Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אז ברשותי פיג׳ו 206 1.4 מודל 2003

לא נסעה יותר מדי הייתי אומר, בערך 96 אלף כרגע.

 

בהאצה הרעש גובר בהדרגתיות בתוך תא הנוסעים, וכשאני מגיע איתה לבערך 95 קמ״ש הרעש כבר בלתי נסבל.

אפשר להגיד שזה כמו להיות בתוך מטוס שממריא.

 

אני לא יודע אם זה אמור להיות ככה (סה״כ זה 1400) ואם לא, מה הייתם ממליצים לבדוק?

 

המון תודה מראש.

פורסם

קשה לאבחן רעשים דרך האינטרנט אבל אם תענה על השאלות הבאות אולי יהיה כיוון:.

 

האם הרעש תלוי סל"ד או תלוי מהירות? או תלוי במידת לחיצה על הגז באותה מהירות?

האם הרעש פוחת משמעותית כשאתה מעביר לניוטרל?

 

האם נשמע מחלק קידמי או אחורי של האוטו?

 

אם יש גיר אוטומטי, באיזה סל"ד עמוד המנוע ב 100 קמ"ש?

 

 

פורסם

מיסב גלגל , תבדוק אם אתה פונה ימניה / שמאלה הרעש גובר ( במהירות גבוהה ) הכוונה להטות את ההגה

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

  • ספונסר פורום
פורסם

אהלן,

רעש שאתה מרגיש שהוא מוגזם / חריג - לא מזניחים.

יכול להיות שמדובר בחיפוי פלסטיק שלא מותקן טוב, או בידוד שהתרופף, אבל כנראה שמדובר במשהו שונה.

גש לאחד המומחים לאבחן, אל תזניח.

מהיכן אתה שנוכל להפנות אותך?

עזרה

פורסם

המון תודה על כל התגובות!

אז לשאלותכם:

קשה לאבחן רעשים דרך האינטרנט אבל אם תענה על השאלות הבאות אולי יהיה כיוון:.

 

האם הרעש תלוי סל"ד או תלוי מהירות? או תלוי במידת לחיצה על הגז באותה מהירות?

האם הרעש פוחת משמעותית כשאתה מעביר לניוטרל?

 

האם נשמע מחלק קידמי או אחורי של האוטו?

 

אם יש גיר אוטומטי, באיזה סל"ד עמוד המנוע ב 100 קמ"ש?

זה נראה שהרעש תלוי מהירות.

לא ניסיתי להעביר לניוטרל.

הרעש מגיע מהחלק הקידמי.

ואכן הגיר אוטומטי, המנוע נמצא בערך ב 2900 סל״ד ב 100 קמ״ש.

 

מיסב גלגל , תבדוק אם אתה פונה ימניה / שמאלה הרעש גובר ( במהירות גבוהה ) הכוונה להטות את ההגה

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

הרעש לא גובר בהטייה של ההגה, הוא נשאר ממש אותו דבר ופוחת עם האטת הרכב בלבד.

 

אהלן,

רעש שאתה מרגיש שהוא מוגזם / חריג - לא מזניחים.

יכול להיות שמדובר בחיפוי פלסטיק שלא מותקן טוב, או בידוד שהתרופף, אבל כנראה שמדובר במשהו שונה.

גש לאחד המומחים לאבחן, אל תזניח.

מהיכן אתה שנוכל להפנות אותך?

עזרה

אני מקרית אונו, אבל בכל זאת אשמח לקבל קצת כיוון מכם לגבי מה יכולה להיות הבעיה.

פורסם

רעש של מטוס בהגברת מהירות כמעט בטוח שזה מיסב גלגל , לך למוסך תגידו שאתה חושד שיש לך בעיה באחת המיסבים ושיבדוק , מנסיון בפיג'ו וסיטרואן מהשנים האלו

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

  • ספונסר פורום
פורסם

ככל הנראה מדובר במייסב גלגל לא תקין, או צמיגים לא תקינים.

אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה ללא חיוב.

אורן

פורסם

כאשר אתה נוסע בכביש חדש וסלול היטב אחרי כביש פחות טוב - האם יש משמעותית פחות רעש? אם כן, הצמיגים הקדמיים שלך זקוקים להחלפה. בני כמה הם?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...