Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש בגולף מערכת דור 2 composition media mib2 וזה חסום.

 

אני לא יודע זה צריך להיות פתוח , תגש לאחד מוסכי היבואן ותגיד להם שיפתחו אותו

Btw מתי רכשת את הרכב שלך ? ואיזו רמת גימור יש לך ?

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עלויות הרכישה של האוקטביה ושל גולף די דומות .

האם עלויות האחזקה (ביטוח,טיפול, ירידת ערך) דומות גם כן

או שיש הבדל כלשהו כך ש*vfm של X ,עדיף על vfm של Y ?

*vfm-value for money

 

Auris היא האופציה השלישית , האם עלויות אחזקתה תיהינה בוודאות נמוכות יותר מאשר של שני הנ"ל ?

פורסם

האוריס תהיה זולה לאחזקה וגם פשוטה יותר. האוקטביה והגולף יעלו פחות או יותר אותו הדבר מבחינת אחזקה. יש לקחת בחשבון שהטיפולים של סקודה ופולקסוואגן יחסית יקרים. ממליץ לך לבקש מחירון טיפולים לפני שאתה סוגר עסקה

פורסם (נערך)

במה מתבטאת הפשטות?

אם ישנו קשר או סיכוי קלוש לבטיחות פחות טובה של האוריס לעומת השתיים האחרות ,כמובן שהטויוטה תרד מהרשימה.

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם (נערך)

מעולה. תוכל לציין בכמה מילים (אם תרצה תוכל גם להרחיב ,זה רק יועיל :) ) במה בכל זאת מתבטאת הפשטות של האוריס ?

יש משהו מאוד מעצבן אצל הבוחנים שמתחילים כל סקירה מלמשש את הפלסטיקה סביב הדלתות והדשבורד ,כאילו חוץ מיופי יש לפלסטיקה רכה יותר או פחות פונקציות נוספות.

במרבית הסקירות "שוכחים" פרט שולי כמו מרחק בלימה או קלות תפעול בלם היד -משהו שבאמת חשוב בכלי הברזל שתפקידו להביא אותנו ממקום למקום סביטחה ונוחות .

חשוב לי גם שמושב הנהג יתמוך בצידי הגב ושיהיה נוח ולא קשה מדי .

המושבים של האוריס היו קצת רחבים מדי ולא מספיק תומכים (מהתרשמות קצרה באולם התצוגה) .

 

מה דעתכם על אסטרה לעומת הרכבים שהוזכרו כאן ?

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם
כן. במחירה יש אלטרנטיבות עדיפות.

 

החלופות העדיפות הן גולף, אוקטביה ,אוריס (בדיוק בסדר הזה) או שיש כאלה שלא הוזכרו כאן ?


×
×
  • תוכן חדש...