Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שילוב של גויה ושל דיסקו

 

לפתוח חשבון חדש לשם להעביר את הכספים מהחשבון הישן. להעביר את הכניסות מהחשבון הישן לחשבון החדש.

 

אם יש בישן הוראות ליציאת כספים, משאיר שם בינתיים ופעם בחודש מעביר לשם כסף לכיסוי.

 

לאט לאט מעביר גם את ההוראות האלה לחשבון החדש.

 

לשם כל זה לא צריך לא עו"ד ולא רו"ח.

 

בחשבון החדש , אפשר לצרף מיופה כוח , אותך את אחותך את שניכם יחד.

 

רק תזכרו ש במאה ועשרים החשבון יוקפא , אפשר יהיה להוציא ממנו סכומים למצבה , הוצאות קבורה וכו'. עד שיוסדרו עינייני הירושה.

 

ואז סוגר את החשבון הישן ( שייהנה הבנק בינתיים ).

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אינני יודע מהו הלך הרוח של האחות אבל משפטית היא בעלים של הכסף בדיוק כמו האמא, ואם ייעשה שינוי ללא הסכמתה - היא עלולה לפנות לערכאות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפתוח חשבון חדש לשם להעביר את הכספים מהחשבון הישן. להעביר את הכניסות מהחשבון הישן לחשבון החדש.

 

עצה רעה מאוד, ואם האחות מייצרת סכסוך משפטי, זו נקודת כשל של הברחת כספים שלא כדין.

לא לתת עצות כאלה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לצערי אני מכיר את נושא הטיפול בהורים זקנים וחולים מקרוב לכן לפעמים לא מן הנמנע שאחד הילדים לוקח על עצמו את רוב הטיפול לכן ההורה בדרך כלל מכניס אותו בתור שותף מלא בחשבון.

 

במקרה שלי אני ואחותי הינו שותפים מלאים בחשבון של ההורים לכן הייתה כאן השגחה משותפת.

 

לדעתי בכדי לשמור על יחסים תקינים במשפחה בקש להצטרף כשותף שלישי בחשבון של אימך.

שותף זה סתם פתח לצרות.

כמו שכתבו קודם הכי טוב זה שלאחד הילדים יש ייפוי כוח מלא.

גם לי יש ייפוי כוח לחשבון של אמי המבוגרת ולאשתי יש ייפוי כוח לחשבון של אימה.

הן יכולות לבטל את ייפוי הכוח בכל עת בלי לשאול אותנו בכלל.

פורסם

הכספים של האמא,

 

לכן אין הברחת נכסים.

 

הכנסת הבת לחשבון המשותף הוא הוכחה לכאורה שהוא שייך לשניהם.

 

ועל הבת תוטל עול ההוכחה, שהאמא התכוונה לתת לה מתנה מחצית מהכספים, ולא בעצם לתת לה רק אפשרות לפעול בחשבון עבור האמא.

 

אם זה יהיה המצב, עדיף שהתכתשות המשפטית תהיה עכשיו, ולא אחרי שהבת רוקנה את החשבון של האמא.

 

חבל רק שאין הוראה ( אולי יש ) להסביר לבעל החשבון מה המשמעות של הכנסת מישהו לחשבון הבנק שלו לפני ביצוע הפעולה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה על כל העצות חברים, אבדוק מה ניתן ליישום. משהו שעלה לי לראש תוך כדי זה איום בנישול מהירושה של הבית, משהו שהיא מאוד מחכה לקבל, אם לא תצא מהחשבון מרצון. אבל צריך שהאמא תזרום, והיא כאמור לא בנויה כלכך למלחמות כרגע..

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

נשמע לא טוב מה שהולך אצלכם שם

 

אני הייתי יורד לרגע מכל ההתלהמויות המשפטיות והפרקטיות, ומנסה למצוא מגשר/ת טוב/ה שמוקובלת של שניכם, לנסות לשבת רגוע אפילו באיזה נופשון יום - יומיים רק אתה והיא, וליישב את ההדורים

 

 

בתהליכים משפטיים יש רק מרוויח אחד, והוא עורך הדין

 

בפרט בסכסוכים משפחתיים, המנצח - מפסיד. דם זה לא מים.

 

אחרי 120 של האמא אתה לא רוצה נתק מוחלט עם שאר בשרך [או שכן?]

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
שותף זה סתם פתח לצרות.

כמו שכתבו קודם הכי טוב זה שלאחד הילדים יש ייפוי כוח מלא.

גם לי יש ייפוי כוח לחשבון של אמי המבוגרת ולאשתי יש ייפוי כוח לחשבון של אימה.

הן יכולות לבטל את ייפוי הכוח בכל עת בלי לשאול אותנו בכלל.

