Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עניין התוספים נטחן עד דק.

אבל זהו לא תוסף חד פעמי כדי לעבור את הטסט ולסגור עניין עד שנה הבאה, זה תוסף שמוסיפים למיכל דלק (מלא) כטיפול מונע למערכת ההזרקה במנועי דיזל (סולר).

התוסף משמן את מערכת ההזרקה וגם מנקה אותה, מאריך את חיי מסנן החלקיקים (dpf).

בקבוק אחד מספיק לכ-2 מיכלי דלק של כ-60 ליטר.

הבקבוק מגיע עם 250 מ"ל (שמספיק ל125 ליטרים של סולר) ולמיכל שלי שמתי כ-125 מ"ל של התוסף.

 

c8c7ff64449565e25968359aabbc5443.jpg

 

f55f413f0bc31041776d2dd7b947dec1.jpg

 

את התוסף יש להוסיף רק על מיכל מלא מכיוון שהוא מרוכז מאוד.

ed7778935419171e832e4660220b201c.jpg

 

מעיון בהוראות הם אומרים שיש להוסיף את הנוזל לפני התדלוק על מנת להגיע לרמת ערבוב טובה (חבל שעיינתי בהוראות רק לאחר ההוספה של התוסף).

על הבקבוק ישנם שנתות של כמות התוסף, כדי לא להוסיף יתר על המידה עשיתי חור כדי שתיהיה לי שליטה על הכמות שאני מכניס

be92267dcbf0a135a4b8191a0251aa78.jpg

 

את התוסף שפכתי ישירות למיכל הדלק.

אומרים שמהנסיעה הראשונה אפשר להרגיש שיפור, האמת לא יודע אם לטווח הקרוב אפשר להרגיש משהו.

-התוסף אמור לשפר את צריכת הדלק (סקפטי).

-משמן את מערכת הזרקה (טענה שאיכות הסולר בארץ ירודה, לא יודע אם זה נכון)

-מנקה את מסנן החלקיקים, מזרקים וכו'.

 

אם מישהו מכיר את התוסף ויכול להוסיף משהו אשמח.

כרגע הכל ניסוי ותהייה.

נסיעת מבחן תיהיה מחר[emoji6]

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי EmptySoul
פורסם

ובמה שונות הבטחות היצרן הזה מהיצרנים האחרים? מה הפואנטה של השרשור הזה? שיש תוסף חדש? כל יומיים מופיע תוסף חדש בשוק.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

אני יגיד לך למה התפתיתי לנסות הכל לצורך ניסוי (אני לא מאמין גדול של תוספים), התוסף הזה לא מבטיח פלאים משימוש חד פעמי, זה תוסף לאורך זמן ואני מעוניין לראות אם באמת יש השפעה על פעולת המנוע.

קניתי בנתיים 2 בקבוקים שיספיקו לי ל-4 מיכלים שזה לפחות 4000 ק"מ.

רוצה לראות אם באמת יש שינוי לאורך הזמן או ששמתי את כספי על קרן הצבי.

(התוסף עבר פיילוט באגד והם מרוצים ממנו)

 

דרך אגב stanadyne היא יצרנית של מזרקים ומשאבות אפשר להתרשם:

http://www.stanadyne.com

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי EmptySoul
פורסם

4000 ק"מ זה לא ממש "לאורך זמן" - לאורך זמן זה שנים ועשרות (אם לא מאות) אלפי קילומטר בדיזל. אתה גם לא ממש תדע אם יש שינוי, כיון שאתה לא תדע איך היה מתנהג המנוע בלי התוסף. לא יודע מה בדקו או לא בדקו ב"פיילוט" של אגד, אם בכלל היה כזה, אבל אני הייתי רוצה לראות ניסוי משמעותי ובלתי תלוי לפני שהייתי דוחף את זה למיכל הסולר שלי.

פורסם

איני חסיד של תוספים(בלשון המעטה), אך אם הייתי צריך להמליץ על מוצר מסויים, הבחירה תהא על Justice Brothers.

איני יודע על שיווק קיים בארץ(עד לפני כ-10 שנים היה).

