Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישה אתה חוזר על המנטרה שלך השגויה "תוציאו את הכסף".

על מנת להגן על הכסף כתבתי שלוש פעמים מה צריך לעשות, והיא הודעה בבנק שהחשבון מאותו הרגע הוא מחוייב בשתי חתימות עבור כל פעולה של הוצאת כספים מהחשבון. אחרי שזה נעשה, האחות מבינה שדרכה להוצאת כספים חסומה (במעמד הדרישה הופכים את ההרשאות באינטרנט לכאלה שמאפשרות רק צפייה, ומבקשים קוד וסיסמא נוספים לאמא), ואז בדרכי נועם או בלי, משכנעים אותה לצאת מהחשבון ולאפשר לאמא לחיות את חייה בשלווה.

זהו. לא יותר לא פחות.

 

לגבי מה עושים כשכל הילדים שותפים בחשבון, המצב סבוך.

ראשית נסביר - כאשר הורים מבוגרים מכניסים את הילדים לחשבון הם הופכים את הילדים לשותפים, לטוב ולרע. אם ילד אחד מסתבך בחשבון אחר שלו, ובכלל שוכח מזה שהוא שותף גם בחשבון של ההורים, יכולה להיות לזה השלכה מיידית על חשבון ההורים, וגם אם לא תהיה חסימה, מערכות המיחשוב ישר יזהו שותף 'בעייתי' בחשבון. זה יכול להשליך על ריביות, עמלות וכד'. הבנק יזהר מאוד מעסקים עם בעלי חשבון שהוכחו כבעיתיים. להוציא אותו מהחשבון עלול ליצור מראית עין של העלמת נכסים. לפני שהוא הסתבך הוא היה שותף ועכשיו הוצאתם אותו? תתכבדו ותעבירו לנושים בחשבון בו יש חובות את חלקו היחסי. זה יגיע מאוד מהר בצו בית משפט. רוצים לנהל משפט על זה. סבבה. בכיף. קחו ת'זמן.

עוד פוטנציאל להסתבכות - אם אחד השותפים הצעירים נפטר חס וחלילה. רגע, נכון שיש סעיף אריכות ימים, אבל הסעיף מתייחס לפעילות בחשבון ולא לזכאות לכספים. ואם הנפטר הוא גרוש, וגרושתו רואה פתאום דולרים בעיניים? ואם היא מחליטה לדאוג לצאצאים המשותפים ולחלקם בירושה? בעיות בעיות בעיות, ובגלל זה סירבתי להיכנס כשותף בחשבון של אימי, והפכתי רק למיופה כח.

 

יפוי כח - יפוי כח מאפשר לפעול בשם אותו אדם, אבל יש גם איתו בעיה. אם אדם הולך לעולמו, כל יפויי הכח שנתן בחייו בטלים. אם אדם הופך לסיעודי וללא יכולת שיפוט, יפוי הכח בטל עד שמביאים לבנק צו אפוטרופסות. איך הבנק יודע אם אדם הפך לכזה שאינו עוד בעל שיקול דעת צלול? הבנק לא יודע, כלומר זה מאפשר מספיק זמן למשפחה להתארגן משפטית למצב החדש. גם לייפוי הכח יש מגבלות המתייחסות לפעילות שבין חשבונו הפרטי של המיופה לבין החשבון בו הוא מיופה כח.

בשורה התחתונה, בחיים שלי העדפתי להיות מיופה כח ולא שותף.

 

 

אגב, אני לא ממציא כלום. את כל הדברים האלה ראיתי ב live. כולל חכמולוגים שעורך הדין שלהם אמר להם להבריח כספים כדי שיהיה להם כסף לשכ"ט. לא עזר לאף אחד ולא קידם אף אחד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ישה ודיסקו, ופותש, שימו לב שעניין החשבון הוא חלק ממארג מורכב של מאבק ירושה צפוי.

 

להתנהלות נכונה וצופת עתיד מצד פותש יש חשיבות אם הוא ייתקל בכזה מצב.

 

מכאן העיצה ללכת לעו"ד, אחרי הצעד שהצעת דיסקו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מתחילוס - אם אין צוואה - יש יורשים חוקיים בחלקים שווים. או שעושים צוואה ופותרים את הדילמות. דווקא זה יחסית פשוט.

אם פות"ש רוצה להתקזז עם אחותו על הכספים שלקחה מהחשבון של האמא מאז שנת 1997 זה כבר דבר אחר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
. גם לייפוי הכח יש מגבלות המתייחסות לפעילות שבין חשבונו הפרטי של המיופה לבין החשבון בו הוא מיופה כח.

.

תוכל להרחיב על כך בבקשה?

