Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין למה היא הכניסה אותך כשותף ולא את אמא שלך.

ועוד יותר לא מבין, למה אתה בכלל שואל את השאלה? היא לא הכניסה אותך כשותף כדי לתת לך חצי מהבעלות, נכון?

 

בכל מקרה, אתה כנכד הוגן הולך עם אמא שלך ודודה שלך לבנק ומחלקים חצי חצי את מה שיש שם.

הדירה אני מניח, לא קשורה אליך ...

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צו ירושה מוציאים אחרי פטירת המוריש.

 

אתה מדבר על צוואה. מדוע הסבתא לא מעוניינת לכתוב צוואה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לירוי - של מי הכסף?

כדאי שתקרא את פסק הדין שהביא ישה בהודעה #36.

לפי הבנתי, שהיא הבנה של הדיוט: מקור הכסף הוא סבתא, על כן על פניו אתה לא זכאי לכלום - כל הרכוש והכסף יתחלק בין האחיות. אבל אם תהייה הדיינות משפטית מי יודע מה ייקבע.

שוויים של מטלטלים כמו טלויזיה ומקרר זעום, לא משהו שכדאי לריב עליו עם המשפחה.

והערה קטנה: אדם עושה צוואה. צו ירושה, או צו קיום צוואה (לפי העניין) ניתנים על ידי בית המשפט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לירוי

 

אתה לא זכאי לכלום , גם לא לחוט של המגהץ.

 

ילדי הסבתא / בן זוגה אם יש, הורים שלה אם יש , לפניך בירושה על פי דין.

 

ספריאל

 

לבית המשפט לעינייני משפחה מגיעים רק במקרים מסויימים, הרוב ניתן על ידי הרשם לעינייני ירושה אם אין צוואה, אז צו ירושה , אם יש צוואה, אז צו קיום צוואה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אני לא מבין למה היא הכניסה אותך כשותף ולא את אמא שלך.

ועוד יותר לא מבין, למה אתה בכלל שואל את השאלה? היא לא הכניסה אותך כשותף כדי לתת לך חצי מהבעלות, נכון?

 

בכל מקרה, אתה כנכד הוגן הולך עם אמא שלך ודודה שלך לבנק ומחלקים חצי חצי את מה שיש שם.

הדירה אני מניח, לא קשורה אליך ...

נתחיל בזה שהיא הכניסה אותי לחשבון בשביל שכל הכסף שלה יגיע רק אלי ככה נאמר לה בבנק .אני הנכד היחיד שמטפל לה בהכל

לגבי דברים שנירכשו לבית שלה והחשבונית רשומה על שמי מה קורה אז?

פורסם

סבתא שלי נגד צוואה כי לא אכפת לה שיריבו אחרי שהיא תלך רק ענין הכסף בבנק היא רוצה שרק לי יהיה אפשרות לגעת כי רק עלי היא סומכת שאדאג לה עד היום האחרון . היום יש כבר מריבות גדולות שהגיעו כבר לבית משפט בענין ירושה שהשאיר סבא שלי בעלה לשעבר של סבתא שלי .משפחה יכולה להיות מגעילה שזה קשור לכסף והרבה.אני בטוח שמהצד שלי לא תיהיה בעיה כי אמא שלי יודעת שסבתא שלי משאירה לי את כל הכסף.

אני דואג שסבתא שלי תבזבז את הכל על עצמה כל עוד היא יכולה, אני לא זקוק לכסף שלה

פורסם

אם הסבתא שלך רוצה שאתה תקבל את הכסף היא צריכה לעשות צוואה ולצוות לך את מה שהיא רוצה שיהיה שלך.

 

הרישום בחשבון הבנק בלבד, לא מקנה לך שום זכות לקבלת הכסף, אלא אם היא נותנת לך אותו במתנה היום!! וזה צריך להיות מגובה במסמכים.

 

כי אם רק לאחר מותה, רק על ידי צוואה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

^ עצות שוות זהב.

