Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאב פרו רד 700

מגבר רוקפורד 600 וואט לסאב !

מגבר לוג'יק 640 וואט לרמקולים פניר 400 5 וואי

קרוס שרווד

מקדימה קומפוננטים של MBQ בינתים לא מוגברים !.

 

מערכת סבירה ? מה שווה להחליף?

P1010079.jpg

:silly: Cx5 - 2012

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה מגבר זה ?

אם זה המגבר שאני חושב שנותן 300 RMS ב 2 אום

ו 150 RMS ב 1 אום ( ועולה כמו הרכב שלי )

אז זה מגבר חלש מאוד

וגם הסאב לא שיא העוצמה...

נ.ב

הג'ילדה נראת כמו קבל מרחוק

פורסם

גם אני בדיעה של אנטיזחן. (מהזה הכינוי הזה לעזאזל ? :), ואני חשבתי שמיקמיק מוזר..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
תגביר תקידמים במקום האחורים
הפיונירים האלה מאחורה הם 80RMS, והם יקבלו סביבות ה20 מה-HU..

לא חבל על ההפסד??!

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

ואני בעמדה של אנטיזחן ושל MIKMIK

 

לי אישית יש גם MBQ, ועד שלא הגברתי אותם שמעתי אותם לא משהו בכלל....כמעט כמו הקדמיים האורגינליים שבאו עם הרכב, וכשהגברתי אותם זה היה פשוט עולם אחר...

ללא הגברה הם לא שווים כלום...

ואני אומר את זה מניסיון..תגביר אותם ותראה איזה הבדל תשמע!:)

אפילו במקום האחוריים.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אתה מדבר על הרוקפורד ?

הדגם שלו זה 201s

צירפתי תמונה

 

ואם אני אגביר תקדמיים

אי אפשר לחבר את הפיוניר 400 לרדיודיסק :) - גם צירפתי תמונה

P1010078.JPG

P1010079.JPG

P1010080.JPG

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
הפיונירים האלה מאחורה הם 80RMS, והם יקבלו סביבות ה20 מה-HU..

לא חבל על ההפסד??!

על זה אני מדבר

זה הפסד לא נורמלי !!! אני שואל מה כדאי להחליף

אני אגביר את הקדמיים מקסימום מהמגבר לוג'יק

מילא הוא 4 יציאות וחיברתי את ה 4 יציאות לפיוניר

אז אני אשים 2 יציאות לפיוניר ושתי יציאות לקדמיים !

 

אבל בכל זאת שווה להחליף סאב ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

הידעתם!! שמחיר יבואן של מגבר קליפורניה בום קצת יקר יותר מהג'ילדה שלך:?

 

תגביר את הקדמיים ותעזוב את האחוריים .....אתה הרי יושב מקדימה :wink:

פורסם

תגביר את הקדמיים, הם יהיו וישמעו הרבה יותר טוב!

וכמן שגל פעם אמר לי, שבמה קדמית זה מאוד חשוב,

אז זה אכן ככה, זה נשמע מעולה כשיש קומפוננט טוב, וסאב....

האחוריים יתנו לך טיפה תוספות מאחורה, הם לא חייבים להיות מוגברים....

כמו כן תוכל לחבר אותם יחד עם הקומפוננטים ואז המגבר ירד ל2 OHM

הוא יציב ב2 אום לא?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

תגביר את הקדמיים ותעזוב את האחוריים .....אתה הרי יושב מקדימה :wink:

אדון אדי היקר..אם אני רוצה לשבת ברכב של הבחור וגם להנות, למה למנוע זאת ממני ?!:wink:

לדעתי תעיף את המגבר של הלוג'יק ותביא אחד אחר, חזק יותר, 4 יציאות שיפעיל לך גם ת'אחורה גם ת'קדימה..

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

דימה המצב שלחבר 2 רמקולים על ערות אחד לחלק יכול להיות טוב לחלק ולחלק לא בגלל שבמצב כזה

אין לך אפשרות לשלוט על מה יהיה דומניננטי יותר ויש לך גם קצת בעיה עם החיתוכים אני שמעתי ככה ואהבתי

 

בכול מקרה אם המגבר של יהיה יציב בגישור לסאב ( 2 אום מונו ) אז הוא גם יציב בלרדת ל 2 אום סטריאו

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...