Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקיה בגרסת ה GT אכן מספקת תנוחת ישיבה טובה. אולם אני לא חובב גירים רובוטיים, השאלה איך מתפקד הגיר הזה? חוצמזה הוא מעט חורג מהתקציב ובכל זאת בסופו של דבר זה ספורטאז' לא?

 

האלטימה אכן נוחה, אבל אם כבר אז לדעתי הסונטה לימיטד נותנת הרבה יותר בשביל הכסף. לא כך?

 

על המליבו לא חשבתי עדיין, אפילו למעשה לא מכיר את הרכב. אפשר פרטים?

 

חוצמזה אפשר פרטים על X3? מה זה איזה שנה? באיזה תקציב?

פורסם
הקיה בגרסת ה GT אכן מספקת תנוחת ישיבה טובה. אולם אני לא חובב גירים רובוטיים, השאלה איך מתפקד הגיר הזה? חוצמזה הוא מעט חורג מהתקציב ובכל זאת בסופו של דבר זה ספורטאז' לא?

 

האלטימה אכן נוחה, אבל אם כבר אז לדעתי הסונטה לימיטד נותנת הרבה יותר בשביל הכסף. לא כך?

 

על המליבו לא חשבתי עדיין, אפילו למעשה לא מכיר את הרכב. אפשר פרטים?

 

חוצמזה אפשר פרטים על X3? מה זה איזה שנה? באיזה תקציב?

 

 

אכן, גם לדעתי התמורה לכסף תהייה טובה יותר עבור הסונטה.

צריך לקחת בחשבון ששינוי במיסוי מינואר 2017 יקפיץ את המחיר בכ-40K.

לגבי המאליבו, יש מספיק מידע באינטרנט. כמו כן, רצוי מאוד להגיע לסוכנות ולבצע נסיעת מבחן.

פורסם

האם פורסמה נוסחת החישוב החדשה? 40K יכול להרוג את ייבוא הרכב. מאיפה הגעת לסכום כזה?

מה ההבדל במיסוי בין דרגה 2 ל 3? מישהו יודע?

פורסם (נערך)

לגבי המיסוי הירוק:

נוסחת המיסוי מחשבת את ההנחה על מס הקנייה של הרכב, שעומד בבסיסו על 83%, לפי נתוני פליטת 4 המזהמים של הדגם.

ההנחות מגיעות ל-15 אלף שקל משווי הרכב, ואף יותר בכלי רכב היברידיים.

מכוניות בעלות הנעה היברידית שמשתבצות בדרגת זיהום 2 זוכות למיסוי נמוך בגובה של 30% בלבד.

כך, ההתייקרות הדרמטית ביותר בשוק צפויה אצל שתי מכוניות "מנהלים" היברידיות :

טויוטה קאמרי ויונדאי סונטה, שהדילוג בין דרגה 2 ל-3 ישלול מהן הטבות מס בשווי 50-40 אלף ש"ח.

 

http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%97%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7-%D7%AA%D7%93%D7%A2%D7%9B%D7%9F-%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%90%D7%A8-2017-%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%99%D7%94-%D7%94%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%AA

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם (נערך)

הקיה הפתיע אותי ובגדול (ויש לי X3 להשוואה של אישתי).אני מודה שהתלבטתי

לפני עוד קנייה של X3 במוו (יש 2 עכשיו,לי ולאישתי)...בקיה הנסיעה שקטה ולא

מתרסקת,עיצוב הפנים הנעים לעין (2 צבעים ועור במושבים) ולשהייה,ריסון המרכב

בנסיעה חפוזה ומהירה ואיזון חוזר ממנה והרגשת ביטחון גבוהה.

כן,קיה GT נסעתי על רכב עם 63000 ק"מ ושום דבר אינו נשמע ואינו מקרקש.

תענוג,מנוע חזק אפילו יותר חזק מהX1 החדש ומנוע ה1.5 ליטר טורבו,הרבה יותר

נמרצת והחלטית תגובות הגיר והמנוע בקיה,בלי להשוות כיף בנהיגה ושקט מופתי

בבמוו X1 ,הקיה הרבה יותר מרווחת וכוללת מלא איבזור וגם פתחי מיזוג אחוריים

ליושבים מאחור.

הX3 נקנה באיזור ה180 אלף כיד שנייה 2013 ונסיעתו נוחה בפער גדול

מהרבה רכבים אחרים וגודלו הפנימי פשוט תענוג וגם הסמל משפיע לטובה.

עכשיו תשאל למה X3???

כי אן עוד רכב אחר שמתאים לי אישית יותר,אם זה גודלו אורכו (לא ארוך אך לא קצר 4.6מ)

החנייה שלי בעבודה מוגבלת עד 4.80 מ.