כול אחד בוחר מה מתאים לו. שותפות בחשבון בנק הכוללת סעיף "אריכות ימים" מקל על הוצאת כספים במקרה של מוות ומונע הקפאת החשבון. קיימים אנשים שהם עצמאים ויש ברשותם מספר חשבונות בנק אשר עלולים להיות מוגבלים לאחר מותם ואם רוצים להמשיך את העסק תקופת מה עד סגירת העסק הדבר מאוד מקל.

 

יפוי כוח הינו מאוד מוגבל גם אם קיים סעיף "אריכות ימים".

איזה כייף לי :)

פורסם
תודה על כל העצות חברים, אבדוק מה ניתן ליישום. משהו שעלה לי לראש תוך כדי זה איום בנישול מהירושה של הבית, משהו שהיא מאוד מחכה לקבל, אם לא תצא מהחשבון מרצון. אבל צריך שהאמא תזרום, והיא כאמור לא בנויה כלכך למלחמות כרגע..

מה זאת אומרת איום בנישול מהירושה ? מבחינת החוק אסור שתהייה לך השפעה או שותפות מסויימת בניסוח או בהדרכת האמא בכתיבת צוואה.

איזה כייף לי :)

פורסם
כול אחד בוחר מה מתאים לו. שותפות בחשבון בנק הכוללת סעיף "אריכות ימים" מקל על הוצאת כספים במקרה של מוות ומונע הקפאת החשבון. קיימים אנשים שהם עצמאים ויש ברשותם מספר חשבונות בנק אשר עלולים להיות מוגבלים לאחר מותם ואם רוצים להמשיך את העסק תקופת מה עד סגירת העסק הדבר מאוד מקל.

 

יפוי כוח הינו מאוד מוגבל גם אם קיים סעיף "אריכות ימים".

נכון, במקרה שמתקבלים כספים גם אחרי פטירת המנוח.

כגון: בעל עסק עצמאי חברה וכו' אז אכן (לדעתי) עדיף שותפות בחשבון, עם סעיף אריכות ימים.

במקרים שלנו זה לא רלוונטי, היות והאימהות שיחיו עד 120 מתקיימות מפנסיות וביטוח לאומי.

אשר גם כך יפסיקו להתקבל לאחר 120.

פורסם

לרוב האנשים שהם תושבי מדינת ישראל ושילמו ביטוח לאומי מגיע מענק פטירה אשר מועבר לחשבון הנפטר כלומר במקרה של שותפות בחשבון שוב פעם נתקלים בבירוקרטיה.

 

* אני מדבר מניסיון כואב וייתכן שהמידע לא מדוייק להיום.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק,

כשקראתי את מה שרשמת אמרתי בלב "מענק פטירה??? מי שמע על זה? פחחח...כשבנאדם בחיים המדינה עושה הכל כדי לא לתת לו את הזכוניות אז אחרי שהוא נפטר?" ואז עשיתי גוגל. אשכרה מענק פטירה. וזה הביא אותי לרעיון על סטארטאפ...

 

לעניין ההוצאה של השותפה מהחשבון,

ישה, חבל שאתה בכזו נחרצות מייעץ בתחום שאינך מבין.

הוצאת כספים חד צדדית היא רעיון רע, וברור שהוא רברסבילי. לא תורם כלום ורק יוצר עוד בעיות. על מנת למנוע אפשרות של הברחת כספים נתתי את הפתרון.

יש כאן פוטנציאל גדול להסתבכות עוד יותר גדולה.

טוב יעשה פות"ש אם ישב עם אימו והאחות, ויפתרו את הבעיה באופן מיושב. אם לא מגיעים לפתרון, רשמתי מה עושים.

מכיוון שברור שמקור הכספים הוא של האמא, לא תהיה בעיה מורכבת מדי להוציא את הבת מהשותפות.

 

בחשבון של הורי, ואחרי שאבי נפטר בחשבון של אימי, סירבתי להיות שותף אלא רק מיופה כח.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

דיסקו - מה לגבי מצב בו כל הילדים שותפים בחשבון? כולם יכולים לראות מה מתרחש, וכמובן שיש אמון שאף אחד לא ישדוד את הכסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

דיסקו

 

מה כתבת

 

תנסו להגיע להסכמה

 

כתב פות"ש הבת לא מסכימה.

 

מה העצה שלך

 

תלכו לעו"ד

 

מה יגיד העו"ד?

 

נלך לבית משפט נבקש שיחליט להוציא את הבת מהחשבון, נבקש צו מניעה זמני להקפיא את כל הפעולות בחשבון, ובינתיים ...

 

לכן תוציא את הכסף לחשבון חדש ותן לבת להחליט אם היא רוצה ללכת לבית משפט. זו תהיה המלצתו הראשונה של העו"ד.

 

הפעולה שהמלצת להפוך את החשבון מביחד ולחוד לביחד בלבד, משמעה הקפאת החשבון, במערך היחסים במקרה של פות"ש.

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...