אני מעביר כל הזמן כספים מהחשבון של אימא שלי בו אני מיופה כוח לחשבון שלי.

הנ"ל כמובן על דעתה ולפי בקשתה.

פורסם
ישה אתה חוזר על המנטרה שלך השגויה "תוציאו את הכסף".

על מנת להגן על הכסף כתבתי שלוש פעמים מה צריך לעשות, והיא הודעה בבנק שהחשבון מאותו הרגע הוא מחוייב בשתי חתימות עבור כל פעולה של הוצאת כספים מהחשבון. אחרי שזה נעשה, האחות מבינה שדרכה להוצאת כספים חסומה (במעמד הדרישה הופכים את ההרשאות באינטרנט לכאלה שמאפשרות רק צפייה, ומבקשים קוד וסיסמא נוספים לאמא), ואז בדרכי נועם או בלי, משכנעים אותה לצאת מהחשבון ולאפשר לאמא לחיות את חייה בשלווה.

זהו. לא יותר לא פחות.

 

.

 

ברגע שהאמא נתנה את הוראתה , ואין הסכמה של הבת החשבון מוקפא למעשה. האם לא כך?.

 

אז מה הועלת בעצתך.

 

ואז האמא תצטרך לפנות לבית משפט כדי לשחרר את הכסף ממלתעות הבת.

 

תהיה חכם ולא צודק, במקרה הזה האמא תיהיה גם צודקת.

 

לפי עצתי שמבוססת על לא מעט מקרים שאני מכיר, הוצאת הכסף והעברתו לחשבון חדש, מחייבת את הבת ,במקרה כאן, להחליט אם היא רוצה לפעול משפטית.

 

אם מדובר בהרבה מאוד כסף, אולי תפנה לבית המשפט, שיגלגל אותה מכל המדרגות כיון שלא תוכל להוכיח שהכספים הם ממקורותיה, או שהאמא רצתה להעניק לה מתנה.

 

אם מדובר בלא הרבה כסף, אפילו לא תפנה לבית משפט.

 

כמובן כל זה לא צריך למנוע ניסיון ליישר את ההדורים בין האמא הבת ופות"ש, אבל זה ייעשה כאשר האמא "משוחררת" מאימת הבת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מי שזה מעניין אותו יקרא כאן פסק דין טרי , שבתוכו כמובן יש ציטוטים מפסקי דין מחייבים של בית המשפט העליון , שמסבירים את המצב המשפטי , שבמקרה ( או שלא במקרה ) הם כפי שהסברתי.

 

http://elyon1.court.gov.il/heb/dover/4125206.pdf

 

מפנה אתכם בעיקר לסעיפים 47-63 לפסק הדין, אבל זכותכם להינות מכל פסק הדין.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

דיסקו אם אין צוואה הירושה מתחלקת בצורה שווה רק כשאין גורם מפריע לפני שמוציאים צו ירושה.

 

הגורם יכול להיות כמעט כל אחד.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

זה תקף גם לגבי צוואה,אולי במידה פחותה יותר.

 

הקובע הוא גודל העיזבון, ככל שהוא גדול יותר כך יש יותר אנשים שמחפשים להינות ממנו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה אתה מוכיח בדיוק את טענתי שהוצאת כספים חד צדדית אינה נכונה.

יתרה מכך, פעולה כפי שהצעתי היתה מונעת הוצאת כספים מהחשבון.

צר לי אבל אתה מתעקש להיות מומחה בתחום בו הבנתך לוקה בחסר, ידיעותיך מוגבלות, ומייעץ לאחרים עצות רעות.

אני מבין שתהיה חייב לומר את המילה האחרונה.

סיימתי. שכל אחד יעשה כפי שהוא מוצא לנכון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אילו אני במקומך לא הייתי מחלק ציונים. בייחוד שאתה טועה.

 

אתה מבין את מערכת היחסים בין בעלי החשבון לבין הבנק.

 

אתה לא מבין כנראה את מערכת היחסים בין בעלי החשבון בינם לבינם.

 

פסק הדין שהבאתי מסביר את ההבדלים בצורה מאוד ברורה.

 

במקרה של פסק הדין שהובא, בנות רוקנו את חשבון האמא, ופניה לבנק בשלב הזה, זה לנעול את האורווה אחרי שהסוסים כבר לא שם, לכן האמא מגישה תביעה נגד בנותיה.

 

כפי שכתבתי ואינך מגיב לכך, הרי הצעתך , בהיעדר שיתוף פעולה עם הבת ( והיא לא מעוניינת לשתף פעולה כפי שציין פות"ש ,) תגרום לכך שהפעילות בחשבון תופסק , והכסף שיש בחשבון , יישאר בחשבון כאבן שאין לה הופכין עד שבית המשפט ייתן את דברו. וזה תהליך שלוקח זמן.........