דווקא הצוואה דואגת לכך שהכל יהיה ברור

איך לא איכפת לה שיהיה ריבים ? היא מרוצה שהבנות שלה מסוכסכות? לא מבין..

אם היא רוצה שהכסף יהיה שלך רק בצוואה היא מבטיחה זאת.

פורסם

היום אני יכול למשוך את כל הכספים שבחשבון היות ואני אחד השותפים כמובן באישור סבתא שלי. במידה והיא תלך לעולמה חס וחלילה אני יכול לגשת לחשבון ולרוקן אותו?

פורסם

כן

אבל, להבנתי יוכלו לתבוע אותך אחר כך.

 

למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? שתעשה צוואה, הכי קל והכי פשוט ומבטיח את הרצונות שלה.

אחר כך יוכלו להתעצבן, לצעוק אבל לעשות כלום ושום דבר. באמת בא לך להיות במרכזו של סכסוך משפחתי עם פוטנציאל לגרירה לבית המשפט ?

פורסם
היום אני יכול למשוך את כל הכספים שבחשבון היות ואני אחד השותפים כמובן באישור סבתא שלי. במידה והיא תלך לעולמה חס וחלילה אני יכול לגשת לחשבון ולרוקן אותו?

בעקרון כן מכיוון שלוקח מספר ימים עד אשר הבנק יודע שסבתא נפטרה. בכול מקרה הבנקים היום מאוד נזהרים בנושא לכן אם תנסה לרוקן את החשבון כאשר מי שהבעלים של החשבון הייתה סבתא ורק לאחר מכן היא צרפה אותך לחשבון בתור שותף הבנק עלול להגביל את הסכומים שאתה יכול למשוך עד אשר התקבל צו יירושה.

 

בכול מקרה במידה וקרובי משפחה יחליטו לקחת עורך דין ולבדוק לאן נעלם הכסף מהחשבון המצב עלול להסתבך.

 

בקש מסבתא לרשום צוואה מפורטת וחתומה על-ידי הרשם לעניני ירושות/צוואות.

 

בעבר הבנקים היו פחות קפדנים בנושא.

איזה כייף לי :)

פורסם

תיזהר במהלכיך כדי שלא יבקשו לערער על הצוואה. בייחוד אם מדובר בהרבה כסף.

 

1000 ש"ח על כל תביעה שנושאה המואדמים , והייתי מיליארדר.

 

מחוק הירושה

 

30. (א) הוראת צוואה שנעשתה מחמת אונס, איום, השפעה בלתי הוגנת, תחבולה או תרמית - בטלה.

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]אי-ביטול של צוואה פגומה

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

31. עברה שנה מהיום שהאונס, האיום, ההשפעה הבלתי הוגנת או התחבולה חדלו לפעול על המצווה, או מהיום שנודע למצווה על התרמית או הטעות, והיה בידי המצווה לבטל את הצוואה ולא עשה כן, לא יהיה עוד באותו פגם כדי ביטול הוראת הצוואה או תיקונה.

 

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]צוואה לטובת עדים וכו'

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

35. הוראת צוואה, פרט לצוואה בעל-פה, המזכה את מי שערך אותה או היה עד לעשייתה או לקח באופן אחר חלק בעריכתה, והוראת צוואה המזכה בן-זוגו של אחד מאלה - בטלה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב עדכון קטן. דיברתי עם נציג מהבנק שהסביר לי את התהליך. הנציג הסביר לסבתא שלי את ההשלכות אם לא תעשה צוואה.

מה עלות העו"ד לצורך הצוואה ? צריך עו"ד נוטריון ?

פורסם

עד כמה שאני זוכר עלות עו"ד לצורך צוואה היא עניין של כמה מאות ש"ח. לא משהו שאי אפשר לעמוד בו. אם יש עניין של תרגומים כמובן שיכול להתסבך. למה לא להתקשר למשרד עורכי דין מתאים ולשאול?

בהנחה שסבתא יכולה להגיע למשרד. לא יודע לגבי "ביקורי בית".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...