Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, לאחר 4 שנים אנחנו מוכרים את הטויטה יאריס בציר אוקטובר 2012 האוטומטית שלנו ( לא רובוטית)

ומתקדמים למשהו יותר חדש.

טווח המחירים הוא עד 115000.

לקו הסיום הגיעו שתי מתמודדות חדשות מהסוכנות: טויטה יאריס החדשה או סקודה ספייסבאק החדשה.

שתי הרכבים מגיעים באותו מחיר פחות או יותר, שתיהם אוטומטיות והשוני הוא בנפח מנוע: 1.39 אטמוספרי וידוע של טויטה לעומת 1.2 TSI של VW עם תיבת הילוכים DSG.

הרכב מיועד להיות אוטו שני בבית עד הפרישה של ההורים לפנסיה (עניין של שנתיים לפחות) ואז יהפוך לרכב ראשון.

היתרונות של היאריס הם בעיני:

1. ערך מכירה חוזר גבוה מהמקובל .

2. אמינות מצוינת.

3. הטבות שונות מהסוכנות כמו דיבורית, חיישני רוורס, טיפול ראשון חינם ועוד כמה הטבות שונות.

4. שם ומוניטין של רכב.

5. עלויות ביטוח וטיפולים במחיר סביר.

6. רכב שאנחנו מכירים ויודעים (כביכול אותו רכב כמו היאריס שהייתה לנו רק עם עטיפה חדשה יותר).

 

עכשיו בתור הכביכול מבין ברכבים בבית אני נוטה לטויטה ויש לי כמה חששות מהסקודה שהם:

1. לא אוהב רכבים עם טורבו ( מועד לפורענות לדעתי), (ממבחנים שונים הבנתי שהוא אמין יחסית).

2. ערך מכירה חוזר לא דומה לטויטה (הערות על ערך המכירה של סקודה לאחר 3 שנים יתקבלו בברכה אם בפחות, יותר, אותו דבר).

3. גיר DSG 7 שלמרות ביקורות טובות עליו אני עדיין אני חושש מהשם הרע שנוצר בעקבות האח הגדול שלו.

4. מחיר ביטוח וטיפולים גבוה מהרגיל.

5. מוניטין שירות הלקוחות האגדי של צ'מפיון מוטורס.

 

הערות יתקבלו בברכה וגם הצעה על רכב מעניין בטווח המחירים הנ"ל יתקבלו בברכה.

בתודה רבה ותודה לך באר שבע, שי :)

פורסם

לדעתי ההונדה ג'אז נותנת חבילה הרבה יותר טובה מהיאריס אם אתה מחפש משהו סחיר. (יותר אבזור , יותר מרווח ,יותר בטיחות ,תא מטען גדול יותר).

לסקודה שנתיים אחריות בלבד, לשיקולך, ואם ואגית , אולי הפולו בגרסה המאובזרת ביותר שלה , עם 3 שנות אחריות ואיכות חומרים טובה יותר (סופרמיני אבל יותר קטנה מהראפיד).

פורסם

תודה לכולם.

החלטנו לרדת מהסקודה והשיקול כעת יהיה הטויטה יאריס לעומת המאזדה 2 דמיו.

איזה שהם חסרונות של מאזדה 2 דמיו?

ערך מכירה הכי בולט פה ( כל השאר די זניח).

ההונדה ג'ז הייתה מועמדת עד לנסיעת מבחן ושם הרכב הרגיש מאוד כבד ( גם רכב יחסית שתיין לעומת האחרות).

פורסם

תהיה פחות חסכונית מהיאריס עקב גיר אוטומטי רגיל וצפופה ביחס לקטגוריה.

הפלוס שלה זו איכות חומרים טובה ונחשבת גם למהנה לנהיגה יחסית ( אישית הייתי מעדיף אותה).

ג'אז שתיינית ? לא נראה לי , בסה"כ היחידת הינע שלה (גיר ומנוע דיי קרובות ליאריס).

×
×
  • תוכן חדש...