Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תענוג! ימשיך כבודו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון קל. הכבל מתח שהותקן ברכב יפורק, יוחלף ב 2 גייג'. באסה, לפרק שוב את הפלסטיקים האלו.

סאב וופר עדיין אין, אבל קניתי פיברגלס;).

סגרתי את הפתחים בדלתות.

 

20160424_132119.jpg

 

את הבעיה של הגרילים פטרתי באופן פשוט ולדעתי הכי יעיל, הדבקתי אותם באופן קבוע לדיפון הדלת וחתכתי את החלקים הבולטים מהם, ככה גם ימנעו רישרושים כתוצאה ממגע בין הגריל לדיפון.

20160424_133303.jpg

 

20160424_133253.jpg

 

20160424_135205.jpg

 

20160424_135210.jpg

20160509_182627.jpg

 

 

בדרך לא דרך השגתי מתאם לHU, שיתן מראה יותר אסתטי.

 

20160510_163709.jpg

20160510_171012.jpg

 

 

הגעתי לשלב שבו צריך לחשוב איפה למקם את המגברים. בד"כ מתקינים אותו על גב המושבים, אבל באלפא המושבים לא מתקפלים ואם אתקין את המגברים שם לא אוכל לכוון אותם בנוחות. בדפנות הבגאז' אין כ"כ מקום. רצפה כפולה- אולי, אבל תיווצר בעיה עם הגלגל ספייר. אז חשבתי על תיקרת הבגאז'. התחלתי כבר לחתוך MDF.

20160509_184250.jpg

20160509_184320.jpg

20160509_195557.jpg

 

ואז שמתי לב ש-א', יש חולק בולט בתקרה שלא יאפשר לי להתקין את 2 המגברים מבלי להנמיך את התקרה. ב' גם אם אנמיך את התקרה לא אוכל להתקין אותם באופן כזה שיאפשר גישה לכיוונים. אז אני תקוע כרגע.

 

אמשיך לעדכן.

פורסם

ברכב האחרון שבו התקנתי מערכת (אלפא 147), המגברים ישבו בתוך בניות ברצפה הכפולה.

אמנם לקח לי הרבה זמן להנדס כך שכל העסק יעבוד (ולא תיפגע השימושיות בהוצאת הגלגל החלופי), אבל הצלחתי.

אשמח לעזור לך עם האיטלקיה הסוררת, ומציאת מיקום למגברים.

 

גילוי נאות, הייתה לי 156 אחרי ה147, ועד למועד מכירתה לא הספקתי להתקין את המערכת שהייתה לי ב147. מקווה שבקרוב תורכב באילקייה הנוכחית.

פורסם (נערך)

איזה יופי של התקנה!!!!

אתה עושה הכל נכון.

תעלה תמונות של בגז, אולי יהיה איזה רעיון. אני חושב שאפשר לחשוב על רצפה כפולה שלא תפריע.

אני ינסה לבדוק אולי באתרים רוסיים משהו שיעזור.

 

PS

https://www.drive2.ru/l/4516280/

אפשר לעשות אולי ב 2 קומות

 

או אולי משהו בסגנון כזה?

זה בAUDI A3 עבל כרעיון

https://www.drive2.ru/l/9187782/

 

או אפילו בסגנון כזה, נראה לי גם יכול להיות כאופציה

https://www.drive2.ru/l/1972336/

עריכה אחרונה על ידי mefisto

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

עדכון!.

חשבתי על בניית רצפה מוגבהת, אבל אני מאבד ככה 15 ס"מ מהגובה בבגאז' וזה יותר מידי. ניסיתי לחשוב על כל מיני ווריאציות אבל בגלל שמדובר ב2 מגברים שאני רוצה שתהיה גישה אל הכיוונים שלהם זה לא פשוט.

20160602_100952.jpg

 

20160602_103851.jpg

 

החלטתי בסוף לבנות בית קטן ככל האפשר למגברים עד שאחשוב על פתרון או לפחות עד שאסגר על הכיוונים שלהם. הוחלט על הבניה הזאת בין היתר בגלל שאני נגר ממש גרוע.

20160606_115308.jpg

 

20160606_133536.jpg

20160606_135753.jpg

20160606_135807.jpg

20160606_135829.jpg

 

עשיתי סדר בחיווט, החלפתי גם את הכבל מתח.

