Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב כרגע בהכנות ואני מתלבט אם לבקש מהיבואן לא לשטוף את האוטו בבונדד. להבנתי יש מצב שהוא יגיע עם PAINT SWILRS משטיפה לא עדינה מספיק. מצד שני יהיה קשה לחפש פגמים ברכב לא שטוף במעמד המסירה.

 

צבע הרכב לבן טהור.

 

יש למישהו אינפורמציה על השטיפה בבנודד של צ'מפיון?

 

תודה לכולם

נתאי

פורסם

לא שוטפים בבונדד,שוטפים בהכנת הרכב למסירה בסוכנות שאליה יזמינו אותך (ראשל"צ בדרך כלל,אם אתה מהמרכז)

 

הרכב יגיע עם סווירלס כי מה לעשות,יש להם עוד רכבים למסור - עובדה שצריך פשוט לקבל לצערנו (חבר קבל רכב דומה עם שריטה בגג בכלל..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

אם אתה מאזור מחיפה, אז כנראה אתה תאסוף את הרכב מחוף שמן, שם יש מכונת שטיפה רגילה כזו, (אני מתכוון למכונות שיש מ2 הצצדיםאת הדברים המסתובבים ״שמרביצים״ לרכב וגם אחד נוסף מהגג, האוטו עומד והדברים המסתובבים רצים על האוטו, מצטער על חוסר ידיעת השמות של המכונה..)

מה שכן יש ברשותם גם את המכשיר שיכול לשטוף כמו בשטיפות ידניות (בדרך כלל המקומבנים שוטפים שם את הרכב, אבל אני חושב שניתן לבקש מהסניף שם..היות ויש אדם שזה התפקיד שלו, לשטוף כל רכב שנכנס למוסך שם וגם כל רכב חדש שעומד למסירה).

עריכה אחרונה על ידי roni_bel
פורסם
לא שוטפים בבונדד,שוטפים בהכנת הרכב למסירה בסוכנות שאליה יזמינו אותך (ראשל"צ בדרך כלל,אם אתה מהמרכז)

 

הרכב יגיע עם סווירלס כי מה לעשות,יש להם עוד רכבים למסור - עובדה שצריך פשוט לקבל לצערנו (חבר קבל רכב דומה עם שריטה בגג בכלל..)

 

הנציג מכירות בסוכנות המרכזית אמר שהשטיפה היא בבונדד, ואני אכן אוסף את הרכב מראשון. האם זה נזק תמידי? עדיף לקבל את האוטו לא שטוף?

 

אני מניח שהוא עשה משהו לגבי השריטה??? מה היבואן אמר?

פורסם

חבר שעובד אצל אחד מהיבואנים סיפר שראה בבונדד ששוטפים את הרכב עם מטאטא ולאחר מכן במכונה. מחריד.

ובכל מקרה, אם אתה רוצה להגיע למצב מושלם מבחינת צבע כנראה שתצטרך (גם אם הרכב לא ישטף אצלהם) לבצע טיפול דיטיילינג בסיסי כלשהו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
חבר שעובד אצל אחד מהיבואנים סיפר שראה בבונדד ששוטפים את הרכב עם מטאטא ולאחר מכן במכונה. מחריד.

ובכל מקרה, אם אתה רוצה להגיע למצב מושלם מבחינת צבע כנראה שתצטרך (גם אם הרכב לא ישטף אצלהם) לבצע טיפול דיטיילינג בסיסי כלשהו.

 

החשש היה לנזק תמידי. יש מקום מומלץ לדטיילינג?

פורסם

הערה קטנה לאנשים כאן, שוטפים בבונדד תמיד, כחלק מהכנת הרכב למסירה, כולל כמובן פולישים במקרה הצורך וצביעות טאצ אפ. אם הרכב מגיע מלוכלך מהנסיעה או שאפילו התלכלך בזמן שחיכה להעמסה, הרכב נשטף יום ולפעמים כמה ימים לפני שהמובילית לוקחת אותו מהבונדד, במקרה כזה הסוכנות שוטפת אותו שם שוב.

כל מי שחושב אחרת אז רואים שמעולם לא היה בבונדד ביכלל ובצמפיון ראם בפרט.

אני לא ארחיב מה עוד יכול לקרות שם בשביל לא להלחיץ את הקונה , רק אגיד שהכל במסגרת החוק.

 

אני אישית ביקשתי שלא ישטפו, להגיד לך שזה עזר הרבה?, ממש לא.

אני לא מקומבן אלא במקרה עבדתי בבונדד אז אני יכול לראות את הרכב עוד ליפני שקיבל רישוי, שלי הגיע עם מספיק סווירלס מהנמל.

