Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאחרונה חוזרת אצלי תופעה של בריחת הקור מהמזגן

יש גם ריח רע בעת הפעלת המזגן .

הלכתי למומחה מזגנים שמילא גז+זרחן אך לא איתר דליפה בצנרת החיצונית.

על כן הוא מעריך שהמקור לבריחת הגז הוא בצנרתהיחידה הפנימית מה המצריך פירוק דשבורד ,עבודה רבה והמון כסף...

הוא ממליץ להזריק חומר יחודי שמוזמןמארה"ב ותפקידו לסתום את כל הדליפות בצנרת הפנים

העלות : כ700 ₪, לדבריו סיכויי ההצלחה- כ60%

היות ולא שמעתי על חומר כזה בעבר וחיפושבאינטרנט לא העלה דבר

אני פונה אליכם- האם מישהו שמע על טיפול כזה?

האם המחיר סביר? האם אכן זה מומלץ?

 

פורסם
שלום

לאחרונה חוזרת אצלי תופעה של בריחת הקור מהמזגן

יש גם ריח רע בעת הפעלת המזגן .

העלות : כ700 ₪, לדבריו סיכויי ההצלחה- כ60%

היות ולא שמעתי על חומר כזה בעבר וחיפושבאינטרנט לא העלה דבר

אני פונה אליכם- האם מישהו שמע על טיפול כזה?

האם המחיר סביר? האם אכן זה מומלץ?

 

לא מומלץ !

אם לטפל אז צריך עד הסוף ולשפץ יחידה פנימית.

פורסם
שלום

לאחרונה חוזרת אצלי תופעה של בריחת הקור מהמזגן

יש גם ריח רע בעת הפעלת המזגן .

הלכתי למומחה מזגנים שמילא גז+זרחן אך לא איתר דליפה בצנרת החיצונית.

על כן הוא מעריך שהמקור לבריחת הגז הוא בצנרתהיחידה הפנימית מה המצריך פירוק דשבורד ,עבודה רבה והמון כסף...

הוא ממליץ להזריק חומר יחודי שמוזמןמארה"ב ותפקידו לסתום את כל הדליפות בצנרת הפנים

העלות : כ700 ₪, לדבריו סיכויי ההצלחה- כ60%

היות ולא שמעתי על חומר כזה בעבר וחיפושבאינטרנט לא העלה דבר

אני פונה אליכם- האם מישהו שמע על טיפול כזה?

האם המחיר סביר? האם אכן זה מומלץ?

 

שמעתי על החומר הזה אך אין לי ניסיון אישי.

חברים למקצוע מעידים על יחס הצלחה יותר גבוה מ 60% אם הנזילה היא קטנה עד בינונית (פחות מ 100 גרם בשנה)

להערכתי תמצא מקומות שמשתמשים בחומר ודורשים על התיקון הזה פחות כסף.

פורסם

מניסיון עם גולף 99 החומר הזה גרם לסתימה במדחס, לאחר החלפת השסתום במדחס ומילוי הגז והחומר במקום לנזול במשך חודש לקח לנזילה לנזול 3 חודשים. פתרון טוב אם אתה רוצה למכור את האוטו., אין בדברים האלה קיצורי דרך....

פורסם (נערך)

לא צריך להזמין שום חומר מארה״ב. כל מזגניסט מחזיק בחומר זה. החומר מוזרם למערכת המזגן. ברגע שהוא בא במגע עם לחות, הוא הופך להיות גבישי באותה נקודה בלבד. קרי, אם יש חריר במערכת, הגבישים סותמים אותו.

המדובר בחריר מקרוני בלבד.

אני ביצעתי עבודה כזו באיביזה טורבו ספורט שהייתה בבעלותי בשנת 2004 והחומר עשה את העבודה וחסך לי הוצאה של אלפי שקלים!

החומר נשאר במערכת הגז וימלא את תפקידו בכל חריר אחר בעתיד.

החרירים הללו נוצרים בדרך כלל בנקודות ההלחמה או בנקודות המגע בין הרפפות לצנרת בגלל ויברציות.

 

הנה דוגמא באקראי מהרשת לחומר כזה

 

http://www.halfords.com/motoring/engine-oils-fluids/air-con/superseal-air-conditioning-leak-sealant-mrl-3

עריכה אחרונה על ידי primekart

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מדבר על רנו לוגן שנת 2010

בינתיים מילאו גז פעמיים עם זרחן ולא איתרו תקלה בצנרת החיצונית

המסקנה היתה שהבעיה בפנים ואין מנוס מפירוק דשבורד

 

והחלפת המאדה

האם הייתם סומכים על מוסך רגיל לבצע עבודה כזו?

(וזה לא שמישהו שש לבצע אותה ...)

או שחייבים ללכת למוסך רנו של היבואן להשתמש במאדה מקורי ולשלם מייודע כמה על כל שעת עבודה .

 

עד כמה אני מסתכן בדשבורד שבור ,חלקים שלא יעבדו כראוי וקירקושיםשונים?

 

מה עלות הגיונית לתשלום עלעבודה כזו?

והאם אפשר להיות בטוחים ב100% שאכן הבעיה במאדה רק על סמך שלילתדליפות בצנרת החיצונית?

יהיה מאוד לא נעים לפרק את כל הדשבורד ,להחליף מאדה ולגלות שלא שםהבעיה...

 

פורסם

אם לגז לוקח יותר מיומיים לברוח אני ממליץ לך לגשת לקרסו ולקנות סט גומיות אטימה לצינורות ולהחליף

בדרך כלל אם יש דליפה מאייד א בכל צינור ברזל במערכת תוך כמה שעות כבר אין גז

מאיזה איזור אתה בארץ?

פורסם

אני מאזור המרכז

לא הבנתי לאיזה גומיות אטימה אתה מתכוון

אם הגומיות ממוקמות בצנרת שבאיזור המנוע -האם לא היו מזהים את הדליפה מהם בזמן הבדיקה שערכו לנזילות?

הזריקו לי זרחן עם הגז וחיפשו נזילות בצנרת החיצונית אך לא מצאו כלום.

אם הגומיות האלו ממוקמות ביחידה הפנימית- אז נראה לי שכבר לא משנה אם מחליפיםגומיות או מאדה

 

לפי מה שאני מבין -החלק היקר בטיפול הוא פירוק הדשבורד והעבודה בפנים .

מאדה חלופי עולה כ1000 ₪ וזה החלק הזול...

פורסם

המלצה חמה - תיקח את הרכב שלך לעמוס מזגנים בני ברק.

אל תקנה שום דבר, אל תחליף שום דבר. אתה צריך מוסך שיודע לאבחן מאיפה הגז בורח.

בנתיים, איפה שהיית לא הצליחו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רק בשביל הדיאגנוזה שווה להכניס את הרכב למישהו שמכיר את הרכב - קרי: רשת המוסכים המורשים \ המוסך המרכזי, או כמו שהציע וולדוצ'קה: עמוס מזגנים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ממה שזכור לי, עמוס מזגנים מחפש דליפה בשיטה אחרת, ולא עם זרחן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טוב חברים

 

 

שכנעתם אותי

אקפוץ על הבוקר למוסך המרכזי של קרסו

שיאבחנו את התקלה ויתנו הצעת מחיר

אעדכן בהמשך

תודה לכל המגיבים

×
×
  • תוכן חדש...