ריסון המתלים שלו ,הנוחות,השקט שבנסיעתו,הנסיעה הדינאמית הכוללת הנאה וכיף

בנהיגה (ביחס למקבילים מסוגו) ,הגלשן נכנס ברכב (3 מטר גלשן נכנס עד החלון הקדמי),

פרמטר הכרחי לי בלבד. היוקרה שמשדר והסמל מקדימה ומאחור,זה גם משפיע.

היכולת לזנק ב 7 שניות למאה ועקיפות גם,חסכוני בדלק ועושה אצלי 7.6 קמ לליטר בנסיעה

עירונית פקוקה לחלוטין כל בוקר,כמעט ולא עושה הרכב נסיעות בכביש מהיר (איילון בבוקר

מהרצליה רמת גן ב9 בבוקר)מהירות ממוצעת 24 קמש במחשב הרכב,תא מטען גדול ומרווח.

יש עוד מלא אני יכול להמשיך ולשבח,נכון יש כזה לאישתי אבל אני רוצה גם כזה...עכשיו יש 2

כאלה ולא מצטער לרגע,פשוט תענוג של רכב.

בוא עשה סיבוב,עלי בכיף.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
פורסם

מכוניות בעלות הנעה היברידית שמשתבצות בדרגת זיהום 2 זוכות למיסוי נמוך בגובה של 30% בלבד.

סבבה. ראיתי את הכתבה אבל אם דרגה 2 משלמת 30% כמה מס תשלם דרגה 3?

שמעתי כל מני מספרים על התייקרות, יש המון בעלי אינטרסים וחוסר וודאות, ואני לוקח בערבון מוגבל את מה שרושמים בעיתונים (גם הוירטואלים :-D).השמועה על הסונטה נעה בין K15 ל 50K. יש מידע יותר מבוסס?

 

הקיה הפתיע אותי ובגדול (ויש לי X3 להשוואה של אישתי).אני מודה שהתלבטתי

לפני עוד קנייה של X3 במוו (יש 2 עכשיו,לי ולאישתי)...בקיה הנסיעה שקטה ולא

מתרסקת,עיצוב הפנים הנעים לעין (2 צבעים ועור במושבים) ולשהייה,ריסון המרכב

בנסיעה חפוזה ומהירה ואיזון חוזר ממנה והרגשת ביטחון גבוהה.

כן,קיה GT נסעתי על רכב עם 63000 ק"מ ושום דבר אינו נשמע ואינו מקרקש.

תענוג,מנוע חזק אפילו יותר חזק מהX1 החדש ומנוע ה1.5 ליטר טורבו,הרבה יותר

נמרצת והחלטית תגובות הגיר והמנוע בקיה,בלי להשוות כיף בנהיגה ושקט מופתי

בבמוו X1 ,הקיה הרבה יותר מרווחת וכוללת מלא איבזור וגם פתחי מיזוג אחוריים

ליושבים מאחור.

הX3 נקנה באיזור ה180 אלף כיד שנייה 2013 ונסיעתו נוחה בפער גדול

מהרבה רכבים אחרים וגודלו הפנימי פשוט תענוג וגם הסמל משפיע לטובה.

עכשיו תשאל למה X3???

כי אן עוד רכב אחר שמתאים לי אישית יותר,אם זה גודלו אורכו (לא ארוך אך לא קצר 4.6מ)

החנייה שלי בעבודה מוגבלת עד 4.80 מ.

ריסון המתלים שלו ,הנוחות,השקט שבנסיעתו,הנסיעה הדינאמית הכוללת הנאה וכיף

בנהיגה (ביחס למקבילים מסוגו) ,הגלשן נכנס ברכב (3 מטר גלשן נכנס עד החלון הקדמי),

פרמטר הכרחי לי בלבד. היוקרה שמשדר והסמל מקדימה ומאחור,זה גם משפיע.

היכולת לזנק ב 7 שניות למאה ועקיפות גם,חסכוני בדלק ועושה אצלי 7.6 קמ לליטר בנסיעה

עירונית פקוקה לחלוטין כל בוקר,כמעט ולא עושה הרכב נסיעות בכביש מהיר (איילון בבוקר

מהרצליה רמת גן ב9 בבוקר)מהירות ממוצעת 24 קמש במחשב הרכב,תא מטען גדול ומרווח.

יש עוד מלא אני יכול להמשיך ולשבח,נכון יש כזה לאישתי אבל אני רוצה גם כזה...עכשיו יש 2

כאלה ולא מצטער לרגע,פשוט תענוג של רכב.

בוא עשה סיבוב,עלי בכיף.

הייתי הולך על X3 בכיף אך אני צריך מימון והאמת שלא בא לי לחזור שוב לרכב יד שניה שיגרור התעסקות וריצות. יש כיף ברכב חדש לבקר במוסך פעם בשנה לא?

