Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

יצא לי לנהוג באוונסיס כמה שעות ,במילה אחת-תענוג .

הנסיעה הייתה שקטה למדי ,המתלים טובים-לא רכים ולא קשיחים מדי .

האבזור משביע רצון .

המושבים מצויינים -של כל נוסעי הרכב , של הנהג -תומך בגב ולא התעייפתי כלל.

הבעיה-מחיר גבוה .

אם את אותו ניהוג ותחושה דומה אפשר לקבל במרכב אחר,קומפקטי יותר ,הרכב יהיה תפור כמו כפפה ליד .

תודה

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה לי שאפשר, בקורולה...

 

האוונסיס, נוחה כן (מתלים רכים) מרווחת יחסית, בג'אז לא רע ובזה זה מסתיים. היא מחווירה ליד רוב המתחרות שלה, ואם הנאה מנהיגה אתה מחפש, לא תמצא את זה אצלה.

פורסם

הנאה מנהיגה זה הדבר האחרון שאני מחפש .

יותר חשוב בהרבה-בידוד רעשים טוב עד סביר , מתלים טובים-הרכב יבלה רוב הזמן בעיר במהירויות עד 50 קמ"ש, פסי האטה ומפגעים שונים -בשנים האחרונות משום מה כמות המפגעים עלתה :(

אני לא מתכוון לחרוש עם הרכב ק"מ גבוה -16\17 בשנה זה נתון סביר .

בשביל נסיעות לים המלח \אילת יש חברים עם ליסינג :)

חסכון בדלק הוא בונוס

פורסם
היי,

 

יצא לי לנהוג באוונסיס כמה שעות ,במילה אחת-תענוג .

הנסיעה הייתה שקטה למדי ,המתלים טובים-לא רכים ולא קשיחים מדי .

האבזור משביע רצון .

המושבים מצויינים -של כל נוסעי הרכב , של הנהג -תומך בגב ולא התעייפתי כלל.

הבעיה-מחיר גבוה .

אם את אותו ניהוג ותחושה דומה אפשר לקבל במרכב אחר,קומפקטי יותר ,הרכב יהיה תפור כמו כפפה ליד .

תודה

 

לדעתי פולקסווגן גולף 1.4 125כ"ס מתאמה לך

נסיעה שקיטה, איכות הרכבה מעולה ,מושבים טובים , חיסכונית בדלק ,אבזור טוב ורכב משוכלל למשל יש בלם יד חשמלי שיש בו מערכת auto hold שהיא מחזיקה את הבריקס בעמידה ויש start&stop ויש מראות מתקבלות חשמלית אוטומתית בנעילת הרכב ותאורה מתחת למראות ומרים חלונות מקורי מהיצרן ומולטימדיה מקורית 6.5 אינץ ובה נמצא מערכת להקרנת מסך הטלפון (android auto, apple car play , mirrolink)

ויש לך אפשרות לרכוש אותה מליסינג 0 ק"מ במחיר של כ117אלף שח

ואם אתה רוצה עוד אבזור יש לך את רמת גמור קומפורטליין שהיא עם מנוע 1.4 150כ"ס

אבל כשאתה רוכש גולף אל תתן ליבואן להתקין לך שום דבר ברכב כי ההתקנות של היבואן עושות בעיות לרכב

ואם אתה רוצה חיישני רוורס יש לך אופציה לתוספת של 5900 שח לרכישת מערכת park assist שהיא חיישנים קדמיים ואחוריים ועל הצדדים מקוריים מהיצרן ומערכת חנייה אוטומטית וכשאתה עושה רוורס החיישנים מופיעים לך במסך המולטימדיה

פורסם

כתבת שבגולף יש אפשרות לגוגל ושיקוף הטלפון. אני לי מכיר את זה ואצלי זה חסום. אתה בטוח שזו אופציה קיימת עכשיו ברכבים חדשים?

