Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט התקנה אלפא רומיאו 156 2006


Oren da man
שימו לב! השרשור הזה בן 2585 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החלטתי לשתף את ההתקנה שלי, גם לשם השיתוף וגם לצורך הערות, הארות וייעוץ.

המערכת נבנית בתקציב שהגדרתי והוא לא יגדל. חלק מהרכיבים רכשתי כחדשים וחלק משומשים.

 

יחידת הראש: pionner deh x8750bt.

הגברה: צמד celestra FA 2150X.

סט קידמי: HAT imagine 6.5" יותקנו בקונפיגרציה קואקסיאלית ולאחר מכן 2WAY.

סט אחורי: jbl GTO6508C וופרים בלבד מוגברים מהיחידת ראש.

חיווט: משהו סיני, כבל מתח 4 גייג'.

rca: סקורפיון platinum blue.

סאב: כרגע אין.

בידוד: stinger roadkill expert.

 

חלק מהתהליכים לא צילמתי אבל אשתדל לצלם יותר.

 

הנה דלת נהג לאחר הסרה של הפאנל והיריעת ספוג

 

 

kJR0gbD.jpg?1

 

 

 

השתדלתי לכסות לפחות רבע מהשטח, ישנו גם בידוד שהוסף ע"י היצרן אבל החלטתי להתעלם ממנו ולהדביק גם עליו

 

egT4cb8.jpg?1

 

 

דלת אחורית

 

xMIGQ8G.jpg?1

 

 

דלת נוסע

 

68qqgms.jpg?1

 

 

ניסיתי למצוא מאיפה להעביר את הכבל מתח ולא כ"כ מצאתי מקום טוב, אז קצת גוגל והבעיה נפטרה, צריך לפרק את החיפוי של מנגנון המגבים ושם ישנה גומיה שדרכה אוכל להעביר את הכבל אל מאחורי התא כפפות.

 

אז פירוק קל לצורך ההשחלה

 

mA80w6n.jpg?1

 

 

זאת הגומיה שאני מתכנן להשחיל דרכה את הכבל, הוא יצא מאחורי התא כפפות

 

kRJ13ur.jpg?1

 

 

DMfGtf1.jpg?1

 

בגלל שהמצבר נמצא בצד השני ולא רציתי להעביר את הכבל דרך כל התא מנוע, העברתי אותו דרך התא הזה שנמצא בו המנגנון של המגבים(ואיפה שכל העלים והג'יפה מצטברים) עד לצד השני ומשם דרך גומיה נוספת לתוך תא המנוע.

בתמונה הכבל יוצא מהגומיה והולך שמאלה, לאחר מכן שיניתי לו את הכיוון ימינה.

 

Lgyj0uS.jpg?1

 

 

והנה הוא במקומו

 

OicszfZ.jpg?1

 

 

pTfIefw.jpg?1

 

פירקתי את התא כפפות על מנת שיהיה לי נוח לתפוס את הכבל

 

 

0aJCvAn.jpg?1

 

עכשיו חלק מעצבן באמת, הפאנלים של הפנים פשוט מחוברים בצורה מפגרת, צריך להוציא בורג ואז למצוא דרך איך לשלוף את הפאנל כאשר המסילות שמחזיקות אותו במקום פונות לכיוונים מנוגדים.

 

sdEj9T0.jpg?1

 

 

h48eOoc.jpg?1

 

השחלתי גם כבל רמוט אחרי שהבנתי ששכחתי אותו. והוספתי עוד קצת בידוד על ה B pillar, סתם כי יש לי ספיירים, לא יודע אם זה יתרום במשהו.

 

Ot6A17K.jpg?1

 

 

T5J51b0.jpg?1

 

 

את הפאנלים של הספי דלתות לא הרכבתי חזרה כי שברתי אותם, אז הדבק מתייבש בינתיים ואני אשתמש בטיפ שקראתי בפורום חו"ל, כאשר אחבר אותם חזרה אשתמש בוולקרו כדי להקל על תהליך הפירוק בפעם הבאה.

 

עוד הרבה עבודה לפני, אמשיך לעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

את הספיריים עדיף והיית מוסיף על הדלתות.

לפחות לאיזור שמאחורי הרמקול.

כמו כן שים לב שהכבל מתח לא לוחץ על הצינור של מתיז מים, זה נראה כאילו הוא סותם אותו.

חוץ מזה נראה טוב.

זאת ההתקנה הראשונה שלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי!!!

 

סוף סוף מישהו שעושה עבודה נכונה עם יריעות הבוטיל!

 

כל השאר זה סגירת מחיצות וספוגים.

 

יפה מאוד! תמשיך להעלות תמונות של תהליך ההתקנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיזו, יש לי עוד 2 יריעות בוטיל שלמות אז אני יכול עדיין להוסיף. הכבל מתח לא קרוב לצינור מים, אני לא יודע מה ראית. זו התקנה ראשונה שלי בסדר גודל הזה, יצא לי רק להתקין במכוניות יחסית ישנות שזה יותר פשוט ובלי בידוד או בניות מ MDF אז אני לוקח פה את הזמן. מה שכן בניתי פעם קיק פאנלים מפיברגלס ויצא אחלה.

