Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההבדל בין האלפין שכולם אומרים שהוא יותר איכותי

מפיונר דוגמא

זה בגלל האפשרויות הרבות והטובות שיש בו של חיתוך וכיוון

תעשה חיפוש טוב אייל רשם על זה משהו פעם

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל הרדיודיסקים יתנו את אותה התמורה בדיוק.

השאלה פה בנוגע לעיוות של הPREAMP.

והשאלה בנוגע לכיוונונים של אקולייזר ...

 

בשורה תחתונה, גם אם ההבדלים היו מהותיים, האוזן שלך לא היתה תופסת את זה כשוני מהותי - גם אם היית משתמש בזה בצורה אופטימלית.

שי, שמעת פעם מכשיר של אלפיין על אותו סט אפ מול פיוניר?

ואתה מתן?

 

כיצד אתם קובעים כאלו דברים? האוזן תתפוס הבדלים, ואינך צריך להיות "אודיופיל" בשביל זה.

צריך רק לדעת למה להקשיב.

 

לפיוניר והאלפיין, אופי סאונד שונה זה מזה, ואינם נותנים כלל את אותה התמורה.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי, אם הקנווד 2020 שלי יכול לתת העינות שטוחה לחלוטין, אני מאמין שגם האלפיין יכול.

ואם האלפין נותן העינות שטוחה, וה2020 נותן העינות שטוחה, משמע שניהם נשמעים זהה לחלוטין.

 

לגבי יכולות האקולייזר הפנימי שלהם , זה השוני ביניהם ... וזאת ההשלכה היחידה שצריכים להתיחס אליה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חח,שוב אתה שי מדבר ומבסס עובדות על כלום ובלי שום ניסיון כי אם היה לך ניסיון הייתה מבין שאלפיין נישמע ממש שונה ..

 

לויטלי יש עכשיו באוטו רדיו דיסק ישן של אלפיין ...בהתחלה חשבתי שבאמת אין הבדל בשמיע בין HU אבל ששמעתי אלפיין היה הבדל הוא היה מתכתי יותר מאשר הפיוניר שלי..הרדיו דיסק ממש ישן אבל יש בו כול כך הרבה אפשריות שהוא לא רואה את סידרת 7 של פיוניר מימטר וזה עוד דגם יחסית נמוך אני רק יכול לדמיין איזה דברים יש בסידרה הכי גבוה של אלפיין..

 

אני חשבתי פעם פיוניר אלפיין נידבלים רק בכמה אפשריות חיתוך אבל טעיתי ....אלפיין פשוט עולה על פיוניר ברדיו דיסקים ובגדול ...

למי שיש אפשרות להביא אלפיין שיביא בלי לחשוב אפילו:-D

נ''ב

 

אני הייתי מת לאלפיין ברכב שלי...

פורסם

לא הענות ולא קשקושים.

 

שמעת אותם זה מול זה? כמובן ששניהם ב FLAT , ולא מושפעים מאקולייזר, אנלייזר, DSP, וכו'

 

המכשיר שלך בקושי מסוגל להתחרות עם הסיניים הלא מותגיים בסאונד, ושמעתי אותו עשרות פעמים

על המון סט-אפים, ומגוון גדול של כלי רכב. הוא נופל מול הדגם הכי פשוט של אלפיין, מבחינה מוזיקלית,

כשתשמע אותם זה מול זה, תבין כמה הקנווד שלך לא יודע "לנגן".

 

מלבד הפלסטיקה, (בדגמים מסוימים) האלפיין הם בין המכשירים הטובים ביותר ששמעתי, הם צלולים, שקופים, ומפורטים בהרבה ממקבילים להם במחיר. הטרנספורט שלהם, הוא הטוב ביותר שראיתי עד היום.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי, אתה טוען שאם אני מציג מולך שני מכשירים שנותנים העינות שטוחה ועם סיגנל בריא(לא מעוות).

אתה יכול להגיד איזה האלפיין ? ואיזה הקנווד 2020 ?

 

אדי, תערוך חיפוש בפורום מהזה העינות של מוצרים, ואז תגיב לגבי הידע שלי בנושא.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אאה ניזכרתי, גם אני שמעתי את אותו קנווד והוא נופל בגדול מהפיוניר ושלא נדבר על אלפיין...

חחח,שי אבל כול הקטע ברדיו דיסקים זה החתוכים ומעבדים שנימצאים בפנים ההשווה שלך ממש לא פרקטית

זה כמו שפרארי ואפול שלי נוסעות זו לינד זו 80 קמ"ש נכון אותה מהירות אבל אתה תעדיף ותגיד האופל לא נופלת כי גם היא נוסעת 80קמ''ש ואין הבדל...

או כמו להגיד הינה צמיג של מישלין וצמיג של קומו או אליאנס ולהגיד ששניהם עקולים לכן אתה לא תרגיש הבדל....

פורסם

אדי, כשהצעתי לך 500 שקל להוכיח את הטענה לגבי ה RCA, סירבת ..

כשהצעתי לך 500 להוכיח את הטענה של האיכות של המגברים .. סירבת ..

כשהצעתי לך 500 לגבי העובי של הכבלים של הסאבים שלנו.. סירבת..

 

אם הציע לך כסף עכשיו, יש טעם ? אתה תתעניין ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
חח,שוב אתה שי מדבר ומבסס עובדות על כלום ובלי שום ניסיון כי אם היה לך ניסיון הייתה מבין שאלפיין נישמע ממש שונה ..