פורסם (נערך)

שיקוף המסך יאפשר להשתמש באפליקציות ? לפעמים צריך waze או אפליקציית רדיו .לגבי "סייען חניה"-לא ממש נחוץ אבל חיישנים קדממים+אחוריים הם must. (מעדיף לגשת למתקין חיצוני ) האם המנוע או הגיר בגולף 125 אמינים \מחלות הילדות התגלו והיצרן הצליח להתמודד איתן ?קצת מפחיד לרכוש גיר רובוטי ומנוע מודגש מה גם שאני לא מחפש ברכב חדש את יתרונות השילוב =הנאה ונהיגה מהירה אמינות ושקט לאורך זמן יותר חשובים לדעתי .

 

האוקטביה אופציה מעניינת -מה הכוונה "כיוון גב תחתון " ? - זו תוספת בד באזור הגב התחתון שמעניקה תמיכה נוספת ?

 

שאלת האמינות מתייחסת גם לאוקטביה

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם
כתבת שבגולף יש אפשרות לגוגל ושיקוף הטלפון. אני לי מכיר את זה ואצלי זה חסום. אתה בטוח שזו אופציה קיימת עכשיו ברכבים חדשים?

 

קראתי פעם כתבה באתר רכב ישראלי שהמערכת פתוחה -לפי הזכרון שלי היה המבחן על גרסת הקמפורטליין-

אבל זה פתוח בפאסאט שלי למשל זה אומר שאתה יכול לפתוח את המערכת ברכב שלך במוסך של יבואן (יש לי פאסאט 1.8 החדשה פרימיום עם תוספת האנטרקטיב)

ברכבי סקודה וסיאט בישראל פתוחה במערכת בכל הרכבים

בפולקסווגן אפשריות השיקוף נמצאות תחת app connect וזה נמצא ברכבים שיש בהן מערכת composition media 2gen

פורסם
שיקוף המסך יאפשר להשתמש באפליקציות ? לפעמים צריך waze או אפליקציית רדיו .לגבי "סייען חניה"-לא ממש נחוץ אבל חיישנים קדממים+אחוריים הם must. (מעדיף לגשת למתקין חיצוני ) האם המנוע או הגיר בגולף 125 אמינים \מחלות הילדות התגלו והיצרן הצליח להתמודד איתן ?קצת מפחיד לרכוש גיר רובוטי ומנוע מודגש מה גם שאני לא מחפש ברכב חדש את יתרונות השילוב =הנאה ונהיגה מהירה אמינות ושקט לאורך זמן יותר חשובים לדעתי .

 

האוקטביה אופציה מעניינת -מה הכוונה "כיוון גב תחתון " ? - זו תוספת בד באזור הגב התחתון שמעניקה תמיכה נוספת ?

 

שאלת האמינות מתייחסת גם לאוקטביה

 

באנדרואיד אתה יכול לשקף חלק מאפלקציות רדיו כי לא הכול תומך וwaze עכשיו לא תומך android auto אבל בעתיד יהיה תמיכה ויהיה אפשרות להקרין את הwaze על המסך

לגבי החיישני אני ממליץ לך לרכוש את התוספת כי זה רכב חדש ולא נעים לחפור ברכב כדי להתקין חיישנים וגם חיישנים מקוריים הם שטוחים ולא נמצאים בחוץ כמו רוב החיישים הלא מקוריים

המנועים החדשים של פולקסווגן עם תקן יורו 6 (המנועים עם 110 , 125 , 150 כ"ס) הם אמינים והבעיות בען נפתרו והגיר חלק ומעביר הילוכים מהר

אני מציע לך לעשות נסיעת מבחן ולהרגיש את מה שאני מדבר כי לדעתי הרכב מתאים למה שאתה מחפש והוא נוע ושקט ומהנה לנהגה וחסכוני ויש בו כוח זמין מסלד נמוך כי הוא מנוע עם טורבו

לגבי כוונון גב תחתון אני מציע לך אם אתה רוצה כסאות נוחים לרכוש רכב עם כוונון גב תחתון , וגם שכחתי להגיד לכה שהמושבים בגולף קמפורטליין הם מושבים ארגונומיים


×
×
  • תוכן חדש...