 

​ קראתי את השרשור שלך לפני שניגשתי להדבקה :wink:. האם יש משמעות לסגירת המחיצות בדלתות? ז"א הפתחים האלו נכון? אם כן באיזה אופן מומלץ לסגור?

 

 

עוד משהו, איך מומלץ להעביר כבל לרמקולים בדלתות? פתחתי את הקונקטור ונראה כאילו יהיה סיוט להעביר משם חוט, האם זה מקובל להשתמש בחוטים הקיימים כבר בקונקטור? ז"א להריץ כבל עד הקונקטור ברכב, להתחבר, ואז להתחבר שוב בצד השני בדלת.

עריכה אחרונה על ידי Oren da man
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, מומלץ לסגור את המחיצות הללו בכדי לדמות נפח שיותר קרוב ל20 ליטר ואטום.

 

אפשר לסגור אותם עם כל חומר עמיד למים החל מפוליגל ועד קלף אלומיניום או פשוט להשתמש ביריעות בוטיל מבלי לפרק להם את הגב.

 

אתה יכול לקחת חתיכת דיקט ולרסס אותה בצבע ואז גם לעשות כמה שכבות לקה בכדי לאטום אותה למים למשל ואז לסגור עם זה את המחיצות.

 

על זה לשים קצת בוטיל ואז לסגור את כל שטח הדלת עם יריעת ספוג סגור למים.

 

 

לגבי העברת החיווט - זה רכב איטלקי ואני מתאר לעצמי שit's a bitch

 

זה או לקדוח בקונקטור אם יש מקום לקדוח.

או לקנות סט של פינים וחולץ פינים לקונקטור ולהשתמש בחורים פנויים (להוסיף פינים בקיצור לשני חלק הקונקטור ולחבר אליהם חיווט בעובי מתאים).

או לקדוח עוד חורי מעבר ולשים גומיות מעבר בין הדלת לגוף הרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מעניין. עוקב :-)

הלוואי עלי מערכת באלפא.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואל תשכח לקסיקון קללות איטלקי-עברי :-P

 

וחבילת פלסטרים וחסם עורקים, טלפון של מד"א גם לא יזיק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום תכננתי לצאת לרכוב על האופנוע אחרי שהרבה זמן לא רכבתי, אבל השיפוץ של המשאבת קלאץ' לא צלח ונשארתי בבית. אז החלטתי לתת התקדמות על הרכב כי לנסוע עם חצי סלון וללא מוזיקה זה לא לעניין(למרות שהמנוע של האלפא זה פשוט סיפמוניה). היום היה חם אז לא רציתי להתעסק עם הספי דלתות הנאחסים האלו ולהריץ חיווט RCA ורמקולים, אולי מחר כשיהיה יותר חם:lol:. היום ניגשתי לשלב שדי חששתי ממנו למען האמת, בניית ההתאמות לרמקולים בדלתות. הרמקולים של HAT נכנסים עמוק יותר מהרמקולים המקוריים ומפריעים לחלון. למרות החשש שלי הכל הלך חלק ובלי בעיות אז אני שמח שזה מאחורי.

 

התחלתי בחיתוך טבעות, לא היתה לי מחוגה בגלל זה יש הרבה קווים, השתמשתי בחוט שקשור לבורג ועיפרון

 

20160408_122302.jpg

 

 

ואז הכנתי גם את החלק שיתחבר לדלת, וחיברתי(שכחתי לצלם בין לבין).

 

 

20160408_133811.jpg

20160408_135013.jpg

 

צד שני

 

20160408_151405.jpg

 

עשיתי פאזות כאלו על הטבעות כדי שישבו על הברגים

20160408_135033.jpg

 

וחיברתי, הדבקתי את הטבעות ולאחר מכן חיזקתי כל טבעת עם עוד 2 ברגים.

 

20160408_140206.jpg

 

20160408_140214.jpg

 

20160408_153028.jpg

 

 

אז הכל יושב בצורה איתנה והדוקה על הדלת, שזה יופי טופי. עכשיו צריך לעשות מודיפיקציה בפאנלים של הדלתות כדי שיתלבשו על ההתאמות.

 

20160408_160504.jpg

 

20160408_160509.jpg

 

חשבתי שזה יעבוד עם הדרמל, אז חשבתי. הדיסק הזה שיש לי לא בדיוק חותך בפלסטיק, צריך דיסק מסורית ואין לי. אז הכנתי shank כמו בכלא(ראיתי בסרט, לא הייתי בכלא) והתחלתי לנסר כמו מניאק כשאני תופס את השאנק רק עם האצבעות כי הוא קטנצ'יק, לאחר מכן קיבל עוד איזה שיפצור ארגונומי והמשכתי לנסר עם דמעות. אבל זה עבד, ועבד די טוב.

