Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה ושלושה חודשים ו-80 אלף קילומטר עם רנו פלואנס דיזל


timur2008
שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש בכלל השוואה?

 

כול רכב משפחתי רגיל דיזלי יותר כיפי לנסיעה מרכב בנזין(להוציא את הדגמים המוגדשים).

 

אני לא מכיר אף אחד שאהב לחזור לבנזין המשפחתומתי שלו אחרי שהוא נסע על רכב טורבו דיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הרכב הכן מטפס ל180 ללא שום בעיה, לא עליות ולא עומס לא משפיעים. יש המון כח.

מבחינת חויית נהיגה וחסכון, הרכב באמת מצויין. אגב, שכחתי לציין שיש אורות אוטומטיים ומגביים אוטומטיים גם בדגם הליסינג, נעילת ילדים מדלת הנהג.

הרכב הגיע גם עם מערכת מוביליי מותקנת שככל הנראה מגיע מה יבואן. מערכת טיפה מעצבנת בהתחלה, אבל בטוח שתציל לא מעט נפשות. משתדל לא לכבות.

אכן יש השתאות של הטורבו בזינוק, מה שטיפה פוגע בתאוצה, אבל לאחר שהסלד טיפה עולה האוטו טס.

התיבה בסה"כ בסדר, לפעמים יש גלישה אחורה בעליות אבל לאחר כמה ימים מבינים את העניין ולומדים לשלוט בזה. יש שקע טעינה מאחורה שזה יתרון ופתחי מיזוג ליושבים מאחור.

חד משמעית יש לרכב הזה את כל הנתונים להיות אחד הרכבים הכי נמכרים פה, לו רק היו משפרים את

תא המטען - פתיחה ללא המוטות

מערכת מולטימדיה טובה

מערכת שמע טובה

בקרת שיוט כסטנדרט.

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע ומולטימדיה אפשר לקנות/להחליף, זה לא סיבה לתעדף רכב. זה לא שביונדאי i30 או ברכב משפחתי אחר יש מערכת מדהימה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכום שלי לרגל הגיע הפלואנס אצלי ל100 קמ (דיזל מודל 2013) הנהגת כליסינג- 90 אחוז על ידי והיתרה על ידי עובדי חברה מזדמנים.

פלוסים :

חסכונית

מרווחת

נוחה

חזקה

מינוסים :

מזגן בינוני

רדיו עלוב

הסיפור עם תא המטען

אמינות:

2 תקלות רציניות שטופלו באחריות: הלך מחשב גיר, גלגל ההגה התחיל להתקלף והוחלף.

שורה תחתונה: אחלה רכב ממליץ גם לרכישה כפרטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לגבי תא המטען, נכון שאומנם המוטות מעצבנים ולא ברור למה אין שימוש במוטות טלסקופיים.

אך למרות זאת עדיין התא מטען הוא בין הגדולים בקטגוריה, יעידו על כך 5 מזוודות שנכנסו לנו בתא מטען ללא בעיה (2 גדולות 3 בינוניות-קטנות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שיש בעיה עם תא המטען שיקנה את המגאן אסטייט, היא יותר פרקטית. (ויותר נוחה לדעתי)

אנחנו הכנסנו לשם 4 מזוודות גדולות + תיקי יד + קניות מהדיוטי פרי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי מעניין על איזו רמת אמינות הרכב יפגין אחרי 5, 6 ו 8 שנים... האם תקלות החשמל של רנו בשנים עברו יחזרו גם לפלואנס דיזל?

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי מעניין על איזו רמת אמינות הרכב יפגין אחרי 5, 6 ו 8 שנים... האם תקלות החשמל של רנו בשנים עברו יחזרו גם לפלואנס דיזל?

רק ימים יגידו...אבל לא מאמין שרנו תעשה פדיחות ..הם לא ירצו להחזיר את הסטיגמות הישנות ...גם ככה התדמית שלהם בארץ על הפנים...כל אדם שני אומר לי להתרחק מצרפתיות ...אני מסביר להם שפלואנס או המגאן דיזל אחלה רכב ..והם ישר מעקמים פרצוף..והאמרה הידועה שרובם אומרים "את החיסכון בדלק אתה תשלם במוסך" בקיצור סטיגמות אצל צרפתיות זה בעיה קשה בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת מקורית כנראה, ברנו האחרונות זה די סרט להחליף למערכת בהתקנה מקומית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

נזכרתי בעוד משהו שמעצבן אותי באוטו ,

בחיבור לדיבורית בלוטוס , אין שיחה ממתינה. לא לי ולא לחבריי. לא הצלחנו להבין עד היום למה . ברגע של שיחה כל מי שמתקשר ישר מגיע למענה הקולי .

