Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסן X trail


MikMan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מעוניין לקבל מידע ממשהו שרכש את האקס טרייל. קראתי מספר נסיעות מבחן ברשת אך "אין חכם כבעל ניסיון" ובכל זאת...

איך איכות החומרים, נוחות הנסיעה והאיבזור, צריכת הדלק ביחס ל אאוטלנדר 7 מקומות.

(מקוה שזה הפורום המתאים לשאלה זו).

תודה

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
שלום לכולם

מעוניין לקבל מידע ממשהו שרכש את האקס טרייל. קראתי מספר נסיעות מבחן ברשת אך "אין חכם כבעל ניסיון" ובכל זאת...

איך איכות החומרים, נוחות הנסיעה והאיבזור, צריכת הדלק ביחס ל אאוטלנדר 7 מקומות.

(מקוה שזה הפורום המתאים לשאלה זו).

תודה

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

לאבא שלי יש X-TRAIL 2005 בערך שנה, ולפי מה שהוא אומר זה הרכב הכי טוב שהיה לו אי פעם.

מבחינת אבזור, נוחות הרכב ונוחות הנסיעה אין מה לדבר הרכב פשוט מפנק.

הרכב אוכל משהו כמו 14-15 ליטר ל100 ק"מ בנסיעה רגועה בלי לחיצות מיותרות.

רכב מרווח ונוח בצורה מדהימה, אין לי דברים רעים להגיד עליו רק תדלק וסע.

פורסם

את זה קראתי... אני מחפש מישהו שנוהג ברכב מזה כמה שבועות / חודשים.

כניראה שעדין אין...

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

הבנת הנקרא...

הבן אדם מחפש מישהו בעל נסיון אישי עם הרכב (החדש!) וספציפית ציין שקרא מבחני דרכים. [emoji4]

פורסם

מקפיץ... דוקא אני מתחיל ליראות הרבה כאלו על הכביש. אף חבר בפורום לא רכש עדין? ;-)

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • חודש מאוחר יותר...
  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

במגזין אוטו של החודש ישנו מבחן בין אאוטלנדר 7 מקומות (דגם של 169500) לבין אקסטרייל בגירסה המוזלת החדשה (175000). מבחן מאוד ממצא עם נתונים שנראים אובייקטיבים.

אני סקרן לדעת איך זה שבחמישה חודשים עדיין לא הגעת למסקנה לגביו?

האם ביצעת נסיעות מבחן?

מה חוות הדעת שלך?

הרי די ברור למי מתאים הניסן - מי שמרבה בנסיעותוהמושבים 6 ו-7 כמעט ולא יהיו בשימוש.

אני מאמין שגם יהיה לניסן יתרון סחירות בגלל מנוע הדיזל ומיעוט רכבי ליסינג.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לא מסכים עם דיזל שווה הרבה נסיעות... ואם אני נוסע ממוצע לא יעזור לי דיזל? בכל מקרה אני שואל מישהו שקמה ונסע כמה אלפי ק"מ ולא מבחן שמישהו נסע כמה מאות. אני אחפש בכל זאת בעיתון. אבל עדין מעדיף מישהו עם ניסיון. דרך אגב בנסיעת מיבחן שלי באאוטלנדר היה סבבה אבל שהרכב שלך תקופה ממושכת אתה מתחיל באמת להכיר הרכב.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

לפי החתימה, בבעלותך אאוטלנדר 2015?

אתה באמת תחליט להחליף בגלל דיעה כזו או אחרת של מישהו וירטואלי שקנה אקסטרייל?

את האאוטלנדר אתה בטח מכיר (גם אם יש לך אאוטלנדר מלפני מתיחת הפנים), עשה נסיעת מבחן בניסן, לפעמים נסיעה קצרה יכולה לגרום לך לפסול או להזמין רכב כזה או אחר.

במיוחד אם אתה מכיר היטב את המתחרה היחיד שלו.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אז בכל הזמן הזה, לא עשית נסיעת מבחן?

לגבי הקודיאק, סטטית לפחות (מישיבה בה) התרשמתי ממה מאוד כשהוצגה בפריז.

פורסם

כשזה יהיה רלוונטי אעשה נסיעת מיבחן אבל עדין לדעתי נסיעה של שעה ברכב לא באמת יכולה לספר הכל...

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

×
×
  • תוכן חדש...