Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 או מאזדה 3, עד 50K תקציב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, שואל בשביל אחותי ובעלה שמתקשים להחליט בין המועמדות הסופיות שלהם לרכב משפחתי אוטומטי.

יש להם ילד קטן בדרך.

 

הדרישות הם:

1. אמינות

2. בטיחות

3. איכות נסיעה/איבזור/נוחות

4. צריכת דלק.

 

מדובר על שנתונים 2010(אקטיב או קומפורט במאזדה, אינספייר או סופרים ביונדאי) / 2011(אקטיב במאזדה או אינספייר ביונדאי).

 

שכחתי לציין, היונדאי לא סטיישן אלא הקצרה יותר.

 

אשמח לשמוע דעתכם.

פורסם

יקרה מדי.

 

מה גם שלא הייתי רוצה לסבך אותם עם עוד אופציות, גם ככה לקח להם זמן והתלבטויות, עד שננעלו על שני המועמדות הסופיות.

פורסם

לטעמי שתי האופציות די שקולות ונחשבות לאמינות עם צריכת דלק סביב 1 ל10-11. נדמה לי שלמאזדה יתרון קטן בסעיף זה

אני הייתי מעדיף את המאזדה כי לא אהבתי את הכסא והרעש של I30 אבל זה עניין אישי

 

שיקנו רכב שמור ומטופל רצוי מפרטי אם ימצאו . הרבה מאוד היו בליסינג / השכרה

פורסם
שלום לכולם, שואל בשביל אחותי ובעלה שמתקשים להחליט בין המועמדות הסופיות שלהם לרכב משפחתי אוטומטי.

יש להם ילד קטן בדרך.

 

הדרישות הם:

1. אמינות

2. בטיחות

3. איכות נסיעה/איבזור/נוחות

4. צריכת דלק.

 

מדובר על שנתונים 2010(אקטיב או קומפורט במאזדה, אינספייר או סופרים ביונדאי) / 2011(אקטיב במאזדה או אינספייר ביונדאי).

 

שכחתי לציין, היונדאי לא סטיישן אלא הקצרה יותר.

 

אשמח לשמוע דעתכם.

ה i30 תהיה בטיחותית יותר, אמינה לא פחות (בהנחה שלא נפלת על לימון) , אבזור עדיף. ה 3 מעט יותר נוחה.

מבחינת ביצועים ה i30 ביתרון .

החבילה הייתי הולך על ה i30 ומחפש אקזמפלר שמור, רצוי ללא עבר ליסינג.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...