אני משתמש ב lg g2

חבריי מכשירים שונים .

לא מבין למה ואיך זה קורה , אבל זה ממש מעצבן. אם מישהו מכיר פתרון ,אשמח לשמוע

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכן החזיר פלואנס דיזל לליסינג לא מזמן עם 175K על השעון והבחור "איתגר" את הרכב בכל רגע נתון ללא תקלות רק תחזוקה שוטפת ועם ממוצע של 1\18,

הצליח לרנו עם הפלואנס דיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לתשבוחות.

 

דיזל 2012 (צורה ישנה) פריווילג', נרכשה לפני חודשיים מפרטי יד ראשונה עם 66K, בינתיים עברתי איתה כ-3500 ק"מ.

 

ללא ספק האוטו נועד לחיות על כבישים בינעירוניים. שפע כוח ותאוצה גם במהירויות גבוהות. תפקוד התיבה בכבישים בין עירוניים מפותלים ו"הרריים" (גליל עליון ורמה"ג) - מבחינתי מושלם, ציון 100 מתוך 100. בעיר יש בעיה ידועה אחת: העברה לא חלקה מראשון לשני במהירויות זחילה. המסקנות שלי בנושא הן להימנע ממשחקי "גז-ברקס" ומרפרוף לא החלטי על דוושת הגז. בזחילה בפקקים כדאי לעבוד כמו בידני, לפתוח פער מהרכב שמלפנים ולנצל את הפער לנסיעה במהירות קבועה ככל האפשר. לחילופין, כשצריך להאיץ, לתת לחיצה החלטית (לא חזקה - החלטית!) שמביאה את הסל"ד לסביבות 2000. בכל מקרה לא להסס על הגז ובטח לא להרפות מתוך כוונה כביכול לתת לגיר להחליף הילוך. בשורה התחתונה, ביישום המסקנות הנ"ל אני מצליח להמנע כמעט לחלוטין מבעיטות וחבטות.

 

נוחות המושבים בעיניי בינונית. אולי יותר טובה מיפנוקוריאנוליסינגומטית מצויה, אבל לא מתקרבת לפיקסו C4 של אחי, למשל. נוחות הנסיעה עצמה טובה. במהירויות נמוכות שומעים מעט את גירגור הדיזל (לאוזניי זה מוזיקה), במהירויות גבוהות לא שומעים כלום.

 

איכות ההרכבה לא משהו מבחינה אסתטית. רואים את זה בעיקר במקומות נסתרים יחסית - תא המטען למשל. מצד שני, לאחר שלוש שנים וכמעט 70K ק"מ אין שום רעשים וקירקושים ואין בלאי מעבר לסביר.

 

מבחינת אבזור, אצלי רמת הגימור הגבוהה כך שיש גג שמש, פנסי ערפל, חיישני רוורס מקוריים, דיבורית BT משולבת ברדיו, חיישני גשם ואור, בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת ועוד כמה פיצ'רים קוסמטיים קטנים. עבורי כמי שעבר מרכב פרהיסטורי (פולו סדאן 97) מדובר בספינת חלל. מבחינתי הדיבורית וחיישני הרוורס כבר שווים הכל. למען האמת עוד לא לגמרי התרגלתי לפרופורציות של הרכב ולבושתי קצת קשה עדיין בתמרוני רוורס ומעברים צרים. לא רואה איך הייתי שורד ללא חיישני הרוורס (קווי החלונות האחוריים והצדיים גבוהים והראות לאחור מאוד בעייתית).

 

יש את נושא זרועות תא המטען - לא דיל ברייקר אבל מרגיז ביותר. המזגן לא חזק במיוחד - מקרר סביר אבל לא יכול להפוך אותי לארטיק כמו המזגן בפולו הישנה שלי.

 

גולת הכותרת היא כמובן צריכת הדלק. בנסיעה על כביש שש במהירויות בין 110-120 אפשר להגיע בקלות ל-1:20. אתמול היה לי קצת זמן לשרוף וערכתי ניסוי: כביש שש דרומה, בקרת שיוט על 94 קמ"ש, מזגן פועל. כך זחלתי בנתיב הימני מעירון עד קסם סה"כ כארבעים ק"מ. בסיום מחשב הדרך הראה מספר קצת דימיוני - 3.8 ליטר למאה ק"מ. גם אם מוסיפים 10% שגיאה לכיוון השלילי אנחנו במחוזות ה-24 ק"מ לליטר. ככל הנראה בלי מזגן אפשר להגיע למספרים דימיוניים עוד יותר.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...