 

מה עד אז, ונניח לרגע שהאמא נזקקת לכספים מהחשבון למחייתה. איך תחיה. ( מעבר לקבלת קצבת זקנה , פנסיה וכו' ). איך תשלם לעו"ד את שכרו?

 

האאאא תחכה עד שבית המשפט יאמר את דברו.

 

לכן הצעתך לא טובה בלשון המעטה.

 

וממליץ לך לקרוא את פסק הדין לאט.

 

תבין אז שלמרות שלפי חוקי הבנקאות הכספים בחשבון שייכים לבעלי החשבון, אין זה כך במארג היחסים ביניהם, ויש הבחנה ברורה בין חשבון חדש שנפתח על שם שניים שאז לכאורה הוא שייך לשניהם, וזה שרוצה להראות שלא כך הם פני הדברים עליו עול ההוכחה, לבין המקרה בו החשבון התנהל במשך שנים על שם בעל חשבון אחד , והוא מצרף לחשבון מישהו אחר במקרה כאן את הבת , ואז הפסיקה קובעת שהכסף שייך לאמא, והבת תצטרך לעמול קשות כדי להראות שהייתה כוונה לתת לה את מחצית הכספים בחשבון במתנה באופן מיידי.

 

לכן פעולת המנע כפי שהצעתי, מאפשרת לאמא לנצל את הכספים בחשבון החדש לצרכיה, ואם לבת תהיינה השגות , היא תצטרך לפנות לערכאות.

 

ושם כפי שכתבתי, כבר , יגלגלוה מכל המדרגות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם מדברים על ירושות יש לי שכנה אלמנה עם 3 ילדים .הם עברו תאונת דרכים קשה האבא נהרג . לפני התאונה האבא עשה ירושה ורשם את החלקים שווים ל4 גם לאמא .חלק מהילדים הגישו תביעה לקבל את החלק שלהם מהבית אפילו שהאמא גרה שם ומתקיימת בקושי ועוד באים לאכול אצלה.איך אדם שעושה ירושה לא רושם את הבית לאשה ורק לאחר שהיא נפטרת זה מתחלק בין הילדים .פשוט אשה מסכנה עם ילדים שטן .

פורסם

אי אפשר לדעת מה המצב שם, אבל בדר"כ הרכוש 1/2 1/2 בין הבעל והאישה ז"א שהבעל יכול לחלק רק את ה 1/2 שלו כרצונו.

לכן חלק האישה צריך להיות 1/2 (שלה)+ 1/8 (שהבעל הוריש לה) ולכל ילד יש 1/8 סה"כ 3/8.

פורסם

ישנה אפשרות להודיע לבנק על ביטול הרשאה הדדית זא שכל פעולה באישור שני הצדדים. במקרה כזה אף אחד לא יכול לעשות כלום כולל אמא שלך. מה שהיא יכולה לעשות זה לפתוח חשבון אחר לבד ולהעביר לשם את הפעילות

 

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם

קישו ורון - החלוקה היא בהתאם לצוואה. אם הדירה היתה משותפת הרי שהאב יכול לצוות רק את חלקו (מחצית ערך הדירה) אבל אם הדירה היתה בבעלותו המלאה המצב שונה. כמובן שיש כאן הרבה ניואנסים משפטיים - אבל ממש "נחמד" לשמוע על ילדים שרוצים להוציא את אמם מהדירה על מנת לחלק את השלל.

 

עם זאת יש כלל שקובע כי בן\בת זוג יוכלו להמשיך ולהתגורר בדירה עד סוף ימיהם, גם אם הבעלות מתחלקת בינו\ה לבין הילדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שואל שאלה דומה

סבתא שלי הכניסה אותי כשותף לחשבון שלה . לי אין צקים או כרטיס אשראי מהחשבון הזה וגם לא חויבתי בחתימה נוספת על צקים. המכתבים מגיעים על שם שנינו.

סבתא שלי שתחיה עד 120 במידה וחס וחלילה קורה משהו אני מחויב לתת חלק מהחשבון ליורשים(אמא שלי ואחותה) סבתא שלי לא רוצה לעשות צו ירושה יש בבעלותה דירה וחשבון בנק .ורכוש בבית . במידה וחלק מהרכוש נירכש אחרי שהיא הכינסה אותי כשותף אני יכול לדרוש בעלות על ציוד?(TV מקרר ) אני צופה להרבה בעיות מכיוון הדודה


×
×
  • תוכן חדש...