Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאמין שמוזיקה צריכה להיות כמה שיותר קרובה למקור,

אצלי בפאנל לדוגמא .. האיזון היחיד שאני משתמש בו .. זה או יותר באס, או פחות באס. וגם זה בדרך כלל על פלט.

(כרגע יש לי רק את הבאזוקות מאחורה, והבמה הקידמית קצת מנוטרלת עקב טעייה לגורלה העתידי).

 

בכל אופן אדי, אף פעם לא ניסיתי למדוד את השוני בין האקולייזרים, ואתה יודע מה ....

אם אני אגלה שיש שוני מהותי בין האקולייזרים , אני אהייה מופתע.

יותר מאוחר אם אהייה לי כח, אני אלך למדוד את כל האפליקציות של הקרוס של הקנווד2020.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני ישמח אם תעשה את זה ידידי....

 

שי אתה צודק שמוזיקה צריכה לישמע כמו המקור אבל הקרוס צריך "לחיות "אותה וליגרום לה באמת להישמע כמו המקור... לדוגמה עכשיו עם הFNQ שיש לי שומעים כאילו הבן אדם יושב ברכב שלך ואתה מצמיד לו אקדח לראש והוא מנגן כמו גדול:lol: .....

אני בטוח שאם תיקנה רדיו דיסק כמו של מתן אתה תהיה יותר מרוצה מהמערכת שלך....

פורסם

כרגע אמרת שלא יהיה שוני בפלט, אז במה מערכת אחרת תועיל לי ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בחחתוכים ידידי אני אומר שהחיתוכים יעזרו למוזיקה שלך להישמע יותר "מקורית" תחת איזון יפה...ולפעמיים תחת חוסר איזון כגון מויזקת ראפ עם באסים ....אז למה לך 2סאבים של פיוניר עם הגברה של מונו כדי לא לישמוע עם באסים סתם כדי שהיה באס ברקע?

פורסם

דבר ראשון, בהקשר לחיתוכים קשה לי להאמין כמה שוני זה יועיל לי ..

דבר שני אינני משתמש בפאנל עבור חיתוכים, אלה בקרוס של המגברים שלי..

דבר שלישי , אני בקרוב הולך לעשות הזמנה של סלילים\נגדים אשר יספיקו לי לבנות קרוסים עם סלופ של 12DB לאוקטב, עבור -כל- האלמנטים של המערכת שלי(מלבד הסאבים)..

דבר רביעי, כבר שכחנו מפרוייקט המחשב נייד שלי, יש לי את האודיגי2 של קריאטיב, לדבר הזה יש דיוק של אקולייזר

24DB OCTAVE אקולייזר, ל7.1 ערוצים שידור .....לא נראה לי שהמציאו את הפאנל שעומד איתו במחיר שלו כמובן.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הופה איל, מתחת לחגורה ? :)

אתה יודע שאתה גורם לדבריי להישמע רע עכשיו ?

 

כי בעצם מה שאתה אומר, שעם הציוד הגרוע שלי .. אני בעצם לא יכול לשמוע טוב ...

ואנשים יסיקו מכך, שיש שוני בין הסאונד של הפאנלים ..

אז איל, הגיע הזמן שתחדד את דברייך בבקשה.. :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מתחת לחגורה? ככה אתה מכיר אותי? ;)

איזה זמן הגיע? הדברים שלי מחודדים וכתובים עשרות פעמים בפורום הזה. הנושא הזה נידון לא ממזמן.

 

בלי קשר לHU, אתה לא מתעניין בSQ אז זה ההגדרות שלנו ל"נשמע טוב" הן שונות לגמרי.

פורסם

ההגדרה שלי של לשמוע טוב - מהפאנל שלי.

היא להיות נאמן למקור..

אני מניח שההגדרה שלך של לשמוע טוב, זה האופציה לאזן את המקור לפי תנאי השטח.

 

בשורה התחתונה, אין זה אומר שהפאנל שלי "נשמע פחות טוב" .. זה פשוט אומר שהפאנל שלי מסורס, לעומת העדפות שלך ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אכן איל, אבל מן הסתם לא הבאת מכשיר משוכלל עם אקולייזר מדוייק, בשביל לא להנות מהיכולות שיחזור שלו בתנאי השטח של הרכב שלך.

הלא כך ?

דרך אגב.. בוא נצא מנקודת הנחה שאכן יש לך את האקולייזר הכי משוכלל בעולם, ויש לך את המיכשור הכי טוב והכי מדוייק בשביל לכוונן אותו.

אם לאחר מספר השוואות וכיוונונים, הגעת למסקנה שהמצב הכי טוב עבור הרכב שלך, בשביל לקלוע "למקור" .. הוא בעצם FLAT...

האם היית לוקח מכשיר ללא כל הכיוונונים ? :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יותר קשה לייצר רמקול נאמן למקור מאשר CD, לפחות לדעתי ולכן גם לעיתים קשה להגדיר בדיוק מה היה המקור (שכן אחרי הכל מה שאנחנו שומעים מקבל את האופי של הרמקול).

אם למשל מערכת שלא נאמנה למקור הייתה נשמעת באוזני טוב יותר מכזו שכן, הייתי כמובן מעדיף אותה.

ברכב יש כזו אקוסטיקה גרועה שהסיכוי שלא תצטרך שום תיקון הוא קלוש. ההורנים שיש לי באופן טבעי אין להם הענות שטוחה לגמרי ויש להם פיקים בתדרים מסויימים ולכן במקרה שלי האקולייזר הכרחי (יש להם יתרונות, זה אחד מהחסרונות).

ברור שאם הכיוון שנשמע הטוב ביותר הוא FLAT אז לא הייתי משתמש באקולייזר, שאלה קצת מצחיקה. עדיין הייתי צריך את הפרוססור כי הוא גם הקרוס האקטיבי שלי. בHU אני לא משתמש בכלום חוץ מהשמעה נטו.

פורסם

איל,ממש אהבתי את ההימרה שלך:-) עכשיו אני יהפוך אותה לחתימה שלי....לא איכפת לך?

 

כן איל אבל לא כול האנשים פה יכולים להרשות לעצמם מעבד צליל ב10אלף שקל לכן החברות כמו פיוניר וכו' עשו קרוסים ומעבדי ציליל בHU...:wink:

פורסם

חח, מקודם שהיה את הדיון בנוגע לאיכות השמעה של המכשיר במצב פלט,

פנה אלי בחור נחמד באיסיקיו, והסביר לי למה אף אחד לא מוכן לבוא ולעשות את המבחן העיוור ...

בכל אופן איל, הסיבה ששאלתי אותך, זה בשביל לתת לו את התשובה לגבי מה שהוא אמר לי.

:)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...