט לדיזל. פי 10 יותר שקט מהרנו.

לסיכום רכב מוצלח מאוד שיתאים בכיף לכל משפחה או לכל אחד.

 

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, פחות טוב מהפלואנס כמעט מכל בחינה, אבל יש מולטימדיה נורמלית.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי מה שהוא מרגיש, זה השהיית הטורבו בסל"ד נמוך או העברת הילוך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שהרנו פלואנס בגרסא הבכירה די מפנקת וחפה מחלק מהחסרונות שציינת.

לגבי הכוח (של הרנו) אין מה לדבר. יחסית למשפחתומטית יש הרים של מומנט. יוצא לי לנהוג בכזו מפעם לפעם ומלבד התחושה המגושמת שהיא נותת (מרגיש שאני שט בספינה או נוהג באוטובוס) מדובר דווקא ברכב מעולה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתגעגע לפלואנס, עברתי לפני כחצי שנה לאיוניק ואני פשוט סובל,

האיוניק רק יותר שקטה, בשאר הפרמטרים וביחוד בנושא נוחות הנסיעה והמרווח פנים הפלואנס יותר טובה נקודה

נתון מעניין זה שכל 15 האנשים אצלינו בחברה שהזמינו את הפלואנס דור קודם לפני שהופסק השיווק לא מסכימים להחליפה ברכב חדש אחר.

לבי הגרנד קופה (היא משווקת כמחליפת הפלואנס אצלינו בחברה),היא צפופה יותר במושב האחורי, ומערך המסך מגע לא כ"כ נוח לתפעול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...