 

מה לגבי ההונדה אקורד ההיברידית? מישהו היום מייבא את הדגם?

פורסם

אם אתה מעוניין גם עם מערכות בטיחות - קיה ספורטאז. יש את הדגם GT עם מנוע טורבו.

 

קיה ספורטאז' בהחלט יכול להיות אופציה טובה עבורך. המרווח הפנימי שלו מעולה, הוא מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות (כאב שעתיד להסיע בו את ילדיו אתה בטח מבין את החשיבות) ובשורה התחתונה- מספק תמורה טובה למחיר שלו.

פורסם

יש לי ספורטאז' EX כבר כ 5000 ק"מ ובסך הכל הרכב אחלה. עם מערכת היגוי אקטיבית אפשר לסמס חופשי בנהיגה (:-

מספיק מרווח, מזגן טוב קדימה אחורה, זריז במוד Sport, מולטימדיה טובה של אדי מערכות (אנדרואיד קיטקאט משהו). עם שלושה מושבי ילדים מאחור. גג זכוכית וסאנרוף גדול. ניתן להתקין גגון עם סלסלה. על הכביש עם וו גרירה ואגרה כ 180 אלף. הגרסה הרובוטית עולה עוד כ 6000 ש"ח על הכביש. העדפתי אותו על CX5 ואאטלנדר שהיו לי לפני כן. אם אתה רוצה אופציה אחרת מעולה זה הסורנטו בתוספת של 20 אלף, רק הרבה פחות אבזור בגרסת הכניסה.

פורסם
לדעתי השינוי באאוטלנדר החדש הוא לא דבר שיגרום לי להחליף הרכב שוב לאאוטלנד או להמליץ לאחרים על הרכב... כל התוספות העיקריות זה התקנה מקומית שום דבר לא מהיצרן, הרכב לדעתי לא "מפנק" מנוע ישן וגיר רציף מעצבן לדעתי כמובן. רכב פרקטי וזהו. אני אישית לא ממליץ על הרכב ובהזדמנות הראשונה שתהיה לי אחליפו.

 

 

סבבה שככה אתה חושב, אבל לדעתי אתה צריך להחזיק אאוטלנדר חדש (2016) כדי לחוות דעה עליו, ולא את הישן. אני, אישית, לא הייתי אפילו שוקל לקנות את הישן, ורק בגלל המראה החיצוני המכוער שלו. קראתי שיש עשרות שיפורים בדגם החדש.

 

כבעל אאוטלנדר מהדור החדש, אני מרגיש בהחלט שהרכב מפנק, במיוחד עם כל האיבזור, מסך מגע גדול וכניסה והנעה ללא מפתח. טרמפיסטים שעלו לרכב שלי (ואני לוקח טרמפיסטים בקביעות) פשוט לא רצו לרדת ממנו... כולם שיבחו את נוחות הנסיעה.

 

לגבי המנוע הישן והגיר הרציף, אני יכול להסכים איתך שהרכב הזה הוא לא לחובבי נהיגה. אבל מי שמחפש 7 מקומות במחיר סביר, עם פינוק ותנוחת נהיגה גבוהה, אמינות מצויינת וסחירות, אין לו הרבה אופציות לבחירה. מסקרן אותי לבחון את הקודיאק.

 

לגבי המוניות - אאוטלנדר פרימיום, עם כיתוב על מכסה המנוע, ועוד כמה פיצ'רים, יבדלו לך את הרכב מהמון העם...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

כדי לקבל אמת מידה ולא לרוץ אחרי כולם עם עיניים קשורות,לך תעשה נסיעת מבחן ברכבים כמו פיגו 508 וסקודה סופרב,אחר תבצע נסיעה בכל הגיפונים הפשוטים האלה,אתה ישר תבין מה ההבדל.

פורסם

אחרי שהתרגלתי לרכב גבוה, אני בכלל לא מסוגל לנהוג בפרייבט רגיל. נראה לי כמו קרטינג

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אתה נוהג בג׳יפון ולכן קשה לך "לרדת"לפרייוט.

זה ישתנה כאשר הטרנד הזה יעבור.

היה בעברי היילקס מוגבבה כ 8 שנים, אחרי זה לנד קרוזר גם כן מוגהה במשך 4 שנים, ועכשיו סוואנה.

מעולם לא הרגשתי נחות או איזה בעייה ברכב המשפחתי, להפך.

 

לגבי האאוטלנדר, חוץ ממך כנראה שאף אחד לא מבדיל בינך לבין אחד שנמסר דרך הליסינג בגלל אנטנה וכיתוב מוזר על מכסה המנוע בדומה ללנד רובר.

בעני אאוטלנדר איבד את החן שלו אי שם בשנת 2012.

×
×
  • תוכן חדש...