Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא הייתי ממליץ על סופר 7 בשביל מפני שהוא עדיין גמיש אם הוא לא התייבש לך עדיןן תוריד אותו למה אם יהיה לך קרע שם בפנים אכלת אותה.

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

תחשוב אם אתה רוצה LPAD פסיבי או LPAD בתצורת ריאוסטט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כבר החלטת שזה ימות שוב? :lol:

 

לא כל LPAD הוא פסיבי? מה הכוונה בתצורת ריהוסטט? ברמת העיקרון LPAD הוא סוג של ריהוסטט כי הוא מנחית ע"י עומס ומייצר חום לא כך?

פורסם

L-PAD זה מנחת ששמים בתוך מעגל של קרוס אובר פסיבי.

 

הL-PAD מבצע שתי פעולות, האחת היא לקבע את ההתנגדות שהרמקול רואה וכך נקודת החיתוך "מטיילת" פחות.

השניה זה להנחית את ההספק שיגיע אל הרמקול.

 

לרוב מתקינים LPAD על טוויטר אשר נוטה לסבול מעודף הספק, חוסר איזון, לעומת שאר הרמקולים.

 

לעיתים נדירות יותר אתה תראה LPAD מותקן גם על מידריינג'.

 

כאשר אם ברצונך לקבע התנגדות בלבד - אתה מחפש פתרון שנקרא מעגל זובל - ZOBEL - אותם לרוב מתקינים על וופרים, מידבאסים.

 

הסיבה לקיבוע ההתנגדות היא בגלל שהקרוס הפסיבי שמורכב מול הרמקול - בנוי לנקודות חיתוך בתדר מסויים ובהתנגדות מסויימת אך ההתנגדות של הרמקול משתנה ביחד עם התזוזה שלו ולכן נקודת החיתוך של הקרוס הפסיבי - לא יציבה.

 

ברגע שאתה שם בין הקרוס הפסיבי לרמקול LPAD או מעגל ZOBEL - הקרוס הפסיבי רואה התנגדות קבועה וזה מייצב את נקודת החיתוך להתנגדות אליה היא חושבה מראש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זאת אומרת שאם אני מתקין כרגע מערך קומפוננט שמוגבר פסיבי אז למנוע תדרים מיותרים שהקרוס יעביר לרמקול?

וכמובן לייצב את האותו שמועברים אליו

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

כן, זה מונע מערכי הרכיבים של הקרוס להתנהג בהתאם להתנגדות המשתנה של הרמקול על ידי הרמת מסך נקרא לזה ככה.

 

ריאוסטט כוונתי היא למערך נגדים משתנה, בניגוד לפוטנציומטר, אל פד בתצורת ריאוסטט הוא בעצם מערך נגדים שאתה עובר בינם עם בורר, זה מרגיש כמו כפתור ווליום בעצם, יש לך יכולת הנחתה אקטיבית מרכיב פסיבי, תריץ חיפוש על קרוס המדוזה שבניתי כאן פעם ואתה תראה את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני כ"כ שמח שעשיתי את השינוי הזה. כל הבמה נפתחה, הצליל קיבל עומק ורזולוציה, עשיתי נסיעה של כמה שעות ותוך כדי התעסקתי קצת בכיוונים(התחלתי מפלאט). אני פשוט מבסוט. אבל הסאונד עכשיו קצת "בפרצוף" אולי אם הייתי מתקין את הטוויטרים על הדשבורד זה היה פותח עוד קצת את הבמה.

עכשיו צריך להתרכז בסאב ובשקע USB. אה כן וגם לעשות סדר בבגאז'.

פורסם

א. לא מצאתי לאחר חיפוש כלום על מדוזה אני אשמח אם תתן לי לינק.

 

ב.אורן כל הכבוד איש, מחכים לתמונות סדר.

לפי דעתי יש סיבה למיקום שלהם שם, זה כמו שבסיאט הם בקורות של הדשבורד ואילו בסובארו כמו אצל ידידנו למעלה הם בעומק.

הכל נתון לכיוון במערכת עצמה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

אני בספק אם מישהו באלפא ניסה לחשב את המיקום המושלם לרמקולים. המערכת המקורית היתה פח אשפה כולל הרמקולים. בגדול באלפא לא מאזינים למוזיקה;)

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון.

צמד מגברי הסלסטרה אינם(כבר עידכנתי על כך?) במקומם חובר DLS CA 31. מגבר חביב, חשבתי שיהיה סביר עבור הגברה של הקומפ' וסאב 6.5" שתיכננתי. הקומפ' נשמע טוב עם המגבר הזה. אחרי הרבה התייעצויות החלטתי שלא להתקין סאב 6.5" מחשש שהוא לא יספיק.

אז הבאתי image dynamics id 12. נבנתה עבורו תיבה מפיבר גלס שיושבת בדופן תא המטען.

כל הבניה תועדה ב timelaps, ניתן לצפות ב4K.

 

 

DSC_0122.jpg

 

 

DSC_0158.jpg

 

ככה הייתי תקופה די ארוכה, עם הבגאז' מבולגן והמגבר זרוק על הרצפה בלי שטיח.

DSC_0161.jpg

 

שיניתי גם את המיקום של השקע USB ו-AUX

 

DSC_0098.jpg

 

DSC_0185.jpg

 

הDLS לא הצליח להזיז את הסאב כמו שצריך, המצב היה על הפנים. פתאום נזכרתי במונובלוק שהיה לי פעם שמכרתי לחבר והוא כבר לא משתמש בו כמה שנים, אז הוא הצטרף pioneer GM7300M. גם ניצלתי את ההזדמנות לסדר את הבגאז' כי אני משתמש בו הרבה. התמונות לא איכותית כי אין לי פלאש בפלאפון.

 

DSC_0263.jpg

 

 

DSC_0265.jpg

 

 

DSC_0266.jpg

 

 

DSC_0267.jpg

 

 

DSC_0268.jpg

 

 

DSC_0270.jpg

 

 

DSC_0271.jpg

 

 

DSC_0272.jpg

 

 

DSC_0275.jpg

 

 

DSC_0276.jpg

 

עדיין צריך לסדר את הכבלים אבל המצב הרבה יותר טוב ממה שהיה

DSC_0278.jpg

 

גם כאן דרוש סדר.

DSC_0279.jpg

פורסם

עבודה יפה מאוד - השקעה מרובה.

 

מה אלו הטבעות מעבר שאתה משתמש בהן?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...