 

לויטלי יש עכשיו באוטו רדיו דיסק ישן של אלפיין ...בהתחלה חשבתי שבאמת אין הבדל בשמיע בין HU אבל ששמעתי אלפיין היה הבדל הוא היה מתכתי יותר מאשר הפיוניר שלי..הרדיו דיסק ממש ישן אבל יש בו כול כך הרבה אפשריות שהוא לא רואה את סידרת 7 של פיוניר מימטר וזה עוד דגם יחסית נמוך אני רק יכול לדמיין איזה דברים יש בסידרה הכי גבוה של אלפיין..

 

אני חשבתי פעם פיוניר אלפיין נידבלים רק בכמה אפשריות חיתוך אבל טעיתי ....אלפיין פשוט עולה על פיוניר ברדיו דיסקים ובגדול ...

למי שיש אפשרות להביא אלפיין שיביא בלי לחשוב אפילו:-D

נ''ב

 

אני הייתי מת לאלפיין ברכב שלי...

אדי, מהן השטויות האלו?

 

מבחינת בולמי זעזועים, אמינות, פלסטיקה ונוחות משתמש, פיוניר לא סופרת שום חברה.

ובמה בדיוק האלפיין הישן טוב מהפיוניר שלך? בזה שהוא מתכתי יותר? זו מגרעה בפעם האחרונה שבדקתי...

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
שלומי, אתה טוען שאם אני מציג מולך שני מכשירים שנותנים העינות שטוחה ועם סיגנל בריא(לא מעוות).

אתה יכול להגיד איזה האלפיין ? ואיזה הקנווד 2020 ?

 

אדי, תערוך חיפוש בפורום מהזה העינות של מוצרים, ואז תגיב לגבי הידע שלי בנושא.

בלי שום בעיה.

ובלבד, שלא "תסרס" את המכשירים.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

ידידי הוא פשוט טוב יותר יש בוא הכול כמו בסידרה 7 רק אין MP3 כי הוא ישן יותר אבל פשוט הכול...

אני לא אומר שפיוניר חרא של חברה אבל אני אומר שאלפיין חברה טובה יותר צריך ליראות כדי להאמין...

פיוניר חברה מצויינת ואיכותית ואימנה אבל אלפיין טוב קצת יותר.....

 

שי,עם כול הכסף הזה להיתערביות ואתה נישאר עם קנווד שלך? :wink:

פורסם

אתה מנסה להשמיץ את היכולת התקציבית שלי להשקיע במערכת לאוטו ?

אתה לא יכול להוכיח שאני טועה, אז אתה יורד על המצב הכלכלי שלי ?

אדי, זה לא מה יש לך.. זה איך אתה משתמש בו.

 

שלומי אם היית יכול להגדיר סירוס..... שנדע איפה אתה שם את הגבולות ...

אני לוקח את שני המכשירים, מודד להם את העינות שלהם.

אם לשניהם יש העינות שטוחה. ממשיכים הלאה ...

לוקח הגברה בעלת 4 ערוצים, את הברידג הראשון מכייל לפי הפאנל הראשון.

את הברידג השני, מכייל לפי הפאנל השני. (עם הסקופ).

 

ומפה כל מה שנותר הוא להבחין, האם התנאים מקובלים , או שיש משהו שאינו מקובל עליך ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
ידידי הוא פשוט טוב יותר יש בוא הכול כמו בסידרה 7 רק אין MP3 כי הוא ישן יותר אבל פשוט הכול...

אני לא אומר שפיוניר חרא של חברה אבל אני אומר שאלפיין חברה טובה יותר צריך ליראות כדי להאמין...

פיוניר חברה מצויינת ואיכותית ואימנה אבל אלפיין טוב קצת יותר.....

 

שי,עם כול הכסף הזה להיתערביות ואתה נישאר עם קנווד שלך? :wink:

אתה לא מפסיק לבייש את עצמך אה?

 

גם אם תגיד שפיוניר היא חרא של חברה, היא תהיה כזו?

אלפיין אינה חברה טובה יותר, המוצרים שלה, מכוונים לקהל יעד אחר. ואילו פיוניר, היא חברה "עממית"

יותר, (עם מוצרים אמינים יותר) שמחיריהם שווים כמעט לכל כיס.

 

ושי נשאר עם הקנווד שלו, כי הוא לא מאמין שמכשיר אחר ישפר לו את הסאונד.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אין פה יותר מידי מה להבין

זה בדיוק כמו העניין של הגברות...

הצליל יהיה זהה ושאני אומר זהה זה ממש בצורה מדוייקת

מה שמשפיע עליכם זה רק אפשרויות החיתוך והכיוון הרבות שיש באלפין

 

וכן אדי התעסקי בכמה מכשירי אלפין בחיים שלי

אני לא ישקר ויגיד שיותר מידי אבל שמעתי והתעסקתי...

פורסם

שלומי אני בדעה שלך ולא מבייש שום דבר נכון שפיוניר חברה עממית אבל אלפיין פשוט טובה יותר אין מה לעשות..... ואתה זה אני אומר מניסיון עם מכשיר נמוך בקרוב אולי אני יראה את האלפיין החדש ה35 בסוף ואז באמת נגיעה למסקנות כלליות...

 

שי,אתה ממש צודק את הציוד שלי אני מנצל עד הסוף ומרוצה פשוט התלהבתי מאלפיין..

מתן, אלה ההבדלים בין אלפיין ופיוניר בחיתוכים ככה גם בצמיגים שלאחד יש אחיזה טובה ולשני פחות טובה אבל עדיין שניהם עגולים ...כלומר לכולם יש מצב FLAT אבל אתה בחיים לא תישאיר את הרדיו דיסק במצב FLAT ולכן יהיה הבדל בין פיוניר לאלפיין.......

ולא דיברתי אילך אלה על שי וניסיונו היתעסקת עם אלפיין אז אני מוריד את הקבוע MCD שלי


×
×
  • תוכן חדש...