Jump to content

MOR125

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי MOR125

  1. לאור כל המצב עם הקורונה בארצות הברית האם נראה לכם שיהיו שינויים בקבלת גרין קארד לארצות הברית ודווקא לקנדה יהיה יותר קשה להגר? מצב בקנדה יותר טוב כרגע, נראה שהם יותר מחזיקים שליטה.
×
×
  • תוכן חדש...