Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההנעה האחורית של ה-135 מתבטאת עם בקרות כבויות, וגם, הרכב לא כזה מהנה. עם בקרות הרכב לא מתנהג שונה מההונדה , כשההונדה הינו רכב שהרבה יותר מחובר לנהג מאשר הבימרית. נכון שההונדה נוקשה מדי ויותר מדי boy racer כזה.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היות ואני מניח שרוב הנסועה לא תהיה על מסלול מירוצים, לא הייתי מוציא 275 א"שח על משהו שמעוצב ונראה כמו ההונדה שעם כל הכבוד ליכולותיה, היא ללא ספק (לדעתי) הילדה הכי מכוערת בכיתה..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
ההנעה האחורית של ה-135 מתבטאת עם בקרות כבויות, וגם, הרכב לא כזה מהנה. עם בקרות הרכב לא מתנהג שונה מההונדה , כשההונדה הינו רכב שהרבה יותר מחובר לנהג מאשר הבימרית. נכון שההונדה נוקשה מדי ויותר מדי boy racer כזה.

תגיד, אתה בטוח שנהגת על הרכבים האלה במציאות ולא בפלייסטיישן?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

שוב לגבי הנאה זה עניין של טעם כמו הבחור עם הקורסה הצהובה שאומר ש135 לא מהנה וכניראה נהנה מהקורסה שלו.

תנהג על כמה אופציות ותחליט.

פורסם
מה זה ב.מ.וו 140? [emoji15]

 

BMW עדכנה את הדגמים שלה, ועקב כך כל סדרת ה-35i הפכה ל-40i.

 

סדרה 3 בארץ כבר קיבלה את העדכון (כמדומני גם 5) וסדרה 1 ו-2 המעודכנות בדרך להגיע.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
תגיד, אתה בטוח שנהגת על הרכבים האלה במציאות ולא בפלייסטיישן?

 

בהונדה לא נהגתי, זה מרשמים שקראתי. ב-135 יצא לי לנהוג (חשבתי לרכוש אחת). ביליתי לא מעט זמן בחברתה (יחסית לא מעט). יצא גם לראות אותה "בפעולה". כיף אין שם כל כך.

ההערה על הפלייסטיישן מטומטמת.

פורסם
BMW עדכנה את הדגמים שלה, ועקב כך כל סדרת ה-35i הפכה ל-40i.

 

סדרה 3 בארץ כבר קיבלה את העדכון (כמדומני גם 5) וסדרה 1 ו-2 המעודכנות בדרך להגיע.

ה3 אכן קיבלה את העדכון (335 הפך ל340, 328 הפך ל330 וכו'), ה5 לא קיבלה שום עדכון כי יש דגם חדש שכנראה יושק בעולם בסוף 2016 כדגם 2017 לפי מה שקוראים באינטרנט, סדרה 1 ו-2 כבר קיבלו את העדכון. כמובן שגם סדרה 4 כבר קיבלה את העדכון, המספרים כמו בסדרה 3.

 

בהונדה לא נהגתי, זה מרשמים שקראתי. ב-135 יצא לי לנהוג (חשבתי לרכוש אחת). ביליתי לא מעט זמן בחברתה (יחסית לא מעט). יצא גם לראות אותה "בפעולה". כיף אין שם כל כך.

ההערה על הפלייסטיישן מטומטמת.

תשמע, נכון שהנאה מנהיגה זה סובייקטיבי, אבל כנראה שיצא לי לנהוג עליה קצת יותר ממך (גם אני לא נהגתי על הטייפ ערס), ולדעתי יש שם פאן בכמויות.

ההערה על הפלייסטיישן בהחלט במקומה כי דעתך בנושא שונה מבערך כל אדם שיצא לי לדבר איתו שנהג על הרכב (ומדברים שקוראים באינטרנט), אז מתקבלת התחושה שלא באמת נהגת בה ולא יצא לך להרגיש אותה, בדומה למה שקורה כשנוהגים בפלייסטיישן.