20160606_145031.jpg

 

20160606_145051.jpg

20160606_151039.jpg

20160606_151112.jpg

 

הכנתי משטח למפצל.

20160606_153656.jpg

 

חשבתי איפה למקם אותו והמקום הכי טוב שחשבתי עליו הוא במרכז הגב של המושבים. הזדמנות טובה להעיף משם את פלטת הפלסטיק המקורית, כי יכנס שם סאב בעתיד.

20160606_162201.jpg

20160606_163905.jpg

20160606_171628.jpg

20160606_171642.jpg

20160606_175011.jpg

20160606_180128.jpg

20160606_181654.jpg

20160606_181721.jpg

20160606_183308.jpg

20160606_183317.jpg

20160606_192344.jpg

20160606_193557.jpg

20160606_194854.jpg

20160606_195441.jpg

20160606_200354.jpg

20160606_202108.jpg

 

יש גם דיבורית:)

20160606_202613.jpg

 

 

חשוב לציין שהכבלים לא מחוברים בכלל למפצל, זה לצורך המחשה בינתיים.

נשאר לי להשיג סופיות לכבלים, ע"מ של יכנסו לטרמינלים עם גידים חשופים.(מאיפה קונים בירושלים?)

לבנות תיבה לסאב.

לשדרג 3 הגדולים, יש לי כבר כבל ופיוז הבעיה היא שהאלטרנטור שלי נמצא מתחת לסעפת יניקה ואני צריך לאזור כוחות סבלנות וחשק להתעסק עם זה.

אחרי כל העבודה, נזכרתי שרציתי התקנה stealth, בסוף יצא ההיפך, אבל זה בא לי בטבעיות אז למה לא בעצם:)

עריכה אחרונה על ידי Oren da man
פורסם

לכבי נעלי כבל וסופיות בירושליים אין לי מוסג, אבל חפש חנויות לציוד חשמל. לרוב הם לא מוכרים פחוט מ 50 בחבילה. אתנ יכול לחפש מקומות לחיווט לוחוט, יש כמה וכמה בירושליים. אם תרצה, אני יזרוק לך כמה שמות של מקומות כאלה.

איזה תיבה הולכת להיות בסוף לסאב? נראה שהוא יראה שם ממש יפה. רק לחפש בד מתאים.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

מצאתי סופיות כבל, בערך... קצת קצרות. התקנתי אותן והזמנתי משהו נורמאלי מחו"ל אז כשיגיע אחליף.

על תיבה לסאב עוד לא החלטתי כי עדיין לא התעסקתי עם ה winISD.

עכשיו ישנה בעיה, ברגע שנתתי מתח הפיוזים במגבר נשרפו, למה? מה לבדוק?

פורסם

תקווה שאתה רק יצאת פיתה ולא המגבר יצא טוסט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

יצאתי פיתה ובזה נגמרה האפייה. הכל עובד עכשיו. נשאר רק סאב, כיוונים ובניה סופית למגברים.

אה כן, ולהתקין את השקע USB AUX בצורה אסטתית.

עריכה אחרונה על ידי Oren da man
פורסם

טוב, לפחות לא טיגנת את המגבר.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

רשמים:

הסאונד טוב אבל לא מספיק. הסאונד ממלא את החלל ולא מרגיש רזה, נפח טוב. הבעיה היא שהבמה לא טובה בכלל ולפעמים יש כמו הד כנראה בגלל צורך ב TC שניסיתי לפתור ע"י משחק בבלאנס, משכתי קצת ימינה כדי לפצות על המרחק, תוצאה משביעת רצון אבל לא יותר מזה. אני לא יודע מה עוד לעשות לגבי הבמה שמרגישה קצת נמוכה ולא מאוזנת כי לפעמים ימין ושמאל משתלבים יפה ליצירת במה טובה ולפעמים לא.

עוד לא יצא לי לבדוק PLD כי לא היה צורך, הרי אני מתקין במיקום המקורי אז מה זה משנה. גם אין לי איך לבצע TC אז מה יעזור לי נתון PLD?. נכון? או שאני מפספס משהו?

על הדרך אנסה להפוך פאזות סתם כדי לראות מה ההשפעה.

בקרוב אבנה לסאב תיבה 6.5 ליטר אטומה לבינתיים, עד שיהיה לי זמן ללמוד איך לבנות תיבה פתוחה.


×
×
  • תוכן חדש...