Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני רק אניח את זה כאן.

עצוב!

 

לקריאה

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסה שוב בבקשה, אצלי זה עובד

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
אני רק אניח את זה כאן.

עצוב!

 

לקריאה

התחושה הזו דומה אצל רוב היורדים לחו"ל.

כל מי שגר תקופה מסוימת בחו"ל, הרחק מכותרות העיתונים והצפירות ברחוב שבארץ, רואה עד כמה המדינה שלנו נראית מבחוץ כמו בית משוגעים אחד גדול.

היו לי לא מעט אופציות להישאר בחו"ל במשכורת מפוצצת ובתנאים מפליגים, בחברות שביצעו אח"כ אקזיט מטורף.

אני משער שאם הייתי נשאר בחו"ל, לא היו לי ואפילו לנכדי (שעוד לא הגיעו) דאגות כלכליות.

אשתי ביקשה שנחזור לארץ ולכן חזרנו.

למרות שהמדינה וההנהגה שלנו נראים לעיתים כמו מחלקה פסיכיאטרית, אני לא מצטער לרגע שחזרנו לכאן.

פורסם

א. לא עובד מהטאפטוק, עובד מהדפדפן הרגיל.

 

ב. ניר, למה בסופו של יום אתה לא מצטער?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
ניר, למה בסופו של יום אתה לא מצטער?

אם אתה נשוי, אתה בוודאי יודע שהאישה היא שקובעת, והיא אף פעם לא טועה :-)

 

וברצינות, לא ראיתי את עצמי נשאר בחו"ל, במיוחד עם ילדים.

את מיטב שנות העשרים והשלושים "שרפתי" על רילוקיישנים בחו"ל.

 

אחרי שראיתי, גרתי והתערבבתי, הגעתי למסקנה שלמרות הכל, כיף כאן.

פורסם

סתם מתוך סקרנות... איפה גרת וכמה זמן?

רילוקיישן לאנגולה ורילוקיישן לוואנקובר אלו שני דברים שונים לחלוטין

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
סתם מתוך סקרנות... איפה גרת וכמה זמן?

רילוקיישן לאנגולה ורילוקיישן לוואנקובר אלו שני דברים שונים לחלוטין

 

הייתי בלא מעט מדינות באירופה (גרמניה, אנגליה והמדינות הנורדיות), ארה"ב וכמו שכתבתי לפני כן, גם בקנדה.

מצטבר - לפחות 10 שנים של מגורים "קבועים", בלי לקחת בחשבון טיסות ושהייה כשהתגוררתי בארץ.

 

באנגולה מעולם לא הייתי, אך אני יודע על לא מעט ישראלים שעושים שם הרבה מאוד כסף.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם (נערך)

תשמע, כסף זה לא הכל בחיים, אבל בכל זאת, במידה ותרצה לשתף כמובן, אותי מעניין מה היה כל כך חשוב ומדהים בארץ לאשתך כדי לרצות לחזור, למרות שבחול היא היתה יכולה לשחרר את הילדים והנכדים שלה (לפי דבריך) מדאגות כלכליות.

 

כל כך רע שם לילדים ? הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב שהיא מספיק חזקה בשביל לחזור ולוותר על תנאים כל כך טובים הם געגוגים למשפחה מקרבה ראשונה, או\וגם שעמום טוטאלי של האישה שנגרם מכך שהיא לא צריכה לעשות שום דבר חוץ מלהיות בבית עם הילדים - וזאת בגלל שהעבודה של הגבר מספיקה.

 

באמת מעניין לדעת למה חזרתם.

 

זה לא שאתה אומר היה לנו מצב כלכלי סבבה אבל וואללה החלטנו לוותר על זה, אתה אומר היינו יכולים לסדר את הנכדים כלכלית אבל החלטנו לחזור. צריך להיות משהו הרבה יותר עמוק מגעגועים לחומוס ולסחבקיות עם החברים בארץ בשביל לוותר על כזה דבר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם (נערך)

לאשתי היתה סיבה מספיק מוצדקת לחזור לכאן.

כמו כן, זה מאוד קשה להיות מטורטר עם ילדים ממדינה למדינה וממסגרת למסגרת, למרות שבארץ דאגו לי להכל.

 

להגיד לך שהתבאסתי כששמעתי שהחברה פיצצה הנפקה מהסרטים, כשהוצע לי לעבוד שם שנתיים לפני ההנפקה? אשקר אם אגיד שלא.

לצערי הרב, זה קרה לי פעמיים בשתי חברות שונות.

 

כמו שאני אומר תמיד לעובדים שלי (אז וגם היום) - אין מה לחיות את העבר.

מה שהיה, היה. דפדפו הלאה.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

לאור כל המצב עם הקורונה בארצות הברית האם נראה לכם שיהיו שינויים בקבלת גרין קארד לארצות הברית ודווקא לקנדה יהיה יותר קשה להגר?

 מצב בקנדה יותר טוב כרגע, נראה שהם יותר מחזיקים שליטה.

פורסם

שימו לב - שרשור מ-2016.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, MOR125 כתב:

לאור כל המצב עם הקורונה בארצות הברית האם נראה לכם שיהיו שינויים בקבלת גרין קארד לארצות הברית ודווקא לקנדה יהיה יותר קשה להגר?

 מצב בקנדה יותר טוב כרגע, נראה שהם יותר מחזיקים שליטה.

מאז 2016 הפיקוח והקושי להשיג ויזות הגירה ומעבר לגרין קארדים רק עלה (ומשמעותית).

למעשה בתקופת זמן בין פתיחת השרשור לעכשיו - הרבה חברות הפסיקו לעשות ניסיונות גיוס של h1b ברמות מסוימות בגלל האחוזי אישורי ויזות הנמוכים.

גם על l1 יש הקשחה משמעותית על הקריטריונים של הויזה הראשונית ובמיוחד על הארכות.

 

בתור משהו שעבר בסוף 2015 וקיבל את הגרין קארד שלו לפני כשנה ויש לי כמה וכמה חברים בתהליכים כאלו ואחרים - אני רק רואה את כמות הקשיים נערמת.

רוח המפקד היא בהחלט לא להקל את הקריטריונים והתהליכים - שלא לדבר שדברים האטו עכשיו והתורים יהיו אפילו יותר ארוכים.

 

גם בתקופה הזו - ועם חלק מהמשרדים סגורים - ארה״ב לא הכריזה על אף הקלה בתהליך או הארכות עקב המצב.

זה לא המצב בקנדה.

 

מה שנקרא - אל תבנה על זה.

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...