Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי היתה בעיה עם לדבר מול קהל בעיקר בגלל החשש שלא אמלא את הזמן שהוקצה לי (אני אלוף בלתמצת דברים). העבודה שלי הביאה אותי לצורך להרצות בפני קהל כז את ההרצאות הראשונות עשיתי במשרדים שאני מכיר את האנשים כדי לצבור ביטחון.

הפעם כי מפחידה היתה שהייתי צריך לתת הרצאה של חצי שעה בכנס בתעריכה בחו"ל ומאוד חששתי שלא אצליח למלא את הזמן. בסוף שתלתי איש שלי בקהל וסיכמנו על סימן מוסכם שיתחיל לשאול שאלות כדי למלא את הזמן. זה עבד מעולה ועד היום אני משתמש בשיטה הזו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

כשאתה על הבמה את הבוס.

תעמוד זקוף, תדבר בקול רם וברור, לא מהר מידי.

אם אתה נתקע תנשום עמוק, ההפסקות האלה בד"כ נראות לך הרבה יותר ארוכות ממה שהן נראות לקהל.

תדבר בניסוח שמתאים לך, אל תסתבך, תתכנן כל מילה שאתה מוציא (מראש! תכתוב מילה במילה מה אתה הולך להגיד, כולל דוגמאות ובדיחות ביניים - הכול), תתאמן מול מראה עד שישמע זורם וטבעי (לא דיקלום או הקראה)

 

ממליץ לראות סירטונים של אנשים מרצים\ נואמים. המשותף זה דיבור ברור וקצוב, ומבט לקהל. גם אם מוכרים בולשיט- עושים את זה עם ביטחון

 

דבר אחרון - fake if until you make it. ממש ככה. מעט מאוד אנשים נולדו עם יכולת לדבר לקהל וזה בהחלט משהו שאפשר ללמוד ובצורה מדהימה (ע"ע ביבי רוה"מ)

 

תוספת - כשמדברים מול מנהלים חשוב שישמעו מה שחשוב לך להגיד- אם הם לא שומעים או שזה לא חשוב- תשמור לעצמך.

אם כבר קמת לדבר- תחזור לתחילת ההודעה: אתה מדבר ואתה דואג לזה ששומעים אותך. שניה לפני זה תגיד בראש או תרשום על דף מה שאתה רוצה להגיד וכשתשומת הלב עליך - דבר. רצוי גם לדבר על דברים כלליים ולהציע פירוט (אם המנהל לא מבקש לבד. פה אני יוצא מנקודת הנחה שאתה מתכוון למנהלים כמה רמות מעל שלא בהכרח מבינים 100% במקצוע שלך ואין מה להיות איתם "טכני" בלי קונטקסט כללי יותר)

עריכה אחרונה על ידי I.G

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

מחזק את רוב מה שנאמר כאן, דיבור מול קהל הוא כישור שאפשר לרכוש וזה עניין של אימונים. תכניס את עצמך לסיטואציות בהן אתה נדרש לעשות את זה ועם הזמן תתרגל וזה יהיה קל יותר, ואולי אפילו תתחיל להנות מזה.

×
×
  • תוכן חדש...