Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה ושלושה חודשים ו-80 אלף קילומטר עם רנו פלואנס דיזל


timur2008
שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה ההבדלים בין לפני המתיחת פנים עד מתישהוא ב2013 לבין אחרי המתיחת פנים? איך אפשר לזהות את זה בלי תמונה של הפרונט?

באיזה מודלים יש מזגן מאחורה?

נדמה לי שקראתי ששיפרו את המזגן במתיחת פנים, זה נכון?

ושאלת השאלות, הייתם קונים למשפחה את הרכב שאתם נוהגים עליו? או שהייתם חוששים מהיום בו ילך הטורבו או הגיר? מישהו כתב בנוגע לאיך שהוא לוחץ על הגז כדי שהרכב יעביר הילוכים באופן מיטבי, הבעיה שאני די רואה את אישתי עם גז/ברקס עד הסוף בעיר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פתחי מזגן מאחור יש לדעתי לכולם. להבנתי היה שיפור כללי באיכות ההרכבה ובכיול מכלולים שונים, מעבר לזה ולגבי שוני באיבזור אני לא יודע.

 

לגבי מה שכתבתי על תפעול הגז, זה לא שאם תנהג שלא לפי ה"מרשם" יבולע לך. גם כשההעברה לא חלקה, לא מדובר בחבטות נוסח קורולה. רק צריך קצת אימון כדי להתמודד.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

טוב, אני לקראת סוף תקופה של שנתיים.

120K ללא תקלה אחת. חוץ תושבת גיר לא הוחלף משהו משמעותי.

ככל הנראה הרכב הבא יהיה גם פלואנס , אבל דגם פריווילג', כי בדיזל הבנתי אין יותר חבילת אבזור בסיסית.

צריכת דלק עומדת על 6.3 ל 100 ק"מ בנהיגה לא חסכונית בעליל.

סה"כ הרכב טוב למעט הדברים שציינתי בפתיחת השרשור, נוח ,גדול,אמין חזק יחסית , יושב טוב על הכביש גם במהירות גבוהה.

אבל לדעתי עדיף ללכת על הגרסה המאובזרת בכדי ליהנות לגמרי מהרכב.

רנו לא אכזבו.

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מחפש רכב אמין ל כמה שנים טובות .אז ממה נובע הפחד של הנהגים להתקרב לרכב צרפתי .האם מנוע דיזל הוא יותר בעייתי ממנוע בנזין .מאיזה שנה הרכב הפך שינוי רציני יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שאצלי זה רכב חברה. אז אני לא דוגמה טובה למשתמש פרטי.

יכול להיות שמה שתחסוך בדלק ברנו דיזל , תפסיד בירידת ערך.

הכל תלוי בתקציב שלך , כמה אתה עושה בשנה ומה אתה מצפה לקבל מהרכב.

אני אישית מחזיק בבית טויוטה קורולה כרכב שני, שזאת ככל הנראה המכונית הכי אמינה ופופולרית בארץ .

אבל לא כולם אוהבים טויוטות והכל תלוי בך.

יש היום מלא מכוניות טובות בשוק.

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוריס סטיישן עושה את רוב הדברים טוב יותר וחסכוני יותר.

מי שהתרגל לשקט של היברידי בעיר (או אוטו עם מנוע בנזין חלק ושקט ), יצטרך הרבה זמן להתרגל לקקפוניה הרועשות + נסיעה לא חלקה והשהיות בעיר. משום מה הכותב והמגיבים אין בעיה עם החסרונות הבולטים האלו.

אולי הם נוהגים על טרקטור, או אוט "ספורטיבי" רועש בחיי יום-יום.

בקיצור, אולי כדאית מחוץ לעיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם אוריס תהיה חסכונית יותר, אני בנהיגה לא חסכונית בעליל מוציא 1/17+ מהפלואנס,

הפלואנס מרווחת יותר (לפחות במימד הרוחב),

נוחה יותר וסה"כ אוניה שמשייטת לא רע,

אבל אכן כן היא קצת רועשת ומקרקשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשהיות מעצבנות בעיקר על במפרים, אבל לא משהו בלתי נסבל.

 

אני רואה שלא רק לי זה קצת מציק. זה מורגש במיוחד עם מזגן. הבעיה שהאוטו נשאר בהילוך שני גם כשאני מאט לפני הבמפר למהירות נמוכה מאוד, ויורד לסל"ד תלת-ספרתי. אני סיגלתי לעצמי טכניקה להחזיק קצת גז עדין כדי לא לתת לסל"ד ליפול.

 

אגב, ואגב השרשור המקביל של צביפר על האוקטביה: יצא למישהו בפועל להרגיש רגנרציה בפעולה / לראות את נורת ה-DPF נדלקת? אני כבר כמעט שנה ו-20K עם הפלואנס וטרם זכיתי לכך. אולי בגלל אופי הנסיעות שאצלי לפחות 80% בין עירוני די מאומץ.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, ואגב השרשור המקביל של צביפר על האוקטביה: יצא למישהו בפועל להרגיש רגנרציה בפעולה / לראות את נורת ה-DPF נדלקת? אני כבר כמעט שנה ו-20K עם הפלואנס וטרם זכיתי לכך. אולי בגלל אופי הנסיעות שאצלי לפחות 80% בין עירוני די מאומץ.

 

בעיקרון תהליך הרגנרצייה שקוף לנהג. ייתכן שאתה פשוט לא מרגיש כשזה קורה.

אצלי שומעים רעש שונה של המנוע סל"ד סרק עולה ל1000סל"ד. בקיץ עם מזגן בתנאים מסויימים גם ככה הסל"ד עולה ל1000 בגלל המזגן, לכן מאוד קשה להבחין ברגנרצייה.

 

לא יודע איזו אינקידצייה לרגנרצייה יש ברנו.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוריס סטיישן עושה את רוב הדברים טוב יותר וחסכוני יותר.

מי שהתרגל לשקט של היברידי בעיר (או אוטו עם מנוע בנזין חלק ושקט ), יצטרך הרבה זמן להתרגל לקקפוניה הרועשות + נסיעה לא חלקה והשהיות בעיר. משום מה הכותב והמגיבים אין בעיה עם החסרונות הבולטים האלו.

אולי הם נוהגים על טרקטור, או אוט "ספורטיבי" רועש בחיי יום-יום.

בקיצור, אולי כדאית מחוץ לעיר.

 

אתה רציני?

 

יש לי גם אוריס סטיישן היברידית וגם פלואנס 2 ליטר בנזין. זה שנוסע קבוע על האוריס לא סובל רנו אבל בכל נסיעה משותפת הוא שמח שאנחנו נוסעים בפלואנס.

 

האוריס מאוד לא נוחה וזה לבד מספיק לפסול אותה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני עם פלואנס דיזל ומצטרף לכל מה שכתבו מעלי.

אצלי יש מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית. פרט למצלמת הרוורס , זו המערכת הגרועה ביותר שפגשתי (רדיו תדיראן בסובארו שלי היה עדיף).

מתחברת לרדיו דרך שקע AUX, אין שליטה מההגה, צריך ליצר רשימת השמעה לפני שאפשר להשמיע משהו.

מעבר לכך יש גם את הבעיות של המערכת המובנית כך שבאיזור הזה רנו (או קרסו) פישלו ובגדול.

 

בעיה חריגה שהיתה לי (פעמים) היא בעיה בגיר - הרכב הפסיק לשלב הילוכים אי זוגיים ורוורס.

טופל במסגרת הליסינג - החלפת שמן גיר, החלפת מצבר ועוד משהו שאני לא זוכר. - קרה פעמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...