Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עומרי מודה לך על העזרה.

מרק בדקתי פעמיים חיברתי את הקו עליו לא היה מתח לגוף הרכב... בכל אופן אם הקו הזה פשוט היה מתחבר למינוס מה תפקיד הדיודה שם?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החלפת את הפיוז או פיוזים שנשרפו ?

 

לא בדקתי לעומק את תפקיד הדיודה בתאורת תא המטען אך היא קיימת גם בגולף דור 5. האמת שאינני זוכר האם הדיודה מחוברת במקביל או בטור למנורה, בכול מקרה מחר אני אבדוק את העניין.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

לא היה לי זמן להחליף או לבדוק באיזה פיוז מדובר...מקווה שזה אכן פיוז

הפנסים האחוריים לא עובדים גם כן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי The Corpse
פורסם (נערך)

אל דאגה ! אכן גם בסריקת התקלות שביצעת ניתן לראות שתאורה אחורית לא עובדת. כול התקלות מצביעות על פיוז או פיוזים אשר נשרפו.

 

תבדוק את כול הפיוזים הקשורים לתאורה. הכי חשוב כאשר אתה מחליף פיוז רצוי שהמפתח לא יהייה בסווי'ץ בכדי למנוע מצב שתוציא פיוז הקשור לכריות אוויר ואז גם מנורת כריות אוויר תדלוק.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

בוקר טוב! עדכון: פיוז מספר 24 הוחלף ונראה שהכל חזר לעבוד, כמובן חוץ מהנורה של תא המטען...עוד כיווני בדיקה? אולי למישהו יש את הסרטוט החשמלי של המערכת שאחראית להפעלתה?

פורסם (נערך)

המערכת שאחראית להדלקת האור בתא המטען, זהו מיקרו-סווץי קטן, שנמצא במנעול תא המטען עצמו, בתוך החלק הזה:

$_1.JPG

אתה אמור לפרק את הדיפון הפלסטיק מאחורה, כדי להגיע אליו.

לא יודע אם אפשר בכלל לפרק את החלק הזה, כי בדרך כלל מחליפים אותו, אבל אפשר לנסות{?}.

בכל מקרה זה לא חלק זול בכלל. אבל אם אתה חייב תאורה שם, שווה לנסות לבקש השתתפות בעלות החלק, בצימפיון.

אם הצלחת לפרק וגם לתקן, אנא ציין זאת עבור רכבים של אחרים כאן.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

ממש שמצאתי באינטרנט כאשר הבעיה במנגנון הנעילה, גם הנורה של דלת תא מטען פתוחה בלוח השעונים לא עובדת, ואצלי היא כן עובדת.

כש ניסיתי לחבר מינוס ישירות מגוף הרכב נשרף הפיוז.

פורסם

1. המינוס למנורה ממותג דרך המיקרוסוויץ' הנמצא במנגנון הנעילה של הדלת.

 

2. ציינת קודם שמגיע 12 וולט לבית המנורה.

 

3. חיברת מינוס ישירות למנורה והמנורה לא דולקת.

 

4. המנורה תקינה.

 

לדעתי כנראה אתה מפספס משהו בבדיקה.

 

תבדוק את מפל המתח על הדיודה שמחוברת למנורה כאשר הפרוב השחור מחובר למינוס של הדיודה והפרוב האדום לפלוס של הדיודה (זה ממש לא משנה)- בבדיקה הזו צריך להתקבל מפל מתח של כ-0.6-0.7 וולט על הדיודה.

חיבור לד  ברכב.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

לפי דברייך על פניו הכול נראה תקין רק גנבו לך את האור :cry:. תבדוק שוב פעם שהמנורה תקינה ומתאימה למתח של 12 וולט ולא 24 וולט.

איזה כייף לי :)

פורסם

אנשים פותחים נושא,{תקלה},ומבקשים עזרה. זה לגיטימי.

החבר הבכיר, מרק, עזר, או ניסה לעזור. אפשר לדעת לפחות איך הבעיה נפתרה?

זה המעט שפותח השרשור צריך לעשות ?, למען האחרים בפתרון בעיות דומות.

אם הבעיה נפתרה, מילת תודה לפחות תתקבל כאן בברכה...


×
×
  • תוכן חדש...