כמובן שזכותך לדעתך, זה פשוט מוזר לקרוא דבר כזה על רכב שיש עליו כמעט קונצנזוס מבחינת ההנאה שהוא מספק.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)
ההנעה האחורית של ה-135 מתבטאת עם בקרות כבויות, וגם, הרכב לא כזה מהנה. עם בקרות הרכב לא מתנהג שונה מההונדה , כשההונדה הינו רכב שהרבה יותר מחובר לנהג מאשר הבימרית. נכון שההונדה נוקשה מדי ויותר מדי boy racer כזה.

איך אתה יודע להשוות בין שתיהן אם לא נהגת בשתיהן?

 

בכל אופן, את ההנעה האחורית של הב.מ.וו מרגישים ועוד איך. כמובן שכמו בכל רכב, עם בקרות כבויות ההנעה האחורית באה לידי ביטוי בצורה הברורה ביותר.

 

יחד עם זאת, ניתן להנות איתה המון גם בלי לכבות את הבקרות.

 

אני לא יכול לחשוב על רכב נוסף בטווח המחיר הזה שנותן לך את מה שתתן ה-140 (העדכון הגיע לארץ).

 

ההונדה עולה הרבה יותר ממה שהיא שווה. נכון, היא מהירה, אבל מאוד חד מימדית ומשעממת למדי ביחס לבימר. איכות המוצר מזכירה, ובכן, הונדה סיוויק ולא ב.מ.וו. לבסוף, כלל לא בטוח שניתן לרכוש אותה.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
BMW עדכנה את הדגמים שלה, ועקב כך כל סדרת ה-35i הפכה ל-40i.

 

סדרה 3 בארץ כבר קיבלה את העדכון (כמדומני גם 5) וסדרה 1 ו-2 המעודכנות בדרך להגיע.

לגבי ה3 וה4 ידעתי, אבל לא ידעתי שגם ה1.

 

תודה.

פורסם
קשה לי להאמין שההונדה מהנה יותר מה במוו הנעה אחורית. היא גם נוקשה מידי ליום יום.

לגבי ה235 זה להבנתי דומה מאד ל 135 לא?

על sti של סובארו לא חשבתי....איך היא באמת?

 

דגם מעט מיושן, ומתומחר יחסית יקר (לטעמי) על ידי היבואן.

 

הצעתי שתשקול אותה גם בתור אפשרות, בגלל ההנעת ארבע על ארבע שלה והמרכב הפרקטי יחסית, ככה שתקבל גם רכב מכוון נהיגה וגם פשרה סבירה בשביל ליסוע לחוף עם הציוד וכו'.

 

לאיכויות הרכב לעומת המתחרות וכו', מתאר לעצמי שבקרוב חבר'ה עם יותר ניסיון ושאולי גם נהגו בה ובמתחרות יהיה להם משהו חכם יותר להגיד בנושא.

פורסם

אז אני לא נהניתי ממנה. חבריי כנ"ל, לא נהנו ממנה כל - כך. תופתע, אבל אני מכיר מישהו שהיה בעלים של S3 ושל קורסה OPC לאחריה, וחושב שהקורסה הרבה, אבל הרבה יותר מהנה מהאודי.

 

לטעמי הבימרית היא יותר מדי פשרות. מצד אחד זה כאילו "ספורט" אבל הרכב יחסית מנותק. הוא חזק מאוד ללא ספק אבל כוח זה לא משהו שמלהיב אותי כל - כך.

מצד שני, הוא BMW אבל האיכות שלו מאכזבת למדי. לא משהו מיוחד. בטח לא מרגיש רכב של 326 אלף (מחיר על הכביש "כביכול").

להוציא על הצד אפשר גם אופל אומגה, אבל הכיף שבתהליך לטעמי. לא קיים.

ת'כלס, מבחינה הגיונית הבימרית היא אחלה אופציה בשבילי - 5 דלתות, רכב ייצוגי, חזק וכו' וכו'. מעשית? המאזדה לדעתי ברמה אחרת לגמרי מבחינת פאן. לכן, לפני שגיליתי אותה, הייתי תקוע. כי מבחינתי לא היו רכבים מעניינים בין 150 אלף (הקורסה) עד ל-500 אלף

(בוקסטר). לשמחתנו יש את המאזדה. זו עצתי לבחור למעלה.

 

אגב, אשמח אם תפרטו כיצד ה-135 כל כך מהנה. ולא כי "אומרים" וכו'. הרגשתכם, מה מהנה ברכב כל כך ?