 

[ATTACH=CONFIG]469148[/ATTACH]

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לאיזה רכב הכנסת אותו? כמה קמ הרכב נסע?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
4000 ק"מ זה לא ממש "לאורך זמן" - לאורך זמן זה שנים ועשרות (אם לא מאות) אלפי קילומטר בדיזל. אתה גם לא ממש תדע אם יש שינוי, כיון שאתה לא תדע איך היה מתנהג המנוע בלי התוסף. לא יודע מה בדקו או לא בדקו ב"פיילוט" של אגד, אם בכלל היה כזה, אבל אני הייתי רוצה לראות ניסוי משמעותי ובלתי תלוי לפני שהייתי דוחף את זה למיכל הסולר שלי.

4000 ק"מ יתנו אינדקציה לפחות אם להמשיך או להפסיק.

המנוע נסע כמעט 140,000 ק"מ ללא תוספים ו40,000 ק"מ איתי.

 

דיסקו מדובר בסיטרואן סי4 דיזל.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

בהנחה שהתוסף מנקה את המזרקים וכד' - אני תוהה לאן הולך הלכלוך? לשמן ומה שלא נשרף לDPF.

אני מאוד חושש מתוספים עבור הדיזלים המודרניים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
4000 ק"מ יתנו אינדקציה לפחות אם להמשיך או להפסיק.

המנוע נסע כמעט 140,000 ק"מ ללא תוספים ו40,000 ק"מ איתי.

 

דיסקו מדובר בסיטרואן סי4 דיזל.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

איזה אינדיקציה תהיה לך לאחר 4000 ק"מ? או לצורך הדוגמא לאחר 40,000 ק"מ?

 

אתה אף פעם לא תדע איך הרכב היה מגיב ללא התוסף.

פורסם
בהנחה שהתוסף מנקה את המזרקים וכד' - אני תוהה לאן הולך הלכלוך? לשמן ומה שלא נשרף לDPF.

אני מאוד חושש מתוספים עבור הדיזלים המודרניים.

חשבתי על זה ואני יברר על זה לעומק.

Roei1

נסעתי עם הרכב 40 אלף ק"מ ללא תוספים כלל.

אם יהיה שינוי אני בהחלט ארגיש אותו.

אם זה בצריכת דלק, פעולה שקטה יותר של המנוע, רעידות וכו'

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

אני 55K ללא תוספים, בכל טיפול אני תמיד מסרב בנימוס לתוסף שהם מאוד ממליצים. אין ירידה בביצועים או עליה בצריכה הסולר אצלי. לפי הוראות היצרן, לפחות אצלי לא ראיתי בשום מקום חובה לשים תוסף כלשהו.

אני מניח תדלוק בתחנות טובות ושימוש בשמן איכותי ביותר שניתן יאפשר להאריך ימים ללא תוספים שלא שמתי אף פעם באף רכב שהיה לי. שמן כבר אמור לכלול תוספים הדרושים על ידי היצרן (בהנחה שמשתמשים בשמן העומד בתקן).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אין חובה לשים תוסף כלל וכל הנושא הזה הוא טאבו אחד גדול, כי אין באמת מחקר שמוכיח יעילות של תוסף.

מה שמשך אותי דווקא לתוסף הזה זו החברה, חברה שמייצרת מזרקים ומשאבות סולר.

יצא לי לקנות 2 בקבוקים במחיר היכרות ואמרתי למה לא, אם החברה מייצרת מזרקים ומשאבות היא בטח יודעת דבר או שתיים אם הוציאה תוסף.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

אולי התוסף באמת מנקה את המזרקים ו/או משמן את המשאבה. השאלה היא השלכות על מכלולים אחרים לאורך זמן (למשל DPF שרגיש מאוד לשמן לא איכותי במיוחד תוצרים שלא ניתנים לשריפה אפילו ברגנרצייה).

 

לסולר יש תכונות שימון, מה שאמור להספיק למשאבת סולר אם תכננו אותה כמו שצריך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לסולר יש תכונת שימון, אבל הדעות לגבי איכות הסולר בארץ חלוקות.

חלקם טוענים לאיכות טובה וחלק אחר טוען לאיכות ירודה.

בתור אדם ממוצע אין לי דרך לאמת את אחת הטענות הללו.

 

רק נשאר הנושא של הdpf שאחקור אותו לעומק.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...