Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר עם וואגית 2011 הוחלף בזמנו המכטרוניק במסגרת הקמפיין, נדמה לי ב 2013. לאחרונה שוב הלך המכטרוניק ורצו ממנו בסביבות 9000 שח. בסוף הוחלף על חשבון צמפיון ללא עלות אבל היה גם צריך לשלם על החלפת גלגל תנופה וזה יצא מכיסו.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי, ומחבר אחד עם רכב בן 5 הגעת למסקנה גורפת שהמכאטרוניק בעייתי?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
המזל הרע של הפוקוס הקודמת הוא ששווקה לציי רכב ואז הבעיה צפה מהר יותר . אבל כבר עלה פה קצין רכב שדיווח שמתוך כ200 רכבי vag בכ 70 הוחלף המצמד תוך 100K .

בכל מקרה סטינו מהדיון המקורי. הבחור מחפש רכב נוחות .

 

לגבי הפוקוס - הפוך, כל עוד הרכב נמכר רק לציי רכב אתה תשמע על בעיות בדיליי כיוון שאת משתמש הקצה זה לא מעניין - הוא מקבל רכב חלופי מחברת הליסינג. VAG מוכרים גם לפרטיים (VW, AUDI, SEAT בעיקר לפרטיים) וגם לציים (SKODA) ובכמויות מרשימות - אתה לא יכול להתעלם מהמכירות כיוון שלאורך זמן הן אינדיקציה מעולה על טיב המוצר. אם יש בעיה המכירות נעצרות, כמו שקרה בפורד אשר לזהכירך בשנה הראשונה של הפוקוס דור III "העיפו" 12K חתיכות - ממספר כזה לרדת בחדות תוך 3 שנים מה זה אם לא אינדיקציה לבעיה? להבדיל, במקרה של VAG המכירות עולות משנה לשנה (יש כאן בחור נחמד שמביא נתונים של מכירות רכבים כל חודש, אז אתה מוזמן לבדוק אותי).

לגבי קצין הרכב, אם כבר אתה מביא את המידע אז לפחות תדייק - הוא ציין כ-70 מכוניות מתוך 300 מכוניות ולא 200.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
טויוטה אוריס, קיה ספורטאז, קיה פורטה, גולף/גטה, פיגו 308 ...

אבל לדעתי - סיטרואן c4 החדשה. גם נוחה מאוד, מאובזרת וזולה ( 114000)

הייתי גם חשוב על כיוון הספורטאז/סיטרואן C4

אתה חייב לנהוג על 2 הרכבים האלו לפני זה ולראות מה יותר נוח לך, לכל אחד יותר מתאים משהו שונה,

האבזור ב2 המכוניות הוא מצויין, לספורטאז יש את ההתרון של המערכת בטיחות מתקדמת של קיה,

המחיר שלהם מאוד דומה אבל זה סגנון שונה, אני מאוד אוהב את הספורטאז והיה לי מאוד נוח לנהוג ברכב,

ממליץ לך על נסיעת מבחן לפני הכל על 3-4 רכבים ואז להגיב עם הרשימה הסופית אחרי נסיעת המבחן


×
×
  • תוכן חדש...