פורסם (נערך)

 

על sti של סובארו לא חשבתי....איך היא באמת?

 

רכב מאוד מהנה...רק קצת ברוטלי ליום יום :lol:

עריכה אחרונה על ידי WhiteTurbo
פורסם
בהונדה לא נהגתי, זה מרשמים שקראתי. ב-135 יצא לי לנהוג (חשבתי לרכוש אחת). ביליתי לא מעט זמן בחברתה (יחסית לא מעט). יצא גם לראות אותה "בפעולה". כיף אין שם כל כך.

ההערה על הפלייסטיישן מטומטמת.

ולספר על התרשמותך מרכב על סמך רשמים שקראת זה הגיוני? מה השלב הבא, תלמד שחיה בהתכתבות?

פורסם
אז אני לא נהניתי ממנה. חבריי כנ"ל, לא נהנו ממנה כל - כך. תופתע, אבל אני מכיר מישהו שהיה בעלים של S3 ושל קורסה OPC לאחריה, וחושב שהקורסה הרבה, אבל הרבה יותר מהנה מהאודי.

 

לטעמי הבימרית היא יותר מדי פשרות. מצד אחד זה כאילו "ספורט" אבל הרכב יחסית מנותק. הוא חזק מאוד ללא ספק אבל כוח זה לא משהו שמלהיב אותי כל - כך.

מצד שני, הוא BMW אבל האיכות שלו מאכזבת למדי. לא משהו מיוחד. בטח לא מרגיש רכב של 326 אלף (מחיר על הכביש "כביכול").

להוציא על הצד אפשר גם אופל אומגה, אבל הכיף שבתהליך לטעמי. לא קיים.

ת'כלס, מבחינה הגיונית הבימרית היא אחלה אופציה בשבילי - 5 דלתות, רכב ייצוגי, חזק וכו' וכו'. מעשית? המאזדה לדעתי ברמה אחרת לגמרי מבחינת פאן. לכן, לפני שגיליתי אותה, הייתי תקוע. כי מבחינתי לא היו רכבים מעניינים בין 150 אלף (הקורסה) עד ל-500 אלף

(בוקסטר). לשמחתנו יש את המאזדה. זו עצתי לבחור למעלה.

 

אגב, אשמח אם תפרטו כיצד ה-135 כל כך מהנה. ולא כי "אומרים" וכו'. הרגשתכם, מה מהנה ברכב כל כך ?

אם הב.מ.וו מנותקת, אז יתר הרכב שהזכרת הן גוויות מהלכות.

 

הבימר מדברת דרך השלדה והיא מערבת אותך במעשה הנהיגה. אפשר לנהוג אותה מדויק ונקי ואפשר להיות חוליגן ולנפנף בזנב כל הזמן או כל נקודה בין 2 האפשרויות הללו.

 

ההגה מדויק ומהיר דיו. הוא מאפשר למקם את הרכב בקלות על הכביש ולבצע תיקונים באופן מדויק במידת הצורך. בוא נגיד של-120 או 125 יהיה הגה מוצלח יותר כנראה, תודות לפחות משקל על הפרונט, אבל גם עם השישייה מלפנים ההיגוי טוב מאוד.

 

המנוע חזק מאוד, נושם מעולה ונשמע לא רע בכלל. בטח ביחס לצלילים החלולים מלווי הפלוצים של ואג.

 

שמע, אם לא נהנית מהרכב, אולי אתה צריך לעצור ולבדוק האם אתה עושה משהו לא נכון. זה לא נכתב בקטע מזלזל, אבל אולי שיפור יכולות הנהיגה יאפשר לך להגיע לנקודת מיצוי גבוהה יותר במכונה כמו 140.

 

בנוגע לאיכות הפנים, נו באמת. למה אנחנו משווים כאן? אאודי לא באמת מתעלה עליהם ועל נניח המרצדס הרלוונטית בכלל אין מה לדבר. האבזור אומנם מצומצם אך איכות הפנים טובה בהחלט ולא תגרום לך לתהות לאן הלך הכסף.

 

בשורה התחתונה, 140 / 240 הם רכבים מעולים ובתמחור שלהם יחס התמורה למחיר נמצא במקום טוב. נכון להיום, אני לא יכול לחשוב על משהו טוב יותר במחיר הזה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...