Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי בדבר הזה

אין לי כרגע אפשרות להוציא כסף על גרניק איכותי. האם תוסף זה לצינור ביתי יכול להועיל בהשוואה לשטיפה עם דלי ועדיין להיות חסכוני יחסית במים? איך זה יכול להיות בהשוואה לגרניק חשמלי? בגלל בעיות גב אני לא רוצה לשטוף עם דלי. האם כדאי לקנות?

 

ובנוסף אני רוצה לשאול, האם זה חוקי לשטוף עם צינור? מה לגבי גרניק חשמלי?

פורסם

אופק זה תוסף מיותר, יש אקחדי גינה שעושים לחץ שמנקים מעט טוב יותר, לגבי אחד כזה זה כמו שתעשה דוש לאוטו.

היום לא חסר מבצעים על לאבור/בוש במחיר דיי נוח לכיס(סביבות ה500 שקל, גם אפשרי לעשות מס' תשלומים וגם מקבלים כלי דיי אמין ומספק את העבודה-110-120 באר בהחלט מספיק לגינה ורכב)

פורסם

הכל יהיה בזבוז כסף בסופו של דבר ועדיף צינור רגיל עם ראש משתנה.

היה לי כזה בדיוק, עבד נחמד ליומיים ואז איפשהו הפלסטיקה באיזור הידית נפתחה והאקדח התחיל לנזול ללא הפסקה בזמן שהצינור היה סגור. גרוע מאוד.

 

מכונה זה גם סוג של מותרות, צינור זה אחלה פתרון יש כאלה כמוני שלא גרים אצל ההורים ומשתמשים ב ONR בלי מים או בקושי דלי וחצי שזה סיוט.

אבל כמו שאמר איליה מעלי מכונות של בוש או לאבור (לי יש כזו) עולות 400+- ועושות את העבודה.

Opel Adam S 2017

פורסם

תודה לכם,

היה שיקול לקנות מכונה חשמלית אך קצת גדול עלי מבחינה כלכלית... אני לא מעוניין להוציא כמה מאות שקלים עכשיו, ובנוסף גם שמעתי שהמכונות ב-400 לא מחזיקות הרבה זמן מתקלקלות מהר...

בכל אופן מכונה כזו לא על הפרק.

בקשר לאקדח לחץ רגיל לצינור, מה עם הסבון?

הסבון זה בדיוק הסיבה שבגללה הסתכלתי על המוצר שקישרתי אליו, יש מיכל סבון שם...

פורסם

האקדח עם הסבון שציינת, פשוט לא שווה את הכסף ולא מייצר אף סבון מוקצף.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם
תודה לכם,

היה שיקול לקנות מכונה חשמלית אך קצת גדול עלי מבחינה כלכלית... אני לא מעוניין להוציא כמה מאות שקלים עכשיו, ובנוסף גם שמעתי שהמכונות ב-400 לא מחזיקות הרבה זמן מתקלקלות מהר...

בכל אופן מכונה כזו לא על הפרק.

בקשר לאקדח לחץ רגיל לצינור, מה עם הסבון?

הסבון זה בדיוק הסיבה שבגללה הסתכלתי על המוצר שקישרתי אליו, יש מיכל סבון שם...

 

במחיר כזה קונים לאבור, יחזיק לך מצויין רק תעקוב אחרי ההוראות ההפעלה זה לא מסובך.

לא ממליץ על קארשר במחירים הנ"ל, המנועים עשויים פלסטיק שנוטה להשבר.

 

האקדח הנ"ל לא יעשה לך שום דבר מלבד מים וקצת סבון, חבל על הכסף

Opel Adam S 2017

פורסם

שאלת לגבי חוקיות שטיפה עם צינור או גרניק, התשובה לזה שבשני המקרים אסור לשטוף.

אסור לשטוף עם צינור גינה ואסור עם גרניק או כול מקור שבו הצינור מים מתחבר לברז מים.

אם פקח יראה- קנס.

אם שכן ילשין- פקח יבוא וירשום קנס.

אם תשטוף בשישי או שבת- שיטור עירוני יתן לך קנס (בניידת נמצאים שוטר ופקח).

פורסם

^^תכלס על פי חוק לא חוקי, אבל מנסיון שלי ושל שטיפות עם חברים שוטרים לא אכפת להם(לפחות אצלי בעיר), בקבוע שישי בצהריים עם רדת החום שוטפים מכל הלב כמה שעות טובות, שוטרים עוברים מאיטים קצת כדי לא להחליק וממשיכים לדרכם

פורסם

אז כל השטיפות רכב עברות על החוק?

לדעתי החוק היה בפיקוח שהייתה בצורת "ישראל מתייבשת" כרגע 80% מהמים מגיעים ממפעלי ההתפלה, המצב הוא אחרת.

כל מקרה זאת דעתי.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

יש לי שכנים ****** התלוננו עלי כי זרקתי את הזבל שלי בפח החיצוני הגדול שלהם תקופה קצרה לאחר שגנבו לי את הפח החדש שחויבתי על ידי העיריה לקנות ב 200₪ מכיוון שהקודם לו היה סדוק. בעקבות כך אני מעריך שהם יתלוננו עלי גם על דבר כזה. ראיתי בהום סנטר מיכל מים גדול שהוציאה למטה. זה מבאס כי קודם כל זה עוד לא מעט כסף וגם אני לא יודע איך מכניסים את הדבר הזה לרכב...

פורסם

 

ofekwac11 - קח בחשבון שהמקציף שמצויין בציטוט הוא דיי בזבזן של סבון ויש צורך יחס סבון גבוה במיכל.

אך עושה עבודה טובה.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

×
×
  • תוכן חדש...