Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום.

יש לי הונדה סיוויק 2003 ידנית עם 124K ברשותי כשנתיים.

רכב מעולה עשיתי איתו בערך 25 אלף ק"מ כבר.

בזמן האחרון עשיתי לו טיפול 10 אלף שכלל שמנים פילטרים ורפידות חדשות לברקסיים.

 

אני לא בטוח עם הרעידות התחילו לפני הטיפול מה שבטוח אחרי הטיפול בין 90 ל100 יש רעידות ברכב ממש לא אופייניות לו והם חוזרות במהירויות שונות בד"כ מתי שאני עוזב את הגז.

בדקתי לרכב איזון גלגלים והם יצאו תקינים .

מוזר לי מממש!

 

בנוסף יש בערך כחצי סנטימטר יותר שמן במדיד מהמקסימום זה יכול לגרום לנזק?

 

תודה מראש לעוזרים.

עריכה אחרונה על ידי SmyiLe
פורסם

אם הרעידות בהגה ויש סטייה/משיכה של הגלגלים - יש לגשת לבדיקת פרונט וכיוונו.

אם זה קורה גם במהירויות נמוכות,החשודות הראשונות הן הציריות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אם הרעידות בהגה ויש סטייה/משיכה של הגלגלים - יש לגשת לבדיקת פרונט וכיוונו.

אם זה קורה גם במהירויות נמוכות,החשודות הראשונות הן הציריות.

 

אין סטיה / משיכה בגלגלים לפחות אני לא מרגיש שהרכב מושך לצד.

וזה מתחיל רק אחרי 90 עד 100 בערך אחרי זה כמעט ולא מורגש.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
זה קורה רק בין 90 ל100? אולי זה קורה בהילוך ספציפי? רביעי אולי?

Sent from my iPhone using Tapatalk

לא אין הילוך ספציפי גם בניוטרל יש רעידה.

 

מגנזיום? מקורי? מי פירק את הגלגלים?

מגנזיום לא מקורי , והמוסכניק פירק . עד עכשיו לא רעד בערך 25 אלף.

פורסם

לפי דעתי מה שאתה צריך לבדוק זה חופשים בציריות, לא איזונים ולא צמיגים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
בדוק האם יש מצב שנעלמו טבעות המרכוז.

באיזון בדקתי קיים

 

רעידות מרכב או רעידות בהגה?

נבדק איזון של גלגלים אחוריים?

נבדק.

 

לפי דעתי מה שאתה צריך לבדוק זה חופשים בציריות, לא איזונים ולא צמיגים.

יש אפשרות לבדוק את זה עצמאית? או רק במוסך?

פורסם
הצליבו צמיגים בטיפול?

לא, אני שוקל לעשות את זה..

 

לפני 25K קילומטרג החלפתי גנטיים ולא הייתה בעיה אולי אחד נדפק :( אפילו שהאיזון לא מראה כלום..

אני ינסה להחזיר לאורגינל לבדוק.

פורסם

עדכון: לקחתי בתור ניסוי את הג'נט המקורי שהגיע עם ההונדה והחלפתי בשלי הרעידות נעלמו.

הבנתי שהבעיה היא או בג'נטים החדשים או הצמיגים.

 

עשיתי הצלבה בין כל הצמיגים והרעידות פשוט נעלמו !!

×
×
  • תוכן חדש...