Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה 2015, 1.2TSI טיפול ראשון


Overkiller
שימו לב! השרשור הזה בן 2841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

 

בסוף החודש אצטרך לגשת לטיפול ראשון ברכב.

ק"מ - 9,870 (מניח שאגיע ל-10K עד הטיפול, בערך).

הטיפול ייעשה במוסך בער"מ בבאר-שבע.

 

לפי ספר הרכב, יש צורך להחליף שמן ופילטר שמן בלבד.

לגבי השמן - יש יתרון כלשהו לרכישת שמן "בעל שם" (קסטרול אדג', לדוגמא) ולבקש מהמוסך שישתמש בו, לעומת השמן "מאושר היצרן" של חברת פז שמשתמשים בו בטיפול?

האם זה יכול להשפיע על אחריות "רצון טוב" שאולי תינתן לי בעתיד?

 

אגב, השמן הזה של פז הוא גם יקר יותר (כי זה מוסך מורשה).

 

בנוסף, אני הולך לבקש:

  • לא להחליף מגבים.
  • לא למלא נוזל מגבים.
  • לא למלא תוסף דלק.
  • לנקות פילטר אוויר (לא להחליף).
  • יש רעש מוזר כשמזיזים את הרכב בכח עם בלד-יד מוזרם (כמו חיכוך כזה של ברזל בברזל) - לפתור את זה כמובן.

 

יש עוד משהו שצריך לבקש שיעשו \ לא יעשו בטיפול הזה?

עריכה אחרונה על ידי Overkiller
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגבי השמן - אני משתמש רק בקסטרול אדג' (יש לי את אותו רכב), במוסכים של צ'מפיון נוהגים להשתמש בחלפים תחליפיים שאני אישית לא הייתי רוצה שישימו לי ברכב, תוודא שהם שמים פילטר שמן מקורי.

 

כל מה שרשמת מעולה, בנוסף תגיד שלא ידביקו לך פרסומות ולא יגעו בלוחית רישוי, בהרבה מוסכים יש את החוצפה לעשות זאת ללא אישור הלקוח.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מנוע יש לך שם? במידה וזה עדיין CBZB בשנה הזאת, הפילטר מול העיינים שלך, כך נראה המקורי:

 

IMAG0463.jpg

 

בנוסף תוודא שממלאים רק 3.9 ליטר שמן ולא את כל המיכל קומפלט לתוך המנוע.

 

אין בעיה עם שמן של פז, כל עוד הוא עומד בתקן VW502.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף - כן, זו השנה האחרונה עם מנוע CBZB, ב-2016 יש מנוע חדש.

לגבי הפילטר - הבנתי - תודה.

 

לגבי השמן - 5 ליטר של קסטרול אדג' עולה 180 ש"ח. השמן שהם שמים עולה 300.

אני מעדיף, כמובן, לחסוך 120 ש"ח.

 

השאלה היחידה שנותרה - אם כבר אין הבדל בין השמנים - האם זה משפיע על אחריות "רצון טוב", ועדיף עכשיו לבלוע את ה-120 ש"ח האלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היחידה שנותרה - אם כבר אין הבדל בין השמנים - האם זה משפיע על אחריות "רצון טוב", ועדיף עכשיו לבלוע את ה-120 ש"ח האלה?

 

לא, למה לבלוע 120 ש"ח + שישימו שמן פפחות איכותי ברכב?

 

תבקש שאתה תביא את השמן מהבית ושיקחו רק על העבודה, לא מסכימים? לך למוסך אחר שיסכים.

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת לא מבין בשמן (וברכבים בכללי) שום דבר, אני עושה הכל בהתבסס על גוגל ועל הפורום הזה.

אסף אמר שאין עם השמן בעיה, הנחתי שזה אומר שמדובר באותו שמן.

 

לכן, אני גם קורא (מאיפה אתה חושב שהרכבתי את רשימת הדרישות בתגובה הראשונה?) ומתייעץ כאן :)

עריכה אחרונה על ידי Overkiller
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תהיה לך בעיה עם האחריות והקסטרול ברמה הרבה יותר גבוהה מהפז ובאופן הזוי זול בצורה משמעותית.

 

אני ב 3 רכבים בבית וטרקטורון משתמש רק בקסטרול [ EDGE לרכבים ]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון אישי, במוסך הזה משתמשים בשמן גרמני מאושר ע"י צ'מפיון בשם MEGUIN

 

אל תבקש לנקות פילטר אוויר, ניקוי בעזרת לחץ אוויר גורם נזק לפילטר ומעבר של חלקיקים למנוע. אפשר לפרק את הפילטר ולנקות את בית הפילטר בלבד.

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור, לא מנקים מסנני אוויר חד פעמיים. בעבר נתתי הסבר מאוד מפורט כאן בפורום מדוע, אתה מוזמן לחפש את זה. אם אתה רוצה לנקות מסנן אוויר תקנה מסנן שמיועד לכך כמו K&N. כל מניפולציה על מסנן אוויר חד פעמי תגרום נזק למסנן ופוטנציאל נזק למנוע. עדיף שלא תפתח ולא תיגע ותחליף לפי הוראות היצרן פעם ב 4 שנים או 60 אלף ק"מ. אם ברצונך להחליף באינטרוול קצר יותר - מומלץ בישראל להחליף כל שנתיים.(מדינה עם הרבה אבק) אבל למען המנוע שלך - אל תתעסק, תפתח תחליף וסע לשלום. תתרחק ממכונאים (גם כאלה במורשה) שאומרים לך שזה בסדר, זה מעיד על חוסר הבנה בתכונות הפיזיקליות של מסנן, המבנה שלו ותפקידו.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה - חזל"ש.

יש לי טיפול ראשון חינם במוסך ריטס.

לא מכיר את המוסך, אבל הוא מורשה, וזה חינם.

 

אז הדבר היחיד שצריך לזכור זה להראות את השובר בסוף :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם מציעים לך שמן תחליפי חצי סינטטי זול או משהו בסגנון, כי זה מה שכלול בשובר - תסרב. תגיד שאתה רוצה חלפים מקוריים שעומדים בתקן, בלבד.

יכול להיות שיציעו לך להוסיף תשלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...