 

20160408_161801.jpg

 

20160408_162632.jpg

 

20160408_162606.jpg

 

20160408_170346.jpg

 

ואיזה יופי הפאנל מתלבש בול, בשתי הדלתות. בתמונה הראשונה זה נראה לא ממורכז.

 

20160408_163314.jpg

 

20160408_163341.jpg

 

עשיתי עוד כמה שיופים קטנים על הבניות כדי שיכנס יותר טוב, עשיתי שאיבה בתוך האוטו וקיפלתי להיום. מחר אולי אמשיך עם ההשחלות.

 

עדיין לא סגרתי את הדלתות כי אני עוד לא סגרתי את המחיצות ואני מחכה לניילון rivets שיגיעו כדי שתהיה סגירה טובה.

יש לי תכניות(פנטזיות?) גדולות לאוטו הזה:)

עריכה אחרונה על ידי Oren da man
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מתקדם יפה.

אני עדיין לא התחלתי.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

^כן, אני כבר יודע, רק שצריך הרבה יותר מזה כדי להתחיל ולבנות. אם אני עושה זה עד הסוף.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*מנהלים, אם ניתן בבקשה לערוך את ההודעה הראשונה ולהוסיף בראש ההודעה : Alfa Romeo 156 audio system installation

 

עדכון, הגיעו המהדקי ניילון של הדלתות, הוחלפו הסוררים וראשם נעטף באיזולירבנד על מנת שלא ירשרשו.

20160416_101158.jpg

הגיע גם סט שטיחים חדש

20160415_083400.jpg

 

וניגשתי למלאכת ההשחלה, ניסיתי לתעד כמה שיותר כדי להפיץ את המידע באינטרנט ככה שמי שיחפש בעתיד יהיה לו יותר קל. לי למשל היה ממש קשה לגשת להכנה של המתאמי MDF לוופרים כי לא ידעתי כ"כ איך להתחיל והיה לי קשה למצוא תמונה של משהו מוכן כדי לקבל כיוון כללי.

דלת נהג:

20160409_131430.jpg

20160409_133910.jpg

20160409_133916.jpg

קודם השחלתי חוט חשמל כי זה די קשה להתמצא ולהגיע מחור לחור

20160409_140128.jpg

20160409_141442.jpg

20160409_141510.jpg

20160412_184538.jpg

20160412_184805.jpg

20160412_185134.jpg

20160412_191339.jpg

20160412_191359.jpg

20160412_192739.jpg

דלת נוסע

20160415_170616.jpg

20160415_180651.jpg

20160415_181245.jpg

את הקונקטור הזה היה ממש קשה לסגור, פשוט לא רצה להסגר נלחמתי איתו הרבה, ובד"כ כשמשהו אלקטרוני לא עובד עושים לו ריסט, אז יישמתי את זה על הקונקטור. שלפתי את הסוגר האפור החוצה לגמרי והחזרתי, נסגר בלי בעיה. אז למדתי.

20160415_184406.jpg

המשכתי להוסיף בידוד על הדלתות הקידמיות

20160415_201028.jpg

20160412_205135.jpg

20160412_200114.jpg

התקנתי את הרמקול בדלת נהג לבדיקה, על 2 הוופרים הדבקתי מאחורה פס ניאופרן על מנת למקסם את האטימה.

20160416_141454.jpg

20160416_151045.jpg

מסביב לרמקול הדבקתי פס ספוג שמשמש להדבקה על היקף של דלתות\חלונות.

20160416_153453.jpg

ישנה בעיה שהגריל המקורי לא נסגר כי הקונסטרוקציה קרובה מידי לדיפון הדלת, צריך למצוא פתרון, כרגע מה שחשבתי עליו זה להוריד חומר מהטבעת MDF אבל אני לא שש לעשות את זה.. אם לא אחשוב על משהו טוב יותר זה מה שאעשה.

מיקמתי את השקע AUX USB במאפרה, כרגע הוא סתם זרוק שם, אני מתכנן להטמיע אותו שם בדרך יותר אסטטית.

20160416_112915.jpg

20160416_112923.jpg

20160416_113500.jpg

20160416_114537.jpg

חיברתי חזרה את התא כפפות, גם על ההיקף שלו הדבקתי את אותו ספוג שהדבקתי מסביב לוופר.

20160416_131821.jpg

20160416_133541.jpg

השחלתי RCA

20160416_110836.jpg

20160416_111028.jpg

20160416_111441.jpg

20160416_111449.jpg

באיזור של הידיות של הבגאז' ומכסה התדלוק עטפתי את הכבלים בצינור שרשורי קשיח על מנת שלא יפגעו.

20160416_120815.jpg

20160416_144203.jpg

לסגירת הספי דלתות היה לי רעיון טוב, מכיוון שהאופן סגירה לא הגיוני, שלפתי את התופסנים בכח רב ממקומם ומיקמתי אותם במקומם על סף הדלת ופשוט סגרתי בלחיצה, פשוט וקל.

20160416_122138.jpg

20160416_122319.jpg

עריכה אחרונה על ידי Oren da man
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2585 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...