ולראות מכות על רכב לא שטוף אפשר בקלות, הרכב סך הכל יגיע מאובק לא כאילו נסע בשטח עם בוץ.

דרך אגב יש רכבים שאין ברירה וחייבים לשטוף אותם בבונדד, הם מגיעים עם מדבקות מיוחדות שאתם מאוד מעדיפים שיורידו אותם עם גרניק ולא ינסו ביד, לא שמישהו שם באמת יבזבז זמן בניסיון להוריד אותם ידנית

פורסם

עם הפוליש שהם עושים עדיף שהם לא יעשו כלום, ראינו כבר איך זה נראה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
הערה קטנה לאנשים כאן, שוטפים בבונדד תמיד, כחלק מהכנת הרכב למסירה, כולל כמובן פולישים במקרה הצורך וצביעות טאצ אפ. אם הרכב מגיע מלוכלך מהנסיעה או שאפילו התלכלך בזמן שחיכה להעמסה, הרכב נשטף יום ולפעמים כמה ימים לפני שהמובילית לוקחת אותו מהבונדד, במקרה כזה הסוכנות שוטפת אותו שם שוב.

כל מי שחושב אחרת אז רואים שמעולם לא היה בבונדד ביכלל ובצמפיון ראם בפרט.

אני לא ארחיב מה עוד יכול לקרות שם בשביל לא להלחיץ את הקונה , רק אגיד שהכל במסגרת החוק.

 

אני אישית ביקשתי שלא ישטפו, להגיד לך שזה עזר הרבה?, ממש לא.

אני לא מקומבן אלא במקרה עבדתי בבונדד אז אני יכול לראות את הרכב עוד ליפני שקיבל רישוי, שלי הגיע עם מספיק סווירלס מהנמל.

ולראות מכות על רכב לא שטוף אפשר בקלות, הרכב סך הכל יגיע מאובק לא כאילו נסע בשטח עם בוץ.

דרך אגב יש רכבים שאין ברירה וחייבים לשטוף אותם בבונדד, הם מגיעים עם מדבקות מיוחדות שאתם מאוד מעדיפים שיורידו אותם עם גרניק ולא ינסו ביד, לא שמישהו שם באמת יבזבז זמן בניסיון להוריד אותם ידנית

 

תודה. כרגע אמרתי להם להמשיך בתהליך מסירה רגיל

פורסם

כן, ציין מה מיקומך בארץ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לדעתי זאת הגישה הנכונה, אנשים שכוחים כאן שעד 5% נזק הסוכנות לא מחוייבת אפילו לדווח לך על התיקון.

סווירלס?! ביכלל לא מעניין.

 

דיטיילרים כמו שיש כאן בפורום יכולים בסכום סביר להביא לך רכב ברמה של יצא עכשיו מהמפעל, ואם זה הייתי אני אפילו הייתי עושה ציפוי קרמי אצל אחד מהם.

 

שני דברים לדעתי חשוב לבדוק, גחון קידמי ואחורי,המובילים אצלינו בארץ נוטים למהר מאוד(ובצדק לפי שיטת התשלום שהם מקבלים) ולפעמים קורה מצב של זוית לא נכונה והגחון פוגש קצת את האספלט.

עוד משהו שאני לא יודע באמת מה אפשר להוציא ממנו, אבל בדוק קילומטרז!, מאוד מעצבן אותי שבבונדד ביגלל הגודל שלו לפעמים נטפלים לרכב ספציפי והופכים אותו למונית, והקונה מקבל רכב "חדש" שחצי בונדד נסע עליו ועם גם 32KM,זה הכי הרבה שאני אישית ראיתי אבל אני בטוח שהיו ויהיו יותר גרועים.

 

דרך אגב אם יש לאנשים טיפים באמת למה כדאי לו לשים לב זה יכול להועיל מאוד ולהיות פרקטי במקום להגיד לו להגיע עם פנס ולחפש סוורלס שהסוכן לא יבין או ישחק אותה לא מבין מה הוא רוצה ממנו ביכלל

פורסם
כן, ציין מה מיקומך בארץ.

 

באיזור המרכז. אין לי שום בעיה להרחיק לקבל עבודה מקצועית. אני מאוד פדנט...

פורסם

לאחר התייעצות עם כמה מקומות דיטיילינג, ביקשתי מהסוכנות לא לבצע פוליש. נראה אם זה יעזור. כרגע מתכנן לבצע אוטם צבע כנראה לאחר המסירה.

פורסם

איזור מרכז יש לך את יעקוב אלתר(אם אני זוכר איזור נתניה), יש את שלומי אדרת(איזור לוד), אלון בר (איזור נצרת עילית אך עושה עבודות עד לבית).

×
×
  • תוכן חדש...