Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המיטה לצערי לא בשבילי, חייב מקום מאחור.

ה a45 יקרה לי מידי.

נשאר לי rsq3 או במוו. או רעיון אחר....למשל אינפיניטי q50?

 

קצת לא ברור לי איך ה-A45 יקרה מידי אבל ה-RSQ3 אופציה. לפי המחירון המצב אמור להיות הפוך.

 

פוליסת ההנחות בין המותגים עד כדי כך שונה?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הרגשתי שההגה אמנם היה חד, אבל היה מלאכותי. (גם במצב ספורט +). הרגיש לי מנותק. מרגיש שיש משהו בינך לבין הגלגלים. לא לקחתי אותה למגבלות ורחוק מאוד משם, מן הסתם, הרכב לא שלי. נהגתי ברכב בשני מקרים אחד של מכר ואחד ברכב ההדגמה, אבל הנסיעה הייתה רחוקה מלהיות "מנהלתית" ואני לא מדבר על מהירויות בקו ישר. בשני המקרים, ההרגשה הייתה זהה. על המנוע אני לא מדבר, מנוע חזק מאוד. כוח זמין תמיד. לא זה הissue.

 

אם אני משווה את ה135 למיאטה, במיאטה ההגה הרבה-הרבה יותר חד, יותר מדויק ואין את ההרגשה של המלאכותיות הזאת. אתה הרבה יותר מחובר לכביש. כאשר שוב, גם בה נהגתי בצורה יחסית רחוקה מהמגבלות.

 

ב-135 אפשר לפתח קצב מאוד מהיר, אני לא טוען שלא. ממש ממש לא טוען את זה. אבל אני אומר שהתהליך הרבה פחות מהנה (לטעמי). אם ניקח את העניין על הצד, אז גם כאן אין מה להשוות. למרות ששמעתי שאם מוסיפים LSD לבימרית היא משתנה שמיים וארץ.

פורסם

140\135 אכן נהנות משלל סופרלטיבים, הרכב איכותי, מהנה, חסר דיפ' אך ניתן להוסיף אחד אפטר מרקט של קוסקו במחיר שפוי.

הנאה מנהיגה היא מאוד סובייקטיבית, החל מאלו שנהנים מרכב מוגדש או לחילופין אלו שקונים אטמוספרי (ואז גודשים אותו..)

נהיגה וביצועים מרמזור לרמזור, נהיגה שובבה שמטרתה פאן ופחות מספרים.

הבימר כמו שציינו בעלת מנוע נהדר, זה נושם עמוק גם למעלה למרות היותו מוגדש וגם עם התיבה האוטו' מרגיש ומבצע נהדר.

ממה אתה מגיע כרגע?

בחנת קנייה של BRZ או לחלופין מהצד השני של הסקאלה קאמרו V6 חדשה שנהנית ממנוע מצויין, הנעה נכונה ואולי עם תכנון נכון אף מספיק מקום לציוד שלך?

אני מניח שמו''מ עם שברולט יניב הנחה יפה שתכניס אותה לגבולות תקציבך, מקסימום ייבוא אישי שישאיר הרבה עודף ויפתח אלטרנטיבות נוספות.

בהצלחה!

פורסם

הכוונה שלי היתה למרצדס GLA-45, המחירון שלה 454 אלף.

 

קצת לא ברור לי איך ה-A45 יקרה מידי אבל ה-RSQ3 אופציה. לפי המחירון המצב אמור להיות הפוך.

 

פוליסת ההנחות בין המותגים עד כדי כך שונה?

פורסם
140\135 אכן נהנות משלל סופרלטיבים, הרכב איכותי, מהנה, חסר דיפ' אך ניתן להוסיף אחד אפטר מרקט של קוסקו במחיר שפוי.

הנאה מנהיגה היא מאוד סובייקטיבית, החל מאלו שנהנים מרכב מוגדש או לחילופין אלו שקונים אטמוספרי (ואז גודשים אותו..)

נהיגה וביצועים מרמזור לרמזור, נהיגה שובבה שמטרתה פאן ופחות מספרים.

הבימר כמו שציינו בעלת מנוע נהדר, זה נושם עמוק גם למעלה למרות היותו מוגדש וגם עם התיבה האוטו' מרגיש ומבצע נהדר.

ממה אתה מגיע כרגע?

בחנת קנייה של BRZ או לחלופין מהצד השני של הסקאלה קאמרו V6 חדשה שנהנית ממנוע מצויין, הנעה נכונה ואולי עם תכנון נכון אף מספיק מקום לציוד שלך?

אני מניח שמו''מ עם שברולט יניב הנחה יפה שתכניס אותה לגבולות תקציבך, מקסימום ייבוא אישי שישאיר הרבה עודף ויפתח אלטרנטיבות נוספות.

בהצלחה!

 

ה BRZ אינה מתאימה לי בגלל הספסל מאחור ויכולת לשים קצת ציוד גלישה.

הקאמרו - אוטו מדהים אבל לא הסטייל שלי כנראה.

מה עם האלפא גוליה שמגיעה בקרוב?

פורסם
הכוונה שלי היתה למרצדס GLA-45, המחירון שלה 454 אלף.

במחיר הזה כדאי מאוד לשקול קאדילק ATS V.

ה BRZ אינה מתאימה לי בגלל הספסל מאחור ויכולת לשים קצת ציוד גלישה.

הקאמרו - אוטו מדהים אבל לא הסטייל שלי כנראה.

מה עם האלפא גוליה שמגיעה בקרוב?

ייקח זמן עד שגרסת ה-350 כ"ס תגיע לכאן, אבל גרסת ה-280 כ"ס צפויה להכנס בתקציב שלך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
במחיר הזה כדאי מאוד לשקול קאדילק ATS V.

 

ייקח זמן עד שגרסת ה-350 כ"ס תגיע לכאן, אבל גרסת ה-280 כ"ס צפויה להכנס בתקציב שלך.

 

כן. גם ATS באבזור פרימיום (מגיע עם דיפרנציאל), רכב מעניין ונכנס בתקציב.

 

ג'וליה כמובן גם אופציה מעניינת, בחמישי נגלה אם זה באמת כך.

 

b_elad



בעניין: תקציב עד +300 לרכב מהנה לנהיגה


הכוונה שלי היתה למרצדס GLA-45, המחירון שלה 454 אלף.


 

הבנתי אותך עכשיו.


×
×
  • תוכן חדש...