Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזור מרכז יש לך את יעקוב אלתר(אם אני זוכר איזור נתניה), יש את שלומי אדרת(איזור לוד), אלון בר (איזור נצרת עילית אך עושה עבודות עד לבית).

יעקב אלטר באז"ת סגולה פתח תקווה

פורסם

לדעתי אתה לוקח את זה יותר מדי קשה ועוד עם צבע לבן שלא רואים עליו כלום.

תקנה ערכה עם פלסטלינה ווקס ותעשה לבד גם תהנה וגם הצבע יצא מבריק, עוד שנתיים תעשה טיפול פוליש רציני סע ותהנה מהרכב הוא לא משמש לתצוגה בסלון אני מאמין

פורסם

לירן, היה לי רכב לבן לפני הרכב הנוכחי שהוא בצבע כהה, גם על הלבן שמים לב טוב מאוד לסוורילים וזה בהחלט מציק בעין לקבל רכב חדש עם סווירלס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
תלוי, איזה טיפול אתה רוצה לעשות באודיבה ארט?

 

כבר מטריד שיש דברים שלא כדאי לעשות שם....

 

לרכב של אישתי כנראה שארצה לעשות פוליש וציפוי כלשהו (תלוי במחיר), לרכב החדש זה מאוד תלוי במצבו - אולי רק אוטם צבע, ייתכן גם ציפוי קרמי.

פורסם

קודם כל אין ממה לחשוש אודיבה ארט זה מקום איכותי וטוב.

 

אבל לטיפולי דיטיילינג עדיף לקחת לדיטיילרים שעוסקים רק בזה ולא בנוסף לעוד שלל מקצועות שהעובדים שם עושים.

המחירים שם דרך אגב על הסקאלה הגבוהה ביותר.

פורסם
קודם כל אין ממה לחשוש אודיבה ארט זה מקום איכותי וטוב.

 

אבל לטיפולי דיטיילינג עדיף לקחת לדיטיילרים שעוסקים רק בזה ולא בנוסף לעוד שלל מקצועות שהעובדים שם עושים.

המחירים שם דרך אגב על הסקאלה הגבוהה ביותר.

 

תודה. האם אתה אומר שהמחירים באודיבה הם יקרים? שאר המקומות שבדקתי יותר יקרים (PDR PLUS, שלומי אדרת, Ness details..)

×
×
  • תוכן חדש...